עמוד הבית » קולקציית משקפיים בעיצובים צבעוניים

קולקציית משקפיים בעיצובים צבעוניים

צילום: איתי סינדלר
אופטיקנה, רשת האופטיקה בארץ חוגגת 20 שנה למותג Etnia Barcelona בקולקציית קפסולה של משקפי השמש ספרדי.

הקולקציה בהשראת עיצובי שחמט, כאשר המסגרות מעוצבות בשילוב הדפסי ריבועים כהומאז' למשחק העתיק. הקולקציה כוללת 4 דגמים בצבעי כחול, ירוק, צהוב וחום כמחווה לארבע דמויות אייקוניות אשר ידועות בחיבתם לשחמט: אלברט איינשטיין, ג'ון קנדי, פרידה קאלו, והבמאי המפורסם סטנלי קובריק. השילוב של עיצוב השחמט יחד עם צבעוניות מעניק סגנון אישי וטרנדי המושך את העין.

הדגמים נעשים בעבודת תלת ממד, היוצרת שקעים וגומחות קטנות המקנות למסגרות קלילות ונוחות. העדשות עשויות מחומר אצטט- פלסטיק מבוסס ניילון, אשר קל ליצור באמצעותו טקסטורות וצבעים בצורה אסתטית ופשוטה. החומר מעורבב במספר צבעים האחד בשני כמו לוח דמקה היוצר אפקט אופטי שמח ומהפנט.

צילום: איתי סינדלר

 

כחלק מהשקת הקולקציה הושק קמפיין דיגיטלי הנקרא #BeAnartist אשר "מלביש" על מספר אישים אייקונים גדולים מהעבר, כמו הנסיכה דיאנה, הבמאי אלפרד היצ'קוק ומרי אנטואנט את משקפי השמש החדשים בצורה הומוריסטית, במטרה לבטא עדכניות וסטייל שאפיינו את חיי הידוענים ובכך גם מתבטאת הקולקציה החדשה של המותג.

צילום: איתי סינדלר

המותג הוקם בשנת 2001 במטרה להיות צבעוני ומקורי אשר, מאופיין בצבעוניות עם דגש על חופש אמנותי, היסטוריה ומסורת ומביא לידי ביטוי את רוח העיר ברצלונה. למותג אוהדים רבים ברחבי העולם ביניהם ידוענים כמו אלטון ג'ון, סלינה גומז, וכן הדוגמניות היילי ביבר, קייט בלנשט ועוד…

צילום: איתי סינדלר

מחיר : 1,799 ₪