עמוד הבית » ניקול ראידמן משיקה מותג לייף סטייל המשנה את כללי המשחק: NO ONE BETTER – יוקרה שכולם יכולים להרשות לעצמם

ניקול ראידמן משיקה מותג לייף סטייל המשנה את כללי המשחק: NO ONE BETTER – יוקרה שכולם יכולים להרשות לעצמם

NO1BETTER צילום: אלמוג גבאי
בבוקר שטוף שמש, במשרדיה המרהיבים בלב תל אביב, השיקה הבוקר ניקול ראידמן את מותג הלייף סטייל החדש והשאפתני שלה - NO ONE BETTER. אירוע ההשקה הצטיין באלגנטיות. בראנץ' מפואר הוגש לצלילי פסנתר מלטפים, יוצרים יחד אווירה אקסקלוסיבית ומלאת קסם. כמי שידועה ביכולתה להפיק אירועים בלתי נשכחים, ניקול הקפידה על כל פרט, כפי שהיא נוהגת לעשות בכל מפעל חיים אליו היא ניגשת.

החזון: יוקרה דמוקרטית

מאחורי המותג עומדת ראידמן – יזמית, יוצרת, אשת עסקים ופילנטרופית, המובילה בשנים האחרונות פרויקטים בינלאומיים במגוון תחומים. הפעם היא מביאה לעולם חזון שאפתני במיוחד – מותג שנבנה על עקרונות של חדשנות מהפכנית, איכות חסרת פשרות, עיצוב המכבד כל גוף, יוקרה נגישה לכולם, והכול מתוך מחויבות עמוקה לקיימות.”מבחינתי היום זו התחלה של דרך חדשה, שלי ושל רבים,” משתפת ניקול בהתרגשות ניכרת. “NO ONE BETTER זה לא רק מותג אלא דרך חיים. הכל התחיל לפני שש שנים כשהחלטתי להקים משהו שונה, אחר לחלוטין. עשיתי הרבה בחיי הייתי יבואנית של אופנת עילית ולאחר 12 שנה בעולם היוקרה הבנתי שהוא שייך למיעוט מאוד קטן של צרכנים בעלי יכולת כלכלית גבוהה, בעוד אחרים נותרים מחוץ למשחק. זה תסכל אותי עמוקות והחלטתי לצאת למסע חדש.”ואכן, המסע הזה נמשך שש שנים אינטנסיביות של פיתוח, תכנון, מחקר וייצור בצרפת, ארה”ב, ישראל, יפן, שוויץ, סין ואיטליה. תהליך יסודי ומוקפד שבסופו נולד מותג הלייף סטייל הבינלאומי NO ONE BETTER.

NO1BETTER צילום: אלמוג גבאי

>>>אמנות הזימונים והכתיבה…

מגדירה מחדש את המושג “יוקרה”- אופנה ללא גבולות

“רציתי ליצור מותג משלי שמביא את האיכות הכי טובה והחומרים הטובים ביותר בעולם, אך מנגיש יוקרה לכולם,” מסבירה ראידמן. “המוצרים שלנו הם ברמת פרימיום ומיוצרים במפעלים של מותגי העל בעולם. ההבדל הוא שאני לא רוצה להרוויח מעבר – אני רוצה לתת איכות.”NO ONE BETTER שובר את הקונספציה המסורתית לפיה איכות בלתי מתפשרת שמורה רק לאלפיון העליון. במקום זאת, הוא מציע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, מחומרים איכותיים במיוחד, במחירים שהופכים את היוקרה לנגישה הרבה יותר. ב-25 במאי 2025 תושק הקולקציה הראשונה מקטגוריית הריזורט – קולקציה עשירה וייחודית הכוללת עשרות גזרות ומגוון צבעים רחב. צוות הפיתוח, הממוקם בצרפת, יצר גזרות המותאמות למגוון רחב של גופים ומידות, כולל קולקציה מיוחדת לגברים.”רצינו ליצור קולקציה שנולדה משילוב נדיר של אסתטיקה, נוחות וטכנולוגיה מתקדמת,” מסבירה ראידמן, “הקפדנו על סטנדרט ייצור של אופנת עילית. המוצרים מאפשרים ליצור טוטאל לוק מושלם, ובנוסף הקולקציה כוללת תיקים ואקססוריז העשויים מחומרים איכותיים, בעלי עמידות וגמישות יוצאת דופן.”

NO1BETTER צילום: אלמוג גבאי

חוויית לקוח מהפנטת ומחויבות סביבתית 

חווית הלקוח נמצאת במרכז העשייה של המותג – כל רכישה מגיעה עם שליח הביתה בקופסה מפוארת. “כל מוצר נארז באריזה ייחודית הנסגרת עם מדבקת שעווה ומידע על המוצר,” מספרת ניקול בגאווה, “תוך הקפדה על אריזה המגנה על המוצר עצמו.”באירוע ההשקה הייתה תחושה ברורה שמדובר בחוויית קנייה שונה מהמקובל – חוויה שמתחילה הרבה לפני שהבגד עוטף את הגוף, ונמשכת זמן רב אחרי.אחד מערכי הליבה של המותג הוא מחויבות לקיימות. כחלק מהאג’נדה של המותג המכבד ושומר על בעלי חיים וכדור הארץ, כל המוצרים מכלל הקטגוריות הם Vegan. “הטכנולוגיה המתקדמת של ייצור חומרים איכותיים מאפשרת החלפה מושלמת בחומרים שמונעת שימוש בבעלי חיים לצורכי האופנה,” מסבירה ראידמן. כל המוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, מה שמשקף את המחויבות של NO ONE BETTER לא רק לאיכות ויוקרה נגישה, אלא גם לעתיד טוב יותר לכולנו.

NO1BETTER צילום: אלמוג גבאי

עתיד בינלאומי עם גאווה ישראלית

ב-25 במאי 2025 יושקו גם אתרי האי-קומרס הבינלאומי והישראלי ב-www.noonebetter.com. במהלך 2025-2026 צפויות להיפתח נקודות מכירה וחנויות דגל ביעדים האייקוניים ברחבי העולם, ביניהם פריז, לונדון, מיקונוס, סאן טרופה, מונקו, מיאמי ועוד.למרות הפריסה הבינלאומית המתוכננת, ניקול ראידמן, ישראלית, ציונית ויהודייה גאה, הקפידה להשיק את המותג ראשית בישראל. “זו מחויבות ערכית להשיק את המותג לראשונה בישראל לקהל הישראלי לפני כולם,” היא מדגישה, “ולמצב אותו בתודעה הבינלאומית כמותג ישראלי גאה בעולם.”שלוש קטגוריות נוספות צפויות להיחשף במהלך השנה וחצי הקרובות תחת קבוצת NO ONE BETTER. כל אחת מהקטגוריות מהווה פרק חדש במסע של ניקול ראידמן ושל הקבוצה להתברג בגאווה כמותג הלייף סטייל הישראלי בין המובילים בעולם.”המותג נוצר כדי להוביל, לא לעקוב, לקבוע סטנדרטים חדשים ולא להיצמד לישנים,” מסכמת ניקול ראידמן, ונראה שהיא אכן בדרך להגשים את החזון הזה.

NO1BETTER צילום: אלמוג גבאי

 

המותג יהיה זמין לקהל הרחב החל מה-25 במאי 2025 באתר www.noonebetter.com