עמוד הבית » מה הטיפולים בשקעי העיניים

מה הטיפולים בשקעי העיניים

עיניים שקועות לפני ואחרי צילום יחצ
"אזור העיניים הוא אחד האזורים הקשים לטיפול מצד אחד, ומצד שני אזור הנוטה להזדקן מהר ומסגיר את גילנו", אומרת ד"ר אנה זנקוביץ', מנהלת רפואית ברשת מרפאות האסתטיקה KYTERIA.

הטיפול בחומצה היאלורונית למילוי שקעי העיניים מבוקש כיום . הטיפול נמשך מספר דקות בלבד בעצם, עוזר לטשטש את הצבע הסגלגל שיוצרים כלי דם והשרירים מתחת לעור הדקיק של העין ומנטרלים את הצל שנוצר מהשקע באזור. החומצה ההיאלורונית העדיפה לטיפול זה היא חומצה המיועדת אך ורק לאזור העיניים.

"התוצאות מהמילוי בחומצה היאלורונית יכולות להיות יפות מאוד ולהימשך בין שנה לשנה וחצי, ולפעמים אף יותר. התנאי לכך הוא שהטיפול יבוצע על ידי רופאה או רופא מנוסים שמבינים את האנטומיה העדינה של האזור.

שקעי עיניים הוא אחד האזורים שהכי מועדים לפורענות, ובידיים לא מנוסות מה שיכול ליווצר זה מראה נפוח ולא טבעי, עם גוון כחלחל, שזה בדיוק הפך ממה שהיינו רוצות.

"מילוי שקעי עיניים בחומצה היאלורונית הוא לא הטיפול האסתטי היחידי שאפשר לבצע באזור העיניים. טיפול בבוטולינום טוקסין לאזור העיניים הוא טיפול קל ומהיר, ללא זמן החלמה. לעומת מילוי השקעים בחומצה היאלורונית, האפקט נמשך בממוצע בין 3 ל-4 חודשים, אך גם ההוצאה הכספית נמוכה משמעותית. הבוטולינום טוקסין מטפל בקמטוטים בצדי העיניים על ידי הרפיה של השרירים המיועדים ומונע את פעולת ההתכווצות. פעולה זו מעלימה לחלוטין, או לפחות מטשטשת משמעותית, את הקמטוטים ומשחררת את הלחץ והכובד באזור, מה שמשווה לנו מראה צעיר, חלק ועירני יותר.

לעתים ניתן גם להעלות מעט את הגבה, מה שבהחלט מוסיף לנו למראה.

"הלהיט שסוחף את הצעירות, במיוחד אחרי שנשות הוליווד מדגמנות את הטרנד כל כך יפה הוא שימוש בחוטים נספגים למשיכת קצה הגבה ויצירת מראה שועלי, מה שנקרא פוקס אייז. ההליך נמשך עד 30 דקות עם זמן החלמה של מספר ימים. למבוגרות מבינינו שמחפשות מראה טבעי, יש אפשרות של הרמת הגבה בטכניקות שונות על ידי חוטים, שנותנת חלופה טובה לנשים שלא רוצות לעבור ניתוח ועדיין מחפשות פתרון למראה פתוח ורענן.

"בנוסף לטיפולי ההזרקות והניתוחים שנעשים על ידי רופאים, ניתן לשפר את מרקם העור, את הכהויות ואפילו את עודפי העור והקמטוטים בטיפולים נוספים המשלימים לטיפולים האסתטיים.

אחד הטיפולים הוא במכשיר התומך בכושר הטבעי של העור לשקם את עצמו על ידי עידוד יצירת ATP בתוך התא (״מטבע״ האנרגיה של התא), מאזן את פיזור היונים מסביב לתא ומאפשר תפקוד תקין שלו.

המכשיר מאפשר בנוסף סירקולציה טובה של כלי הדם הקטנים מסביב לעין, ובכך עוזר לכהויות מסביב לעין. אחת הסיבות לכהויות היא הצטברות של נוזל המכיל מרכיבים של מערכת החיסון והתרחבות כלי הדם. המכשיר עוזר למערכת כלי הדם לתפקד בצורה בריאה ובכך מפחית את הכהויות.

"בעיה נוספת שקיימת באזור העיניים היא הפעילות הגדולה יחסית של השריר העוטף את העין, וזאת בשל מימיקה רגילה בחיי היום-יום כמו מצמוץ וצחוק. במשך הזמן העור מאבד את האלסטיות שלו, גם בקרב מי שמקפידה על הזרקת הבוטוליניום טוקסין, ונוצרים עודפי עור. בעודפי העור אנו יכולים לטפל במכשיר פלזמה ש״מאדה״ את עופי העור.

בצורה זו אנו מותחים את העור מסביב לעין ומורידים קפלי עור לא רצויים".