עמוד הבית » עיצוב חלומי לאמבטיה

עיצוב חלומי לאמבטיה

צילום FREEPIK
חדר הרחצה הוא אחד האזורים הפונקציונליים ביותר בבית, שם אתם יכולים להירגע ולהרפות מלחצי היום. לכן חדר הרחצה אמור להפגין נוחות וסגנון מרגיע. עם מגוון סגנונות לארונות אמבטיה מעוצבים ויעילים גם אתם תוכלו להפוך את חדר האמבטיה שלכם לחדר האהוב ביותר בבית. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לעצב חדר אמבטיה מדהים במיוחד!

ארונות אמבטיה מעוצבים זה כל הסיפור- אם אתם חושבים על ריהוט חדש לחדר האמבטיה, יש דרכים רבות בהן תוכלו לשלב סגנונות שונים שיעניקו שלל מקומות אחסון עם עיצוב מרהיב, בהתאם  למראה שתרצו לשדר.

  • הוסיפו צבע לחדר האמבטיה שלכם

הוספת צבע לארונות האמבטיה שלכם תקבע את האווירה בחלל החדר. שילוב בין צבע לבן ואפור יעניק לו מראה מודרני, הוספת צבע עץ טבעי תחייה את החדר ותשדר חום. נסו לבחור שניים או שלושה צבעים שיובילו את עיצוב האמבטיה שלכם אך גם לא יעמיסו יותר מדי ע החדר הקטן.

  • חישבו מחוץ לקופסה

כשאתם עומדים לפני בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים נסו לחשוב מחוץ לקופסה, כך תוכלו למצוא את הסגנון המתאים והיעיל ביותר עבורכם. אם אתם זקוקים למקום אחסון למגבות לדוגמה, תוכלו למצוא שלל מתלים מבמבוק שיעניקו לחדר מראה חם ואקזוטי ויחד עם זאת אפקטיבי. מדפים קטנים מעץ טבעי יכולים להיות נהדרים לאחסון מוצרי טיפוח חיוניים ויעניקו גוון מעניין אם הצבע הדומיננטי בחדר הוא לבן. ארונות אמבטיה תלויים באוויר הם בין הסגנונות הקלאסיים והנעימים ביותר, הם מעניקים לאמבטיה תחושת ריחוף וקלילות כך שגם אם חדר האמבטיה שלכם קטן ניתן להעניק לו חווית רווחה. כאשר מדברים על מחוץ לקופסה זה לא רק הארונות והצבעים, זה גם התאורה לבית וכמובן לחדרי האמבטיה שלהם, בעזרת מיקום נכון וצבעים נכונים אתם ממקסמים את רמת העיצוב שלכם והופכים כל חדר למושלם יותר.

  • נצלו את המרחב

בחדר האמבטיה ישנם שטחים רבים שאינם בשימוש כמו החלק האחורי של הדלת. ריהוט נכון של חדר האמבטיה יעשה שימוש דווקא באזורים האלה כדי להפחית מהעומס בחלל החדר וליצור מראה כמה שיותר נקי ומאוזן. הוספת ארון צמוד קיר ומאורך בצבע עז או תקן תלייה מברזל מעוצב יפזרו את העומס בחדר וייצרו שטחי אחסון נוספים. תוכלו להשתמש גם באלמנטים דקורטיביים נוספים כמו מדפים בסגנון קלאסי ונקי.

  • חזרו ליסודות

חדרי אמבטיה מינימליסטיים הם הדבר הבא, נסו לעשות חשבו נפש על הציוד שיש שם והאם אתם באמת צריכים אותו. בין אם אתם גרים לבד או עם משפחה, רוב הסיכויים שתאגרו דברים שאינכם זקוקים להם. עיצוב נכון הוא כזה שלא יעמיס עליכם עם כניסתכם לחדר אלא ישרה אווירת נינוחות וניקיון.

לסיכום, ארונות אמבטיה מעוצבים יכולים להגיע בשלל גדלים, צבעים ועיצובים. עליכם לבחור בקו מנחה שיראה לכם את הדרך לחדר אמבטיה מפנק שרק תחכו להיכנס אליו בסוף היום.

אם אינכם יודעים כיצד לעצב את חדר האמבטיה שלכם נכונה אתם מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לסייע גם לכם ביצירת מרחב נעים ונוח.