עמוד הבית » מייקל גרינברג נשיא ומייסד סקצ'רס העולמית זכה בתואר " איש השנה"

מייקל גרינברג נשיא ומייסד סקצ'רס העולמית זכה בתואר " איש השנה"

מימין - מייקל גרינברג , מרתה סטיוארט וסנופ דוג צילום: יחצ חול
מייקל גרינברג, נשיא ומייסד שותף בחברת ההנעלה מהמצליחות בעולם: סקצ'רס, אותה הוא מנהל לצד אביו המייסד והמנכ"ל רוברט גרינברג, זכה בימים אלו בתואר "איש השנה" מטעם FN-FOOTWEAR NEWS. התואר הוענק בעיר ניו יורק, בטקס חגיגי עטור כוכבים שכלל מאות מוזמנים. את התואר העניקה מרתה סטיוארט והפתיע בנוכחותו הראפר סנופ דוג, שניהם פריזנטורים המותג סקצ'רס.

את התואר איש השנה קיבל גרינברג על פועלו למען חינוך וקידום ילדים עם צרכים מיוחדים. קרן סקצ'רס וידידות שהקים לפני 15 שנה גייסה עד כה למעלה מ 24 מיליון דולר למטרה זו ושותפה בולטת ומרכזית בגיוס כספים לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים ובנייתו על שטח של 3.25 דונם, בהשקעה של 55 מיליון דולר, צפויה להסתיים בשנת 2025.

גיוס הכספים נערך בין היתר באמצעות  צעדת ידידות לגיוס צדקה Friendship Walk שנערכת בכל שנה בסתיו ואליה מגייסים סקצ'רס את הכוכבים שצועדים יחד עם המותג, השנה השתתפו: ברוק בורק ואמנדה קלוטס, כמו גם אייקון הטלוויזיה של שנות ה-90, מר T. הצעדה יצאה ממזח מנהטן ביץ' ב- L.A וגרינברג פתח את הצעדה בדברי תודה לאלפי המשתתפים ונותני החסות שנרתמו למאמץ.

גרינברג נשא דברים ואמר: "הצמיחה של סקצ'רס ב-31 שנים האחרונות היא סיפור שמאחוריו יש אנשים רבים. שום דבר אינו מושג לבד על אי בודד, זו עבודת צוות.  המנטור וההשראה שלי הוא האבא שלי, רוברט. התשוקה שלו, דרכי ההתמודדות שלו, הוא גורם לאנשים לעקוב אחר מעשיו ולהאמין במה שהוא אומר ולהאמין בו. הוא השראה אמיתית עבורי וממנו קיבלתי השראה למוסר עבודה ורצון להצליח".