עמוד הבית » ספר מתכונים דבי מצקין, קלפי מסרים, קפסולות סטארבקס

ספר מתכונים דבי מצקין, קלפי מסרים, קפסולות סטארבקס

ספר בישול וקלפי השראה דבי מצקין צילום איתן וכסמן

ספר מתכונים מחברת דבי מוצקין בשלנית בינלאומית

שנת הקורונה טרפה את כל הקלפים גם במטבח של דבי ותוכניות קולינאריות רבות נעצרו, סדנאות הבישול וסידור עיצוב שולחנות חדלו גם הן והארוחות עם חברים ומשפחה שהיו חלק משמעותי בחייה הופסקו באחת. סימן שאלה גדול אפף את כולם עם משבר הקורונה ובכל זאת החליטה דבי שזה הזמן הטוב ביותר לחטט במחברותיה ולהפיק ספר בישול שהוא חלק קטן מאוסף שליקטה דבי אל חייה במשך כמה עשורים בהם היא חולקת את חייה בין מיאמי לתל אביב. הספר קיבל את השם אוכל – אירוח – אהבה והוא מחבר את העולמות שעליהם גדלה ושפגשה בדרך.

בספר 72 מתכונים שנבחרו כולם על ידי משפחתה וחבריה, חלקם מבית אמא ורובם ככולם מתכונים שישאירו רושם עז, הכנתם קלה ואפילו מאוד.  דבי מציגה מתכוני גורמה שקטפו מחמאות רבות מטועמי האוכל הרבים שלה והם כולם עם קיצורי הדרך שלה ליצירה במטבח לעבודה נעימה ומהנה. ומבקשת ללמד שאפשר ליצור במטבח, לבשל ולאפות מבלי לעשות עניין מההכנות ועם חיוך ובטח שלא ליפול מהרגליים כשהאורחים בדלת. היא מאמינה שאפשר להפוך כל דלעת לכרכרה עם קצת תבלינים, "טריקים" קטנים ואהבה גדולה, ושאוכל הוא אמנות יומיומית, כיפית ומהנה ואת זה היא רוצה להעביר לקוראיה.

דבי מצקין: "אני מאמינה בכל לבי כי בכוחו של האוכל לקרב לבבות ולחבר בין אנשים, ושהדרך הכי נעימה לעשות את זה היא סביב שולחן ערוך בטעם, יופי ונדיבות".

דבי מוצקין צילום איתן וכסמן

אוכל | אירוח | אהבה |- הוצאה עצמית |  160 עמודים | 140 ₪ | עריכה – שירי ברוק שגיא | עיצוב, עריכה גרפית וסטיילינג – אושרית גרגיר | צילומים – איתן וכסמן | הפקה – לוויני תקשורת | בכל חנויות הספרים ובאתר ww.DebbieMatzkin.com

חפיסת קלפי השראה

הקלפים נועדו לקבלת מסרים ותובנות. כל קלף הוא תשובה לשאלה אינטואיטיבית שעולה בדמיונכם. שחקו עמם, התנסו והרכיבו ארוחות – וכן, גם מתכון הוא מסר עבורכם. כאשר אתם עורכים שולחן לאירוח ומתכננים ארוחה
דבי ממליצה להשתמש בקלפים ולהוציא מהם מסרים,שילוו את הארוחה שאתם מבשלים. המסרים עם המתכונים יבטיחו לכם ולאורחים שלכם חוויה מעשירה גם בטעמים וגם במסרים.

ניתן להזמין באמצעות האתר של דבי  www.DebbieMatzkin.com

נסיינית המערכת: אחד הדברים שאני אוהבת הם ספרי בישול בעל כריכה עבה והספר גדול ומרשים,זוהי נוחות מירבית סופר חשובה לבשלן במטבח. הכנת המתכונים קלים לביצוע עם טאצ' למנה, הצילומים מרהיבים בפשטות המיוחדות שהספר מעביר לקורא, וליד כל מתכון "טיפ" של אהבה,איכות הספר והדפים ברמה הגבוהה שיש הגורמת למשתמש להנות מכל רגע בספר כאלו נועד רק עבורך, ולצד הספר מגיע הקלפים היוצרים אפקט של התרוממות רוח, אופטימיות מול  הסובבים בשולחן, המעניקים לכל אחד ואחת "מנה" של טוב ושמחה. הקלפים מעוצבים עם הרבה "צבע " לחיים. שעולמות היופי והטעמים שבאוכל נפגשים ביחד עם הקלפים משאיר טעם לעוד. לאוהבי האוכל והבישול ולמי שאוהבים כמתנה לחג.

איטליאן סטייל רוסט

הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה כהה של סטארבקס, הקלייה האהובה על הישראלים. איטליאן סטייל רוסט – שילוב של מתיקות עם קפה עוצמתי בדרגת חוזק זהה לאספרסו אך עם גימור פחות מעושן. הקפסולות החדשות מדורגות בעוצמתן בדרגה 11 והן מתאימות לאספרסו וללונגו משובחים.

לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה: "יותר ויותר ישראלים שותים את הקפה בבית ומחפשים חווית קפה איכותית יותר מבעבר. בשנת 2020 השוק עבר תהליך מואץ של פרימיומיזציה וצרכנים רבים עברו לצרוך סוגי קפה איכותיים ומגוונים יותר., ישראלים רבים מעדיפים את הקפה בקלייה כהה ולכן, החלטנו להשיק בארץ את הטעם החדש – איטליאן סטייל רוסט שמהווה תוספת למגוון הקיים של קפסולות בעוצמת קלייה חזקה  המתאים לחיך הישראלי."

.

צילום סטודיו אסם

כשר לפסח ופרווה, בהשגחת הרבנות בזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל, להשיג ברשתות השיווק והפארמים

נסיינית המערכת: הגיעו הקפסולות לא הססתי לרגע פתחתי את המארז הנוח הכנסתי למכונת הקפה שלי וטעמנו לי הריח הארומטי פשוט מעלף, קפה משובח.

הוספת תגובה

הוספת תגובה