עמוד הבית » מכשיר ה ACCURETT המהפכני לטיפול בנגעים

מכשיר ה ACCURETT המהפכני לטיפול בנגעים

לאונרדו צילום נעמה משיח כהן
חברת לאונרדו קוסמטיקה השיקה אתהמכשיר ה ACCURETT המהפכני לטיפול בפגמנטציה , באירוע מיוחד בפני קוסמטיקאיות בכירות במלון קראון פלאזה תל אביב ובהשתתפות Gaelle Verspeelt, מאסטרית מבלגיה.

החברה הישראלית לאונרדו סקין קר גרופ הינה יצרנית, יצואנית ומשווקת של מכלול מוצרי קוסמטיקה מקצועיים. משחר ההיסטוריה, עסקה האנושות בניסיון לפצח את סודות היופי והאסתטיקה. אידיאל היופי תמיד היה מושא להערצה ולהשראה שהונצח ביצירות מופת, פסלים ומבנים.

לכן גם החברה קרויה על שמו של המדען-האמן הגאון, שהצליח להשאיר חותם מושלם בזכות גישור בין טכנולוגיה ויופי, חדשנות ואסתטיקה, תחכום ופרקטיקה.

כחברת טכנולוגיה שערך החדשנות זורם בדמה ובעלת שאיפה לשלמות כמנוע הצמיחה שלה, פועלת לאונרדו ומשקיעה ללא הרף בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בתחום היופי והאסתטיקה, טכנולוגיות המבטיחות תוצאות מצוינות, לצד נוחות ויעילות, הן עבור קהל הלקוחות המקצועי והן עבור לקוחות הקצה. מדובר במוצרים מתקדמים שמשיגים את התוצאות הרצויות, בצורה יעילה הרבה יותר.

חברת לאונרדו היא המשווקת הבלעדית של מכשיר ה ACCURETT שמפיץ את הבשורה החדשה בתחום טיפולי הקריותרפיה ופועל בטכנולוגיה מתקדמת שגורמת להעלמה מבוקרת של רקמות עור לא רצויות: כתמי גיל ושמש, יבלות ויראליות ונגעים.

"הטיפול-סטרילי, מדויק, מהיר, ללא כאבים והתוצאות מעולות -חובה לעבור הכשרה לפני רכישת המכשיר", אומרת איריס מדיוני, מנהלת השיווק של החברה.

למעשה השיטה של ACCURETT  מקבילה לשיטת הטיפול בחנקן שמתבצעת אצל רופאי העור".

לדברי מדיוני, יתרונות הטיפול הם בזמן הקצר והיעילות שלו: "מדובר בכמה שניות טיפול ויש צורך במקסימום שני טיפולים. זה לא מצריך שעות עבודה. המכשיר פולט סילון של פחמן דו חמצני שמקפיא את הנוזל הבין תאי. הוא למעשה לא פוגע ברקמה הבריאה. הרקמה הפגומה מצטמקת ונעלמת תוך מספר ימים ואחר כך צומח עור חדש".

בחברה מדגישים שהטיפול ניתן רק על ידי קוסמטיקאיות מורשות שעברו הכשרה מיוחדת, ובמצבים מסוימים רק לאחר אישור מרופא עור.

מימין איריס ורוני בר
מנכלים משותפים

 

לאתר החברה-eonardo-tech.com