עמוד הבית » מגפיים גבוהות חוזרות לאופנה

מגפיים גבוהות חוזרות לאופנה

קנדל אנד קיילי לרשת שואו אוף, צילום מאי דגן
רשת SHOW/OFF משיקה את קולקציות הנעליים לסתיו-חורף 2019-20 לפי הטרנדים המובילים בעולם האופנה

רשת ההנעלה SHOW/OFF משיקה את הקולקציות הכי חמות לחורף 2019-20 של המותגים המובילים: גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ועוד, לפי הטרנדים החמים ביותר על השטיח האדום.

המותג  MARC FISHER מתחדש העונה בנעליים בטקסטורת תנין, הטרנד שמגיע אלינו העונה הישר משבועות האופנה בפריז ומילאנו. הטרנד מצטרף להדפסים במראה חייתי הממשיכים איתנו כבר מספר עונות. בזכות המענה לטרנדים בולטים המותג מושך הרבה תשומת לב של פאשניסטיות בעולם. יחד עם זאת, לצד הדגמים המיוחדים ניתן למצוא נעליים קלאסיות בגווני שחור, לבן וניוד, כך שכל אישה יכולה להנות מנעלי המותג.

המותג הוותיק GUESS  מציע גם הוא מגוון הדפסים חייתיים בשילוב צבעים קלאסיים כמו שחור, לבן ובז'. המותג יוקרתי העונה מפתיע עם מגוון נעלי סניקרס אשר מזמן יצאו מתחום הספורט והפכו לפריט אופנה אשר משלים כל לוק בכל זמן במשך היום. הנעליים משתלבים בצורה יוצאת דופן עם שמלות או חליפות.

העונה בקולקציה של המותג הוותיק ANNE KLEIN יככבו מגפונים בעיצוב קלאסי. נעליים מסוג זה משתלבות באופן מושלם עם חצאיות ומכנסי סקיני ומקנות לנשים הלובשת אותן מראה אלגנטי ונשי. גם העונה, הקולקציה רחבה וניתן למצוא בה מגוון נעלי עקב, נעלי בובה, מגפונים ומגפיים גבוהות. הסוד של הקולקציה נמצא בעיטורים מגוונים שהופכים את הפריטים למיוחדים במינם.

המותג KENDALL AND KYLIE מציג קולקציית נעליים בעיצוב טרנדי במיוחד. פאשניסטיות ואושיות אופנה רבות בהוליווד כבר הודו שהן מחכות בקוצר רוח לסניקרס ומגפיים החדשים של בנות משפחת קרדשיאן. הקולקציה החדשה, הכוללת סניקרס גרב, סניקרס פלטפורמה גבוהה ומגפי עור, מעוררת עניין רב ומתיימרת להיות הדבר הבא  בעולם האופנה.

טווח מחירים:

נעלי עקב – החל מ-249.90 ₪

סניקרס – החל מ-249.90 ₪

מגפיים – החל מ-349.90 ₪

את הקולקציות ניתן למצוא ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, קניון גינדי,TLV  קניון הזהב ראשל"צ, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה