עמוד הבית » טיפים למראה זוהר

טיפים למראה זוהר

טיפים לעור פנים זוהר בוולנטיין, צילום יחצ.
הוולנטיין, הוא יום מרגש בו כולנו רוצות להיראות מושלם ולהשיג מראה סקסי וזוהר.

חלקנו רוצות להראות במיטבנו עבור בן הזוג הקיים, אחרות עבור האביר על הסוס הלבן שאולי יופיע בערב המיוחד, ואחרות בכדי להרגיש טוב עם עצמן. תהיה הסיבה אשר תהיה, בכדי להשיג עור זוהר וקורן ידוע כי צריך להשקיע במשך כל השנה, אך ישנם בכל זאת כמה טיפים שיעזרו לנו להשיג תוצאות מרשימות בהכנה של יומיים- שלושה.

 הקפידי על שעות שינה – גם התכשירים היקרים ביותר לא יעזרו אם העור נראה עייף ומתחת לעיניים בולטות שקיות כהות. כדי לעזור לעור להיראות במיטבו, נסי להקפיד על לפחות 8 שעות שינה.

 טיפול אינטנסיבי לעור – כדי להעלות את רמת הלחות ולשפר את מרקמו, דאגי בימים שלפני הוולנטיין לשגרת טיפוח מוקפדת במיוחד. לאחר ניקוי העור, מומלץ לבצע טיפול פילינג לשימוש יומיומי, ולסיים עם לחות עשירה בהתאם לסוג העור.

קרם לחות- גלוסנס מסדרת אייג' דיפנס של מותג הקוסמטיקה HL, 210 שח
צלם אורי גרון

 הגבילי את צריכת המלח – לפחות יומיים לפני הוולנטיין, שכן המלח מעודד בצקת ונפיחות על ידי אגירת מים.

 בלילה שלפני האירוע, השתמשי במסכת עיניים או בקרם עיניים מטשטש כהויות– מומלץ לבחור במסכה עשירה בלחות שמסייעת להעלמת הנפיחות סביב העיניים ולטשטוש עיגולים כהים וקמטוטים.

קרם עיניים מטשטש כהויות מבית מותג הקוסמטיקה HL, 220 , צלם אורי גרון

 בערב הוולנטיינס, כשעתיים לפני היציאה לבילוי, מומלץ שוב לבצע טיפול יופי, הכולל ניקוי פנים יסודי ופילינג – הטיפול יתרום לניקיון העור ובכך ישפר את עמידות האיפור על עור הפנים, ובנוסף, יעלה את רמת הלחות בעור, ישפר את מרקמו ויעניק לו מראה אחיד וקטיפתי.

לאפקט מתיחה מיידי- סרום ממצק פרפקט טיים מבית מותג הקוסמטיקה HL, 330
צלם אורי גרון
פילינג סופר ליפט מבית מותג הקוסמטיקה HL, 300 שח ל- 50 מל,
צלם אורי גרון

 

 

באדיבות : מירב בן יקר, מנהלת ההדרכה של מותג הקוסמטיקה HL

הוספת תגובה

הוספת תגובה