עמוד הבית » חנות פופ אפ לקולקציית IVY PARK של אדידס

חנות פופ אפ לקולקציית IVY PARK של אדידס

צילום: יחצ חול
הקולקציה החדשה אשר מסכמת את שנת האופנה היא המקום אשר מאחד את כל האנשים, ללא קשר לרקע, מעמד, צבע או תפיסה, כקהילה המטפחת את העשייה היצירתית של כל אדם.

IVY אינו מחויב לתוויות או פורמטים כלשהם, הוא המרחב שנמצא איפשהו בין המקום שבו אנו נמצאים כעת לבין המקומות בהם אנחנו שואפים להיות.

פלטת הצבעים התוססת של adidas x IVY PARK חוזרת בקולקציה הזו והיא מאופיינת במשבצות גלן, ותפירה ייחודית. הקולקציה עשויה ממגוון בדים וטקסטורות מקורדרוי פרנץ טרי ועד בגדים דמויי עור וניתן למצוא ג'קטים, חליפות ערב, מכנסיים, קפוצ'ונים ועוד מגוון רחב של בגדים לצד אקססוריז ונעליים במספר רב של מידות.

adidas X hall of ivy- dress 749.9 צילום:יחצ חול

את הקמפיין העולמי מובילים לצד ביונסה: נטליה בראיינט (הבת של קובי בראיינט), אווה פיליפ ודיקון פיליפ (הילדים של ריס ויתרספון), ג'יימס הארדן (כוכב NBA) וג'לן גרין (כוכב NBA). הקבוצה נבחרה להציג את המגוון הרחב של הפריטים ולהראות שלכל אחד יש מקום ב-IVY.

adidasX hall of ivy- jacket 449.9 צילום: יחצ חול

adidasX hall of ivy- IVP LONG JACKET 1299.9 צילום: יחצ

הקולקציה הייחודית תקודם באונליין ובחנויות הנבחרות במלאי מוגבל ובמתכונת רחבה יותר בחנות הפופאפ החדשה אשר תפתח בקניון רמת אביב ביום שישי ה-10.12 ותהיה פתוחה ל-14 בלבד. הקולקציה כמו קודמותיה, נטולת מגדר ברובה וקוראת לכולם להנות מהסטייל שנכון להם. טווח מידות זמין בישראל 2XS-3XL

adidas X hall of ivy- pants 499.9 צילום:יחצ חול

מהדורה מוגבלת
הקולקציה זמינה באתר הסחר, חנויות נבחרות ובחנות הפופאפ

טווח מחירים 99.9-1299.9 ש"ח