עמוד הבית » חליפות גברים בעצובים מיוחדים לחתן הישראלי

חליפות גברים בעצובים מיוחדים לחתן הישראלי

צילום דודי חסון
קולקצית אופנת פולגת מספקת דיוק בפרטים הקטנים ומראה יוקרתי, אלגנטי ומהודר לגבר הישראלי

קולקציית החליפות גדולה ומציעה מגוון רחב של אופציות. החל מחליפות שלמות, פריטים מגוונים להרכבת לוק אישית, אלמנטים קלאסיים לצד צבעים רעננים ושימוש בגזרות שונות המעניקות פתרונות למגוון חתנים המבקשים להראות במיטבם ביום החשוב והמרגש בחייהם. הקולקציה של פולגת שמה לה למטרה להנגיש את החליפה הקלאסית של החתנים.

הרעיון הוא לשלב בין עולמות הקז'ואל עם הקווים הפורמאליים על מנת לתת ללובש תחושה נינוחה, שמדגישה את היחודיות שלו.

"בעונת הקיץ של פולגת ניתן למצוא היצע רחב של פריטים ליצירת טוטאל לוק קלאסי ואופנתי, ועל ידי הוספת פריטים משלימים, בחירה בגזרות מעניינות, בדים נועזים וחיבורים אופנתיים בין פריטי הקולקציה, כל חתן יוכל להרכיב לעצמו מראה ייחודי ואישי". מוסיפה עדי בר לב,  מעצבת בפולגת.

החתן הקלאסי, שמחפש מראה חגיגי ועל-זמני, יוכל למצוא חליפות במראה ובצבעוניות של שחור, נייבי, כחול רויאל וגוונים אפורים, בגזרות מחמיאות לגוף, חלקן צמודות יותר וחלקן פחות. את המראה הקלאסי אפשר להשלים עם עניבה או פפיון בצבעים חזקים ועזים כמו בורדו-נייבי מבריק ופפיונים עם טקסטורות, חגורה ונעליים בצבעים מנוגדים או חולצה לבנה מודפסת או בטקסטורה עדינה אך מיוחדת, ולהפוך את הלוק לקלאסי עם טוויסט, ליצירת מראה ייחודי לאישיות החתן.

החתן הנועז, שמחפש מראה פחות קלאסי, יוכל למצוא שילובי חליפות מאיכויות בדים שונים בשילוב טקסטורות עדכניות, בגזרת סלים רעננה ובצבעים בוהקים. את המראה ניתן לשלב עם נעלים או סניקרס שמדגישים את האינדיבידואל.

החתן הלא- מתאמץ, שמחפש מראה קליל ופחות טקסי, יוכל למצוא חליפות מבדים נושמים וקלילים, בצבעים בהירים כמו בז' ואפור בגזרות ישרות ועל- זמניות. החתן יוכל לשלב מתחת לחליפה טי שירט חלקה מכותנה ממורצרת, והמראה המבריק של הבד הממורצר הופך את הפריט מבסיסי לאלגנטי. להשלמת המראה הקיצי מומלץ לקצר את המכנסיים למראה "קרופ" (7/8), ולנעול נעליים אלגנטיות ללא גרביים, ליצירת לוק אירופאי ושיקי.

מספר חליפות בולטות בקולקציה:

חליפה בגזרת סלים שמוצעת בצבעוניות של אפור בהיר/ כחול רויאל/ שחור. החליפה מהווה אופציה נגישה מבחינת המחיר לחתנים צעירים. חליפה בגוון כחול רויאל תשתלב עם חולצה לבנה מכופתרת חלקה ונעלי עור בצבע חום, אופציה נוספת היא לשלב עם פפיון אפור, לקצר את קו הרגל וליצור מהחליפה מראה קרופ בשילוב של סניקרס בהירות, על מנת להקליל את המראה המחייב.

חליפה נוספת בקולקציה היא עם טקסטורה מעניינת בצבע כחול רויאל, שמעניקה מראה קליל ולא מתאמץ לחתנים שלא רוצים את המראה הקלאסי והמחייב. החליפה יכולה להשתלב עם טי שירט מבד כותנה ממורצר להענקת לוק נקי ולא מתאמץ. מומלץ לשלב עם נעל עור בגוון בוהק.

חליפה בגוון נייבי עם טקסטורת משבצות בגווני כחול רויאל, מעניקה מראה נועז. מומלץ לשלב אותה עם חולצה לבנה חלקה ללא עניבה או פפיון. בשל הגזרה הצרה וגזרת רגל קרופ, ניתן לשלב עם נעל עור מחויטת בצבע חום.

חליפת NON IRON  מיוחדת שמציעה הרשת, עשויה מבד נושם וקליל ומגיעה ב3 צבעים: כחול-אפור פלדה, כחול רויאל ושחור. אופי הבד המיוחד הוא קליל ולא מחייב גיהוץ ומתאים מאוד לחתנים שהולכים להישאר עם החליפה למשך כל הערב. את החליפה בצבע הכחול פלדה, ניתן לשלב עם חולצה לבנה מכופתרת עם טקסטורה מעניינת (מרובעים, נקודות או קווים אורכיים) ועניבה ארוכה וצרה בצבע נייבי ונעליים בצבע דומה, למראה מתוחכם.

חליפה נוספת, לחתנים שמחפשים מראה יותר מסורתי, היא חליפה מבד קצת יותר ועבה, שמגיעה ב3 צבעים: כחול רויאל עמוק, אפור פחם ושחור. חליפה זו בגזרה מעט יותר קלאסית יכולה להיות אופציה טובה לחתן שרוצה להיראות רשמי ומחויט. חליפה בגוון שחור עם חולצה לבנה חלקה, יעניקו מראה קלאסי אך בשילוב עניבה צרה צבעונית עם טקסטורה מעניינת ונעל מחויטת, יוכל החתן להביע את קולו האישי שיהלום את אופיו.

צילום דודי חסון
צילום דודי חסון
צילום דודי חסון
צילום דודי חסון

 

טווח מחירים:

ג'קטים :690-1690 ₪ | מכנסי חליפה :379-699 ₪ | מכופתרות :199-359₪

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ