עמוד הבית » סדרת טיפוח חומצה היאלורונית בטכנולוגיה חדישה

סדרת טיפוח חומצה היאלורונית בטכנולוגיה חדישה

Hyaluronic Acid AHAVA סדרת חומצה היאלורונית צילום: טל אזולאי
AHAVA משיקה סדרה מכילה חומצה היאלורנית הגורמת למניעת אובדן לחות בעור, והענקת נפח, רכות ומרקם לעור

קצת על חומצה היאלורונית

פוליסכריד הידרופילי הינו המרכיב לחות טבעי אשר מיוצר  בגוף ובעור בגיל צעיר. החומצה הינה מקור הלחות המשמעותי ביותר בעורנו, היא נמצאת בעיקר ברקמות החיבור בעור ותפקידה לרפד ולשמור על נפח העור ועל לחותו. ככל שאנו מתבגרים  רמת הייצור של חומצה היאלורונית פוחת.
חומצה היאלורונית היא מרכיב ידוע, טבעוני (לרוב) ואמין, הנמצא שנים רבות בשימוש קוסמטי, הן במוצרי טיפוח והן בהזרקות למילוי ועיצוב הפנים. סוגי חומצה היאלורונית נבדלים אחד מהשני במשקל המולקולרי: משקל מולקולרי גבוה, בינוני או נמוך (נמדד בדלתון), המשפיע על יכולתה לחדור לעור ועל רמת הפעילות והתועלת לעור הפנים ובאזורים שונים.

הטכנולוגיה החדשנית של – AHAVA

לחות מבפנים ומבחוץ ‘’Inside & Outside" להעלות את נוכחות הלחות מ'בפנים ומבחוץ' לעור. הטכנולוגיה מתאפשרת בזכות גילויים חדשים אודות ה-Osmoter  תפקידו להעלות את רמת הלחות מתוך העור פנימה, הוכח מחקרית כמגביר משמעותית (ב-20% יותר) את ייצור החומצה
מבפנים העור- ה- Osmoter הוכח כמגביר משמעותית את ייצור החומצה היאלורונית ב-20% מבחוץ לעור – בכל הפורמולות ישנה תוספת של שני סוגי חומצה היאלורונית (במשקל מולקולרי גבוה ונמוך) המונעים אובדן לחות, מגדילים את תכולת הלחות, ומעניקים לעור נפח, רכות ומרקם חלק יותר.

הסדרה כוללת 3 מוצרים:

 קרם פנים חומצה היאלורונית 24/7 – Hyaluronic Acid 24/7 Cream

לחות אינטנסיבית 7/24 מבפנים ומבחוץ לעור.מחליק קמטי יובש.מעדן, מרכך ומשביח את מרקם העור.בטווח הארוך – מונע היווצרות קמטים בטרם עת.נטול  ,PEG נטול סיליקון.
אופן השימוש: למרוח על עור פנים וצוואר נקיים, בוקר וערב

Hyaluronic Acid AHAVA קרם יום צילום: טל אזולאי

מחיר: 200 ₪, לתכולת: 50  מ"ל

סרום לחות חומצה היאלורונית – Hyaluronic Acid Serum

מתגבר ושומר על רמת לחות אופטימלית מבפנים ומבחוץ לעור.מחליק קמטי יובש.מרכך ומעדן את מרקם העור.בטווח הארוך – מונע היווצרות קמטים בטרם עת.
אופן השימוש: למרוח 2-3 טיפות על עור פנים וצוואר נקיים, לפני קרם לחות.

Hyaluronic Acid AHAVA סרום צילום: טל אזולאי

מחיר: 200 ₪, לתכולת: 30 מ"ל

חומצה היאלורונית מסכת לחות – Hyaluronic Acid Leave On Mask

מחליקה, מרככת, מעדנת ומוסיפה נפח למרקם העור. מחזקת את החסם העור.עוטפת את העור בנוחות ורוגע מידיים.נטולת ,PEG נטולת סיליקון.
אופן השימוש: למרוח שכבה אחידה על עור פנים וצוואר נקיים ולהשאיר למשך  10דקות. לעסות את השאריות עד לספיגה מלאה. ניתן להשתמש 1-2פעמים בשבוע, לפי הצורך.

מחיר: 200 ₪, לתכולת: 50 מ"ל

Hyaluronic Acid AHAVA מסכת לחות צילום: טל אזולאי

 

ניתן להשיג: באתר האונליין: www.ahava.co.il וברשת חנויות AHAVA

(דיזנגוף 139 ת"א, כיכר קדומים יפו, שדרות ממילא ירושלים וחנויות ים המלח)

הוספת תגובה

הוספת תגובה