עמוד הבית » טרנדים ימי הולדת 2021

טרנדים ימי הולדת 2021

צילום: FREEPIK
הילד שלכם עומד לחגוג יום הולדת בקרוב? כדי שהוא יהיה באמת מרוצה כדאי שתהיו מעודכנים בטרנדים עכשוויים לימי הולדת נכון לשנת 2021, הכוללים ימי הולדת לפי נושא, הפעלות, אטרקציות ועוד.

ימי הולדת לפי נושא

בימנו לא חוגגים פשוט יום הולדת אלא בוחרים נושא מסוים שיוביל את כל החגיגה. עבור הצורך הזה נתין למצוא מבחר של נושאים לבנים ובנות, קלאסיים ועכשוויים. למשל תוכלו לבחור ביום הולדת של דמויות קלאסיות כמו בת הים הקטנה או יום הולדת מיקי מאוס. כמו כן תוכלו לבחור יום הולדת בנושא ג'ונגל או טרופי, גלידות, דינוזאורים, דונטאס, או אולי תעדיפו יום הולדת בנושא גיבורי על, חד קרן, יום הולדת משאיות וטרקטורים, יום הולדת חלל, כדורגל, יום הולדת כוכבים, יום הולדת נסיכות, סוכריות, פיות, פיראטים, קסמים, קשת בענן ועוד.

הנושא ניכר בכל פרט

אחרי שבחרתם נושא ליום הולדת חשוב שתעצבו את כל פרטי האירוע בהתאם לנושא זה. למשל תוכלו למצוא בחנויות מובחרות עבור יום הולדת מיקי מאוס או מיני מאוס סטים מודפסים עם מיקי או מיני מאוס של צלחות, מפיות, כוסות, שקיות נייר, קופסאות אוכל, קופסאות פופקורן ושרשראות מיקי מאוס. להשלמת המראה תוכלו לבחור בפריטים עם צבעים המתאימים לנושא המסיבה. למשל ליום הולדת של מיקי מאוס תוכלו לבחור במפת שולחן אדומה עם חצאית לשולחן בצבע שחור מטאלי, או לבחור כובעי ראש אדומים עם פומפון, בלונים באדום ושחור ועוד.

הפעלות לימי הולדת

לצד ימי הולדת עם נושא, בימנו מוצעות גם שלל הפעלות לימי הולדת שיהפכו את המסיבה להרבה יותר מאורגנת, מהנה ומוצלחת. לצורך זה מוצע מגוון עשיר של הפעלות המבוצעות על ידי אנשי מקצוע מוכשרים ומיומנים, שניתן גם להתאימן לימי הולדת עם נושא. למשל תוכלו לבחור בהפעלת תיאטרון של אגדות אהובות, או אולי תעדיפו עמדת איפור מקצועית לילדות עם ציורי פנים מלאי צבע ושמחה. כמו כן תוכלו לבחור לחגיגה בחוץ של בנים בהפעלת כדורגל או להזמין ליצן לחצר שיבדר את הקטנים והגדולים. תוכלו גם לבחור במופע של בועות סבון, בסידורי בלונים, סדנאות אפייה, פעילות עם חיות, עמדת מולטימדיה, משחקי שולחן, מראת סלפי ועוד.

תכנון נכון של יום הולדת

כפי שניתן להבין, ימי הולדת בשנת 2021 יכולים ללכת לכיוונים רבים. כדי לבחור נכון יש להבין מראש מספר עניינים. בתור התחלה, מכיוון שבתחום הזה השמים הם הגבול, חשוב שתשבו ותגדירו כמה כסף אתם מוכנים להוציא על חגיגות יום ההולדת. לאחר מכן שבו עם בעל או בעלת השמחה והבינו איזה נושא הם רוצים ליום ההולדת שלהם מתוך רשימת נושאים שהכנתם מראש ושאתם יודעים שיש עבורם מענה בשוק. כעת חלקו את התקציב שיש לכם לאירוע לפי צרכים שונים, כמו כלי אוכל, קישוטים, עוגה, הפעלות וכדומה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה