עמוד הבית » הכי ניו יורקיות סקס והעיר הגדולה המדגישות באופן מובהק את האורבניות.

הכי ניו יורקיות סקס והעיר הגדולה המדגישות באופן מובהק את האורבניות.

אפרת קליג-2019 צילום דניאל קמינסקי
שמלות הכלה לעונת החתונות קיץ 2019

מעצבת העל אפרת קליג  משיקה את קולקציית שמלות הכלה לעונת החתונות קיץ 2019. ההשראות לעיצוב השמלות  נבעו מהומא'ז לסדרות הטלויזיה האלוהיות והאלמותיות שתמיד יחקקו בזיכרון והן  סקס והעיר הגדולה וחברים.הסדרות שלעולם תשארנה בתודעה ותשלוטנה  בפסגה .

הסדרות הכה ניו יורקיות מאדירות את נושא החברות הטובות והצמודות במיוחד ומציגות גם  באריכות את החברות המשמשות כשושבינות ומקפידות להתלבש בדומה לכלה וזאת כדי להביע הזדהות טוטאלית ולהציג מראה מיוחד לא פחות מזה של הכלה.

קארי ברדשו ורייצל גרין  וחברותיהן  משמשות עדייו השראה  לאלפי מעריצים ברחבי העולם  ומצליחות  לעורר עניין אופנתי ועיצוב לסוגיו בכל אספקט, גם היום.

אפרת קליג מודה גם בהערצתה חסרת הפשרות  לפטרישיה פילד המלבישה של סדרת סקס העיר הגדולה, בשל מקוריות המחשבה, האהבה לפומפוזיות מעודנת ויחד עם זאת תחכום מקורי אינסופי.

בקולקציה המושקעת של קליג מבחר שמלות מפוסלות בגזרות צמודות המלוות בשובלים ארוכים, המשווים לכלה מראה עכשווי, זוהר וגבעולי.

עוד בקולקצייה שמלות בסגנון  ניו-יורקי נקי, אורבני בועט לצד זוהר אך לא מתאמץ. העושר הזוהר והבוהק מגיע לשיאו בשיבוצי אבנים שקופות שעוצבו ותוכננו  עבור אפרת  קליג בבלעדיות, אבנים המדמות מראה של קרח, נוצץ וחלקי בד  שכאילו נתפרו  על הגוף המבטאים היטב את הכמו שקיפות המיוחדת. בקולקצייה בולטות שמלות הלאנג'רי היוקרתיות  המשלבות תחרות פרחים ומחשופים  בבדים אוריריים או אטומים.

צילום דניאל קמינסקי

אפרת קליג, היא זו  שחרטה על דגלה להפוך חלומות להצהרה אופנתית ומביאה  את מגע הקסם הייחודי  שהפך לחתימה האישית האמנותית שלה בקולקציית שמלות הכלה שלה לשנת 2019. בדגמים אלו היא מגלה בהרמוניה את תנועת הגוף ,לגזרות ולטקסטילים ייחודיים בעבודת יד המעניקים ללובשת נינוחות חופשיות בשילוב  מוקפדות מוחצנת לקווי הגוף הנשיים.

להשיג בסטודיו אפרת קליג, דיזנגוף 255 ת"א