עמוד הבית » מכון שמיעה תדרים – כל פתרונות השמיעה במקום אחד

מכון שמיעה תדרים – כל פתרונות השמיעה במקום אחד

צילום: PIXABAY
מבין חמשת החושים המוכרים, שמיעה היא אחד החושים המועילים והחשובים שיש לאדם על מנת לתפוס את העולם. למרבה המזל, ההתקדמות הטכנולוגית של ימני מאפשרת גם לאנשים עם לקות שמיעה לשפר חוש זה באמצעות מכשירים ובדיקות מיוחדות. במכון שמיעה תדרים ניתן למצוא מגוון פתרונות שמיעה איכותיים במקום אחד.

בדיקות איכותיות ומקיפות

מכון שמיעה תדרים מציעה סל שלם של מוצרים ושירותים הקשורים בפתרונות שמיעה. אחד השירותים החיוניים אותם ניתן למצוא במכון הוא העברת בדיקות שמיעה על ידי קלינאי תקשורת מוסמכים ומקצועיים. במכון מתבצעת בדיקה שמיעה פרטית בחדר אטום ואקוסטי, בו כל אוזן נמדדת לחוד. הבדיקה נעשית בסיועו של מכשיר רגיש ומדויק הקרוי אודיומטר.

כמכון שפונה לכל הקהלים והאוכלוסיות, ניתן לקבל במכון בדיקות שמיעה לילדים, כמו גם בדיקות שמיעה לבוגרים. כל הבדיקות נעשות באווירה מקצועית והקפדה על כל הפרטים החשובים המצויים בפרוטוקול של בדיקת שמיעה מהימנה.

מגוון מכשירים איכותיים

כיום, לקות שמיעה, מולדת או כתוצאה מתאונה או מחלה, אינה סוף פסוק. בעזרת ההתקדמות הטכנולוגית ניתן להתאים לבעלי לקויות רבים מכשירי שמיעה מקצועיים , הן מהבחינה השמיעתית והן מהבחינה האסתטית, שיעזרו לבעלי המוגבלות לחדד ולהגביר את שמיעתם. במכון שמיעה תדרים ניתן לבחור מבין שפע של מכשירי שמיעה זמינים ואיכותיים של המותגים המובילים בתחום.

ההיצע המגוון מאפשר ההתאמה אישית לכל לקוח, בתאם לצרכיו והעדפותיו. כך למשל ניתן לקבל במכון מכשירי שמיעה זעירים, מכשירי שמיעה לילדים ועוד (כמובן שלא משנה על איזה מכשיר מדובר, כל המכשירים המשווקים במכון הם מכשירי שמיעה מומלצים מבחינה קלינאית ורפואית).

חשוב להדגיש כי המכון נמצא בהסדר מול כל קופות החולים והמשרדים הממשלתיים הרלוונטיים, כך שבעלי לקות שמיעה יכולים לקבל בהנחה משמעותית מכשירי שמיעה מכבי, מכשירי שמיעה מאוחדת, או מכשירי שמיעה כללית , בהתאם לקופה בה מבוטח המטופל.

תהליך ארוך עם מחויבות למטופל

הטמעה של מכשיר שמיעה אצל המטופל היא לא תהליך פשוט של "שגר ושכח". בהתאם לכך במכון שמיעה תדרים דוגלים בליווי מקיף ומקצועי של הלקוח בעת שיקום השמיעה. יתרה מכך, ניתן לקבל מכשיר שמיעה ל-60 ימי ניסיון, ולהחזיר אותו אם הוא לא מתאים לפציינט.

שיא הנוחות והטכנולוגיה

מכשיר שמיעה הוא פלא טכנולוגי בפני עצמו, אך במכון שמיעה תדרים לא מסתפקים בכך ונמצאים עם תמיד עם אצבע על הדופק בכל הקשור לחידושים בתחום. המכון מציע את המכשירים הזעירים והמתקדמים בעולם, ובמבצעים שווים שמאפשרים לקנות אותם במחירים משתלמים.

בנוסף, כיאה לעידן בו אנו חיים כיום, ניתן למצוא במכון מגוון גאדג'טים ואביזרים נלווים למכשיר השמיעה, המסייעים על תהליך שיקום השמיעה. כמו כן, ניתן לשלוט במכשיר ובאביזרים הנלווים באמצעות אפליקציה ייעודית ידידותית למשתמש בסמארטפון. עם היצע מגוון, יחס אישי ומקצועיות בלתי מתפשרת אין ספק שמכון תדרים מרכז השמיעה הוא מכון השמיעה המוביל בארץ.