עמוד הבית » משפחה "יוצרים" באהבה

משפחה "יוצרים" באהבה

צילום:עומר שפירא
צמד "היוצרים" הם אב ובן, חגי (53) ויובל (28) חן היוצרים החלו את דרכם בתעשיית המוסיקה לפני כ-4 שנים. לצמד יש למעלה מ-30 מיליון צפיות בערוץ היוטיוב כמות עוקבים ומאזינים בכל פלטפורמות המוסיקה וקהל הדוק.

אם השם חן נשמע לכם מוכר, כיוון שאחיו הצעיר של האבא זמר אף הוא, אורן, שקיים קריירה עצמאית ואחר כך חבר לצמד המצליח "סטלוס ואורן חן", אך החל את דרכו בלהקה של אחיו הגדול חגי בלהקת חתונות מצליחה אשר הופיעה בהצלחה רבה באירועים בארץ ובעולם.

חגי כאמור הוא הדמות שהובילה לקריירה המוסיקלית בבית משפחת חן. חגי ,בעל ניסיון מוסיקלי רב בהפקות שירים, עיבודים, הנדסת קול וסאונד, וגיטריסט מחונן. יובל (הבן) שגדל באווירה מוסיקלית וינק מוסיקה מגיל צעיר מאוד, הוכרח על ידי אביו לנגן פסנתר מגיל 10 ולימים נוכח להבין  שכל הידע שצבר במשך השנים עזר לו מאוד בהתפתחותו המוסיקלית.

לאחר סיום לימודי התיכון פנה יובל ללימודים הנדסאי אלקטרוניקה  שאותם סיים בהצטיינות. עם סיום לימודי התואר התגייס יובל לצה"ל ומהר מאוד הבין שעולם המוסיקה קורא לו ולשם הוא נמשך. יובל התחיל לעבוד כזמר הבית בבתי מלון בטבריה שם צבר ניסיון במה רב, מול קהל מגוון מהארץ ומחול.

צילום:עומר שפירא

לאחר שהשתחרר יובל מהצבא הביא רעיון לאביו לבנות אולפן הקלטות משלנו, וכשהאולפן היה מוכן הביא יובל רעיון לאביו להקליט קאבר לשיר "שב"  של הזמרת שרית חדד. מהר מאוד הבינו היוצרים שיש כאן משהו מיוחד שחייב ללכת איתו עד הסוף. מאז ועד היום, הספיקו היוצרים להוציא גם קאברים, וגם סינגלים מקוריים ובגלל החיבור המיוחד שלהם כאבא ובן, המון משפחות הצליחו להתחבר להרכב המיוחד הזה. השם "היוצרים" בא מתוך זה שהם יוצרים את המוסיקה שלהם בעצמם, מנגנים, מקליטים את כל הכלים, שרים, עד לרמת המיקס והמאסטרינג.

מה שהוביל את היוצרים לפתוח את ההרכב שלהם זה קודם כל האהבה הגדולה למוסיקה שזורמת אצלם בדם, והעובדה שאהדת הקהל הייתה מהרגע הראשון ורק הלכה והתעצמה עד היום, במיוחד מהסינגל השני שהוציאו "אהבה אין סופית" Ala Bali , ששם אותם בלב התעשייה של המוסיקה בארץ וכמובן עוד המון להיטים שהוציאו לאחר מכן.

צילום:עומר שפירא

הייחודיות של היוצרים זה בעצם הסאונד החדש שהביאו במוסיקה הים תיכונית בעצם מעין שילוב של "הטעם של פעם" עם מוסיקת הפופ העכשווית. היוצרים, כאן כדי להישאר ושמו לנגד עיניהם המון מטרות שאותן מבטיחים לכבוש, במיוחד לצד חברת ההפקות שמאוד מאמינים בה ובדרך פעולה שלה CT הפקות – בניהול סיני פינטו. בראש ובראשונה, המטרה המרכזית המון שירים. מופעים פתוחים שיתופי פעולה עם אומנים אחרים שכבר מוכנים ועתידיים לצאת בקרוב, ועוד לא מעט תוצרים מפתיעים.

תגיות