עמוד הבית » סדרת טיפוח רויטליפט קליניקל בשילוב ויטמין C

סדרת טיפוח רויטליפט קליניקל בשילוב ויטמין C

סרום ויטמין סי וקרם יום עם הגנה משמש לוריאל פריז,צילום: יחצ חול
סדרת ה"רויטליפט קליניקל" מיועדת למניעת והפחתת סימני הזדקנות העור, כגון קמטים וקמטוטים, ומעניקה לעור ברק וחיוניות. בנוסף לויטמין C, הסדרה מכילה גם רכיבים נוספים המעניקים עור מחודש וקורן.

ערך ויטמין C: הסדרה הפועלת למניעת ועידוד התחדשות תאי העור, המעניקה לעור מראה מחודש וצעיר, ומגבירה את חומצת ההיאלורונית הטבעית בעור. הסרום מכיל ויטמין C בצורת סילואן וחומצה היאלורונית, שמעניקים לעור לחות ומיצוק. הסדרה כוללת שני מוצרי טיפוח: סרום ויטמין C ותחליב פנים עם ויטמין C וSPF50- להגנה מפני השמש.

סרום ויטמין C טהור תפקידו לטפל בשלוש בעיות העור המוכרות ביותר: קמטוטים, נקבוביות וגוון עור לא אחיד. החומצה היאלורונית מאוזנת מעניקה לחות ושומרת על רמת הלחות בעור. סרום ויטמין C גם יכול לעזור להגן על העור מפגיעה חיצונית כמו נזקי השמש ורדיקלים חופשיים. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, יש למרוח את הסרום על עור נקי. מסייע במראה עור קורן יותר פי 2 וחלק יותר פי 3 בחודש שימוש אחד. הפחתת הקמטוטים היא בכ- 55%, צמצום מראה נקבוביות בכ- 59% ושיפור את הגוון עור בכ-53% !

סרום ויטמין סי, צילום: יחצ חול

שימוש לסרום:  יש להשתמש בוקר וערב לאחר ניקוי הפנים על ידי סבון. יש לטפטף כ-2-3 טיפות ולעסות בעדינות על עור הפנים והצוואר. לאחר מכן יש למרוח קרם פנים בשילוב קרם הגנה של SPF15 לפחות.

תוצאות נראות לעין: באופן מיידי – העור מוזן בלחות ונראה זוהר וחלק יותר. אחרי חודש של שימוש – מראה הנקבוביות מצטמצם ומרקם העור נראה אחיד. אחרי חודשיים שימוש – התוצאות ממשיכות להשתפר.

תחליב פנים 'רויטליפט קליניקל' ויטמין C עם הגנה מהשמש SPF50 מסייע להפחתת קימטוטים וכתמי עור כהים, מעניק גימור שקוף ומתאים לכל גווני העור.  מוצר משלים לסרום ויטמין C טהור שבסדרה, וכחלק משגרת טיפוח המסייעת לטיפול בכתמי עור. התחליב מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה: נוגד חמצון (אנטיאוקסידנט), ויטמין C – המסייע בתהליכים נוגדי חמצון והזדקנות הנגרמים מקרני השמש וזיהום אוויר הרב בחיינו. בנוסף, ויטמין E לחיזוק יעילות אנטיאוקסידנטים חשובה לשמירת בריאות העור. וכן, מכיל גליצרין וחומצה היאלורונית להחדרת לחות מרבית לעור.

 שימוש לתחליב הפנים:  יש להשתמש בבוקר לאחר ניקוי הפנים על ידי סבון. לעסות בעדינות על עור הפנים והצוואר.

תוצאות נראות לעין: 93% מעידות על גוון עור אחיד יותר, 92% מעידות על הפחתה בקמטוטים.*במחקר עצמי של מעל 100 נבדקות לאחר שימוש של 4 שבועות.

רויטליפט קרם SPF קליניקל, צילום: יחצ

טיפ לשגרת טיפוח מומלצת: יש למרוח בבוקר את תחליב הפנים ויטמין C עם SPF50 להגנה מהשמש לאחר השימוש בסרום ויטמין C.

מחיר מומלץ לצרכן סרום:  120 ₪

מחיר מומלץ לצרכן תחליב פנים: 120 שח

מחיר השקה לחודש יולי:  סרום ויטמין C ומחיר תחליב פנים ויטמין  Cעם SPF50 , 89.90 ₪ ליחידה.

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ