עמוד הבית » שיתוף פעולה נדיר בין סטודיו "גידה" לבין מותג העילית SikSilk

שיתוף פעולה נדיר בין סטודיו "גידה" לבין מותג העילית SikSilk

צילום יחצ
מותג האופנה הבינלאומי SikSilk בשיתוף פעולה נדיר עם סטודיו הקעקועים המוביל "גידה".

במסגרת איחוד הכוחות המעניין בין SikSilk  לסטודיו גידה, יגיעו לארץ הבעלים והפרזנטור של המותג הבינלאומי, סטפן ג'יימס, בכדי להשתתף באירוע השקה מפואר שייערך בתאריך 23.5.19 בשעה 19:00, ברחוב לילינבלום 25 תל אביב.

SikSilk (סיקסילק) הוא מותג שנולד באנגליה ומשלב בצורה נועזת את אופנת הרחוב החתרנית של לונדון התוססת יחד עם אופנת הספורט והספורט-אלגנט. הקולקציות המעניינות של המותג הן מגוונות ומכוונות לקהל יעד רחב, שמחשיב את עצמו מוביל אופנתי ולא מובל ואוהב לצאת בהצהרות אופנתיות ברורות באמצעות הפריטים האקסלוסיביים של SikSilk, זאת לצד רוח צעירה וספורטיבית המשדרת בריאות, חיוניות ואמביציה.

המותג שואב את השראתו מהספורטאים והאמנים הגדולים בעולם כמו דני אלבס, נימר, מסי, לוקאס מורנו ועוד, ומייצר קולקציות ייחודיות של חולצות, ז'קטים, מכנסיים, הנעלה, בגדי ים ועוד, כולם איכותיים במיוחד ונוצרים תוך הקפדה על תפירה, איכות גבוהה ועמידות לצד צבעוניות עשירה וגוונים עכשוויים.

שיתוף הפעולה עם סטודיו הקעקועים גידה הוא טבעי ומתבקש ואירוע ההשקה עומד להיות מיוחד במינו ולכלול DJ מוביל, קייטרינג גורמה, נוכחות של סלבס עולמיים ומתנות מהפריטים המרהיבים של SikSilk.

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ