עמוד הבית » טיפוח והגנה במקביל: גלו את הקרם המגן והקצף המרענן לניקוי והגנה מוחלטת על עור הפנים"

טיפוח והגנה במקביל: גלו את הקרם המגן והקצף המרענן לניקוי והגנה מוחלטת על עור הפנים"

מקדם הגנה טבעי, צילום: ישראל כהן
קסם הקיץ, חברת קוסמטיקה ביופור מציגה את מוצרי הקוסמטיקה המושלמים לעונה, קרם הגנה חדשני עם גוון צבע טבעי המספק הגנה מפני השמש ומראה עור מושלם" ומסיר איפור המתאים לדופק החם הקייצי.

מקדם הגנה SPF-30 בגוון עור טבעי
לרוב מקדמי ההגנה נוטים להשאיר מעטה לבן על העור, להלבין את העור ולהפוך אותו ללא טבעי. מקדמי הגנה אחרים הינם בעלי צבע הגורמים לתחושת מייק-אפ וכבדות על עור הפנים.  "ביופור" פיתחה מעין יצור-כלאיים ייחודי, שאיינו לבן ואינו גוון כהה.מקדם הגנה SPF-30 בגוון עור טבעי  אשר משתלב היטב בגוון העור ולא משנה אותו. בעל מרקם קליל ונעים הנותן תחושה של להיות עם ולהרגיש בלי. גם הגברים יחושו איתו בנוח.

לדבריי רונית שגב, Bsc,MA, ביולוגית וחוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית "ביופור":"במקדמי הגנה עם גוון כלשהו, יש מרכיב שאין במקדמי הגנה לבנים. קוראים לו איירון אוקסייד. במקור, תפקידו לתת את הגוון. בפועל הוא גם מגן מעוד סוג של קרני שמש שמקדמי ההגנה לא מגינים מפניו. המקדמים נותנים הגנה מקרינת UV – הקרניים המסוכנות, המסרטנות והפוגעות בעור. אבל העור נפגע גם מהאור הנראה, והמרכיב היחידי שנותן הגנה מפניו זה איירון אוקסייד iron  oxide. הוא מצוי בשני המקדמים של "ביופור."

מקדם ההגנה נוצר בטכנולוגית קיפסול מתקדמת אשר נועדה להגן על העור מפני נזקי השמש.הוא מצטיין בהגנה מירבית תוך שמירה על בריאות העור בעזרת נוגדי החמצון ומרכיבי ההרגעה שהוא מכיל.

מחיר: 77 ₪ 30 מ"ל / 160 ₪ 100 מ"ל

ג'נטל קלין – gentle clean

קצף ניקוי מיסלרי עדין ויסודי לעור הפנים. מרענן, מרגיע ושומר על הלחות. משמש לניקוי פנים וכן מסיר את האיפור, כולל באזור העדין של העיניים.
איננו מכיל SLS או דטרגנטים קשים. מתאים במיוחד לעור עדין או מגורה. ניתן לשימוש במקום סבון או בנוסף אליו, בהתאם לצורך.

הקצף מאפשר מריחה נוחה ואחידה באמצעות הידיים ועיסוי אל תוך העור, לקבלת ניקוי יסודי יותר. יש לעסות כמות נדיבה של קצף אל תוך העור בתנועות סיבוביות ולשטוף עם הרבה מים. המוצר שומר היטב על לחות העור ואיננו מייבש. מתאים במיוחד לעור חסר לחות, רגיש, עדין, עור עם פריחה או גירוי.מכיל מרכיבי הרגעה ושיקום.

לדבריי רונית שגב, Bsc,MA, ביולוגית וחוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית "ביופור":"ניתן להשתמש במוצר מעל לפעמיים ביום, מה שאיננו מומלץ עם אל סבון רגיל, כיוון שזה עלול לגרום לפגיעה ברמת הלחות. מים מיסלריים הם שילוב של מים מטוהרים, מרכיבי לחות, ומולקולות שמן זעירות – micelles – שאינן נראות לעין. המילה "מיסלריים/מיצלריים" היא בגלל המיצלות – השלפוחיות הזעירות הללו של החומר השומני. כמות השמן במוצר היא קטנה, אבל ההשפעה חשובה: הוא נצמד לאיפור, לשאריות הלכלוך והשומן בפנים, לשרידי המזהמים וכל מה שנדבק ולא יוצא בשטיפה פשוטה. וכך, הניקוי באמצעות המים המיצלריים הופך לעדין, קל ויעיל. ללא תחושת שמנוניות על העור. להיפך: העור חש רווי, רענן ורגוע. בפרט אם התכשיר מכיל (כמו אצלנו) גם מרכיבי הרגעה.

מדוע המיסלות מנקות ביעילות? הלכלוך שעל פנינו נדבק לשומן שבעור. המיסלות, שהן שומניות, נדבקות גם הן לשומן וכאילו "לוכדות" את הלכלוך.

היתרונות של מים מיצלריים:

אפשר להשתמש מספר פעמים ביום, מבלי לייבש או לגרות.

חסכוני: כמות קטנה ביותר מספיקה לניקוי.

נטול אלכוהול/דטרגנטים קשים או SLS.מעניקים תחושת רעננות. ניתן לרענן את העור באמצע היום.מסירים ביעילות איפור. טוב לאיפור העיניים (גם השפתיים).שומרים על מעטה השומן הטבעי של העור. מעולה לבעלות עור יבש.ידידותיים לעור הרגיש, המיובש, העדין, המודלק.

היתרון בתכשיר

ישנם בשוק מי פנים מיסלריים שיוצאים מהבקבוק כמים. השימוש בהם הוא ללא שטיפה: לוקחים פד ניקוי, טובלים במים ומנקים. זה מנקה, אבל לא לגמרי… כי חלק מהשומן שדבק ללכלוך זה רק מורח ומזיז ממקום למקום. המוצר הנוכחי הקצף מאפשר עיסוי עדין אל תוך העור (כמות זעירה מייצרת הרבה קצף!) ואז המים שוטפים את הכל החוצה! ניקוי הרבה יותר יסודי. יותר כייפי. יותר עדין וללא שפשוף עם הפד.הכמות הזעירה שנחוצה (מספר לחיצות המוציאות הרבה קצף למעשה מתבטאות בכ-1 מ"ל מים מיסלריים) נותנת לנו חסכון כספי יפה ותמורה נאה לסכום ששולם.מכיל חומצה לקטית לטיפוח העור ושמירה על רמת הלחות, גליצריזין, אלוורה ואלנטואין.

גנטל קלין צילום: סשה דובינסקי

מחיר: 148ש"ח

להשיג אצל קוסמטיקאיות

לאיתור קוסמטיקאית: www.biofor.co.il