עמוד הבית » פינת ישיבה לחצר – איך לבחור את פינת הישיבה שלכם?

פינת ישיבה לחצר – איך לבחור את פינת הישיבה שלכם?

צילום: גרין ריהוט גן
בימים אלה, גינות נחשבות להרחבה של הבית - הן משמשות בתור חדרי מגורים נוספים, מטבחי חוץ ואפילו משרד ביתי מדי פעם. לכן כדאי להגדיר בצורה נכונה את החלל החיצוני של הבית לפני שאתם בוחרים פינת ישיבה לחצר, כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל.

המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו הוא אפיון של הצרכים שלכם – כי לכל בית ולכל משפחה יש סגנון חיים שונה, העדפה לסגנון עיצוב ספציפי וצרכים אחרים, אותם רצוי לזהות מראש.

הסגנון שמתאים לפינת ישיבה חיצונית משלכם

בתחילת הדרך תוכלו לבחור האם החלל החיצוני של הבית הוא המשך של הקו העיצובי בתוך הבית, או דווקא מנוגד לו.

כך למשל אפשר להתאים פינת ישיבה חיצונית בסגנון אורבני מודרני לבית בעיצוב מודרני, עם קווים נקיים וצבעים אחידים, או פינת ישיבה כפרית מראטן או עץ, כהמשך לבית בעיצוב כפרי או קלאסי.

העיקר ליצור אווירה נעימה, מזמינה ונוחה.

בחירת הסגנון יכולה להשפיע גל על חומרי הגלם, שיש להם חלק נכבד במראה ובסגנון של הריהוט, כאשר פינות ישיבה מאלומיניום יכולות להתאים יותר לסגנונות עיצוב מודרניים ונקיים, לעומת חומרים כמו עץ, חבל או ראטן שמתאימים לעיצובים הקלאסיים והכפריים.

חומרי גלם של פינות ישיבה לחצר

נוסף על האמור מעלה, כדאי לוודא שאתם בוחרים פינת ישיבה לגינה או למרפסת מחומרי גלם מתאימים ועמידים לתנאי חוץ, שלא צריכים תחזוקה מיוחדת. למשל שלדת אלומיניום בשילוב פלטת שולחן טיק, או זכוכית.

כורסאות נוחות מראטן יכולות גם הן להגיע עם שלדת אלומיניום, ריפודים וכריות מבדים עמידים לפגעי מזג האוויר.תוכלו גם להוסיף שטיח חוץ שמוסיף חום וביתיות לפינות ישיבה חיצוניות, עשוי מחומרי גלם עמידים, קלים לניקוי ותחזוקה.

בהיבט הסביבתי, ריהוט חוץ מאלומיניום נחשב גם ידידותי לסביבה, כי הוא עמיד מאוד ולכן לא צריך להחליף אותו לעיתים קרובות.

מודדים את החלל לפני בחירה של פינת ישיבה למרפסת או לחצר

בחירה של מערכות ישיבה לגינה תלויה כמובן גם בגודל המרחב שיש לכם, במבנה שלו ובמיקום המתוכנן של הריהוט.

חצר גדולה ורחבת ידיים למשל, יכולה לפתוח בפניכם מספר אפשרויות למיקום של מערכות ישיבה מסוגים שונים.

רצוי לבדוק גם אם האזור שאתם בוחרים הוא מוגן מפני שמש ורוח, אם יש בו מספיק פרטיות ואם הוא פונה לנוף שנעים לצפות בו.

מנגד, אם השטח שלכם קטן יחסית, כדאי לוודא שיש לכם פינת ישיבה שתופסת עד שני שליש מהשטח, כדי למנוע תחושת עומס.בנוסף, כדאי לקחת בחשבון אבזור ופריטי ריהוט מיוחדים, כמו תאורת גן, הצללה מעוצבת ואפילו שולחן מדורה, המשלב אלמנט דקורטיבי ומחמם, או שולחנות צד יפהפיים.

בחרו פינת ישיבה לחצר עם מינימום תחזוקה

גם עם חומרי הגלם הטובים בעולם – יש פינות ישיבה לגינה שצריכות מידה מסוימת של תחזוקה.

לכן כדאי לבחור את חומרי הגלם המאפשרים לכם לשמור על רמת התחזוקה  הכי מתאימה לכם – בין אם מדובר על אפס תחזוקה ובין אם מדובר על טיפול קל אחת לשנה. בנוסף, כדי להקל על התחזוקה כדאי לרכוש כיסוי מתאים לריהוט ששומר עליו כשאתם לא משתמשים בו לתקופה ארוכה, או פשוט להזיז אותו למחסן אם זה אפשרי.

פינת ישיבה בדיוק כמו שאתם מחפשים

חברת גרין ריהוט גן מתמחה בייבוא ואספקה של פינות ישיבה לחצר, לצד מגוון רחב של פינות אוכל מעוצבות, אביזרים, הצללות וריהוט משלים לחללים חיצוניים – מטובי המעצבים בעולם, חומרי גלם משובחים ואיכות לא מתפשרת.

מחפשים פינת גן איכותית, עמידה ומעוצבת בדיוק בסגנון שלכם? היכנסו לקטלוג או לאחד מסניפי הרשת!