עמוד הבית » יובל אברמוביץ' בהרצאת ה- 1000 – "הרשימה"

יובל אברמוביץ' בהרצאת ה- 1000 – "הרשימה"

יובל אברמוביץ, צילום: יובל וקנין
״לא״ שתי אותיות בלבד עם חוזק ועוצמה ויכולת לנהל אותנו במודע. המציאות של חיינו אומרת שאנחנו נשמע את המילה הזו הרבה.

במהלך השנים אנחנו נשמע הרבה פעמים אותה בצורות שונות, יהיו לנו לא מעט אתגרים, שאיפות וחלומות שהתוצאה שלהם תהיה לא, ואנחנו נרגיש שזה כשלון. אז זהו שזה לא כשלון- זו מתנה ענקית !! כל תוצאה כזו היא שיעור, היא מקפצה, היא מוטיבציה, היא כוח עליון  שנועדה לבוא ולהוביל אותך להגשים חלום, אז מה החלום שלך ומה את/ה מוכנ/ה לעשות כדי להגשים אותו?

זה התחיל אצלו בגיל צעיר שבעקבות תאונה הפך להיות נכה בגיל 16 והרופאים אמרו לו שלא ילך יותר. מפה לשם אחרי שהעצב, התסכול, הכעס והפחד עברו הוא החליט לנצל את הזמן במיטת השיקום ולקחת מחברת כזו כמו של פעם ולרשום רשימה- רשימת חלומות שלו ממש כמו רשימת מכולת הוא כתב במקום כמויות שנים, איזה חלום הוא רוצה להגשים ובאיזה גיל, ממש סימן מטרה כדי שיהיה לו תאריך יעד.

צילום: אלון וקנין

 

>>>הסוד לבית שמח – עיצוב דופמין 

המתנה של חייו הייתה ההבנה כמה החיים שברירים ושהוא יעשה הכל על מנת לממש את חייו עד תום ולחיות אותם בפול פוטנציאל מבלי לחשוב פעמיים על מה יכול להיות, מה יגידו אחרים, מה אם ייכשל, מבלי לחשוב על עין רעה או הכי משמעותי לשחרר פחד מהצלחה ושינוי כי להיות קורבן ותקוע במקום זה הכי פשוט שבעולם אבל מה עם להעלות על ספסל ולצעוק את החלומות שלך ומקסימום הם יתגשמו???

בהרצאה המדהימה ושובת הלב ה-1,000 של יובל אברמוביץ כותב סדרת ספרי השראה והעצמה איך להגשים חלומות הוא שיתף את מסעו בעולם הזה וכיצד כנגד כל הסיכויים הפך להיות אושיית מנטורינג לחיים שלמים ומאושרים שעשירים בתחושת סיפוק מעצם חיינו כי הגשמנו את החלומות שרצינו לעצמנו, לקרובים אלינו, לחשובים לנו ובכלל לחיים.

"מישהו צריך לומר לנו, ממש בתחילת חיינו שאנחנו כבר גוססים כדי שנשכיל למצות כל רגע בחיים, אני אומר- פשוט תעשו את זה!! כל שתרצו תעשו כי יום שעובר לא חוזר אז תנצלו כל רגע ימי המחר מוגבלים" וכשסיים לומר זאת יכולת לראות בשקט רועש ומצמרר איך כולם מהנהנים בקהל בהסכמה ללא מילים עם האני מאמין שלו וכמה הוא צודק, במיוחד בעקבות המלחמה זה קיבל משמעות עוד יותר עמוקה, מוכחת, מעירה ומצמררת גוף ונפש- אז קדימה חברים תעופו על החיים והיום אל תחכו למחר כך הוא צעק!!

צילום: אלון וקנין

 

אז איך מגשימים חלומות בעיני יובל שעשה את זה ובענק צעד צעד במו שתי ידיו, אוזניו, שפתיו ועיניו?
הוא התחיל לכתוב כל יום, עדכן ודייק רשימת חלומות וממש שוב כמו במכולת מה שהגשים מחק ורשם חלום חדש, הוא ביקש עזרה ומימש לעומק את עקרון הפומביות פשוט הפעיל את כל הקשרים שהוא מכיר כדי לבקש עזרה שיפתחו לו דלת את הכניסה הוא יעשה לבד, הוא יצר חוזה בינו לבין עצמו שלא יוותר.

                                                   מתי בפעם האחרונה חתמתם חוזה עם עצמכם?
                                                   כן ממש כמו חוזה שכירות, עבודה, או חתונה?
                                                   תיקחו חתיכת נייר ותחתמו חוזה ותעמדו בו.
                                                   ותמיד תחשבו בראש מה אתם רוצים להוריש הלאה?
                                                   מה יהיה החותם שלכם בעולם הזה?
                                                   מה אתם מוכנים לעשות כדי שזה יתממש?

בהרצאתו יובל העלה לדיון שאלות רבות על החיים וגם העניק תשובות ופשוט אמר את האמת בפנים שזה אפשרי, והטיפים שהוא העניק באמצעות הרצאתו והספרים שכתב לכלל הגילאים החל מילדים, נוער ועד למבוגרים ממש הנחו והדגימו צעד צעד איך לעשות זאת, הוא ביקש שנהיה סקרנים ובהקשבה לקול הפנימי שלנו, שנעשה שטויות, מקסימום נצליח, ונתן לנו משימה לרשום עשרה דברים שנגשים אותם במשך 400 ימים.

בתום ההרצאה הוא שלח אותנו לכתוב על דף נייר את כל החלומות שלנו החל מהקטנים עד לגדולים, חלומות אישיים, משפחתיים, מקצועיים, עולמיים, חברתיים והתנדבותיים ולתת תאריכי יעד שנעמוד בהם. הוא הזכיר לנו שרשימה זה לא עניין של מרדף אובססיבי אחרי חלומות אלא רשימה זה עניין של דיוק עצמי, מי אני ומה אני רוצה?

צילום: אלון וקנין

 

לעולם אל תפחדו מהמילה הזו ״לא״, תאמצו את הרגעים הללו ותלמדו מהם, ופשוט תמשיכו ללכת קדימה, רק קדימה בלי חרטות, בלי להסתכל לאחור, ואל תעצרו תנו לכוונות שלכם שייתנו לכם כיוון ולאמונה אפשרות להעניק לכם אמון בדרך. המלצה שלי אל תפספסו את האיש והאגדה, לכו לשמוע אותו הוא מוביל לפרישת כנפיים יפהפיות ומעורר כוח שיש לנו את כל מה שאנו צריכים להגשים חלומות.

תקבלו את המסע שלכם בחיים ❤️

מאת נירית ארטין- מנטורית מנטלית, משקפת מסרים, תופרת מילים ומרפאה בצבעים ובדים.
Body Speech & Mind

052-3694018