עמוד הבית » פרוש חלומות דרך הקבלה

פרוש חלומות דרך הקבלה

ורד גליקסמן צילום יעקוב גליקסמן
חלמתם פעם שאתם נופלים מצוק וחייבים לדעת מה זה אומר? לחלומות שלנו יש משמעות רבה. בדיוק בגלל זה יש לנו מדור שבועי של ורד גליקסמן, בעלת ניסיון של עשרים שנה בפתירת חלומות.

חלום ראשון : תאריך לידה : 01/05/1975

הגיע גור לבית . הגור מסתובב בבית. ומגיע לחצר. א. (בדוי) בני בחצר בתוך הבריכה. הגור מתקרב לבריכה מביט למים ונופל פנימה וטובע . א.(בדוי ) מנסה להרים אותו והגור כל פעם מחליק לו מהיד וממשיך לטבוע . לאחר מספר נסיונות מוציאים את הגור אבל הוא כבר מת .

פתרון החלום : 

 יקרה,

החלום שחלמת מראה לך שאת בתקופה של תהייה ובחינה של חייך.. לאן לקחת את חייך , כמו חישוב מסלול  אחרי תקופה של הצפה ריגשית ותחושה שבה הרגשת פגועה , כמו שאת נותנת בלי גבולות ולא מעריכים אותך באותה מידה בצד שכנגד., החלום  מגיע כדי לסמן לך לנוח , לחבק את עצמך ולבחון מה  באמת נכון לך  לעשות . החלום מעיד שכרגע את קצת בהצפה רגשית , בתקופה שאינך יודעת במה לאחוז , מתוך חשש לאבד את מה שנכון לך. החלום ומעודד אותך לפתח את היכולת הרגישות והיצירתיות שבך  וגם את יכולת הראייה הכה מיוחדת שלך ,את טובה בכל מה שקשור ליצירתיות טיפול ,החלום מרמז ,שתעזי להוציא החוצה את המתנות שלך מתוך היותך מאמינה , שלך ורק לך יש את הכוח ליצור את האהבה השמחה והמתנות שקיבלת בבואך לעולם ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת ממך אף אחד לא יוכל לצמצם  ולהעלים את רצונותיך . הגיע הזמן שתאהבי את עצמך ותדעי  שיש לך את הכוח והיכולת להגיע בדיוק למקום הגבוה שאליו תכווני.

בהצלחה יקרה, 

ורד

חלום שני : תאריך לידה 21.02.1954

" אני עם האקס שלי ש.(בדוי) שאירגן מסיבה , למעלה כולם רוקדים במסיבה ואותי הוא שם במרתף ומוריד לי אוכל מהמסיבה כמו עניה בפתח " ( זה חלום שרודף אותי )

פתרון החלום :

 יקרה

החלום שחלמת מראה שכנראה באותו הזמן שפגשת  את אותו  אדם , היית בתקופה של פיתוח עצמי ויצירה גדולים בחייך ,שגם האדם הזה זיהה את הכוח שבך ואת תכונות האופי המיוחדות שלך ליצור דברים וסיטואציות שנראות טוב ולהפיק רווחים חיצוניים מהם. (המסיבה) ולפי החזות שהצטיירה היו לך סיבות טובות להיות מרוצה ממה שהשגת עד כה , אבל האמת היתה שלא באמת הקשבת לעצמך, כי האני שלך היה באותה התקופה הרגיש די בצד. באיזה מקום במשחק התפקידים שהתנהל אז ביניכם לא הערכת את עצמך ולא דרשת את מקומך במרכז הבמה והייתה לך תחושה שהיו דברים שלא באמת יכולת או רצית להתמודד איתם , מקום שמראה שבאותה התקופה בחייך לא באמת הערכת את עצמך ואיפשרת לאותו אחד ,וכנראה גם לאחרים להקטין אותך וחווית מעין תחושת שלא באמת רואים אותך ושאת לא מקבלת את מה שמגיע לך. תחושה שאת מכירה אותה לא פעם בתוך חייך. החלום, בכל פעם שהוא מופיע , יראה לך  החלום את הצורך שלך בהכרת היכולות שבך,המתנות שקיבלת בעולם הזה ויזכיר לך להקשיב לעצמך, אינטואיציה שבך לשים אותה בקדמת הבמה של חייך ולא לתת לאף אחד להקטין אותה ולא משנה מי האדם ואיך הוא נראה או מתנהג.

לקול הכי עמוק בתוכך ואת ורק את , היא זו שיכולה לאהוב את עצמך ולהביא את היכולות והמתנות שלך לקדמת הבמה  ולדעת שלמרות שיש נושאים לא פתורים או בעיות שעדיין זקוקים שיסתכלו ויפתרו אותם. והרבה פעמים יהיו אלו דברים שקשורים לך ולכלל. המסר יהיה שתאמיני בך, בפוטנציאל שלך ולעולם את היא זו שתבחרי את המזון הרוחני שאת אוכלת ולעולם תבחרי להקשיב לאינטואיציה שבך שהיא תמיד תשים אותך במרכז המסיבה.

בהצלחה בדרך

שלך ורד,

 חלום שלישי: 28/11/1967 

בעלי חלם שהוא נכנס לבית של סבתא שלו ז"ל מצד אמא כשבמטבח הדודות מבשלות והוא אומר אני מת מרעב ואז הסבתא זיכרה לברכה מגיעה אומרת עזבו אני מוזגת לו . 

האם יש מסר?

פרוש חלום :

שלום,

החלום שחלמת חלום טוב חלום שלום.

בחלומך סבתא שלך זכרונה לברכה ,מוסרת לך שאתה לקראת שינוי או משהו עתידי , משהו שהתלבטת איך תצליח לעשות אותו  והאם תקבל עזרה. אז המסר של החלום שתקבל הרבה עזרה מלמעלה ותתחיל להאמין ביכולות שלך ואל תהסס לעשות את מה שאתה רוצה יש עליך שמירה והגנה מלמעלה שגם מלמעלה רואים את הטוב שאתה עושה ותקבל ברוחב לב כאן בעולם הזה ואם בא לך לעשות שינוי ולא משנה למה , לך עשה והדרך תאיר לך ,

בהצלחה בדרך,

ורד גליקסמן

שהכל מתהפך לברכה

לשליחת החלומות :veredglk@gmail.comו  או באתר בצור קשר