עמוד הבית » קמח כוסמין תופח, מארזי זרעי עידוד,חטיפי צ'ורו, סנו JET

קמח כוסמין תופח, מארזי זרעי עידוד,חטיפי צ'ורו, סנו JET

קמח כוסמין תופח של סוגת. צילום באדיבות סוגת

קמח כוסמין תופח 

סוגת מרחיבה את סדרת הקמחים ולראשונה משיקה קמח כוסמין  תופח עדין ואוורירי בתוספת חומרי התפחה. מהיום, אין צורך להוסיף אבקת אפייה עם קמח כוסמין. הוא אינו מכיל מוצרים מן החי ונבדק בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי. קמח הכוסמין מתאים לאפיית לחמניות, לחמים בתבנית, לפיתות, עוגיות ולבצקי פאי ומעניק למאפים טעם עדין עם גוון אגוזי קל ובעל מתקתקות עדינה.

סדרת הקמחים של סוגת מאפשרת התאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, הקמח  יושק במסגרת "הקייטנה של סוגת", אשר תעסוק הקייטנה בקטניות, אשר מזוהות עם המותג ומעשירות את התפריט המשפחתי.שבוע שכולו ילדים וההורים להשתתף בפעילויות אינטראקטיביות שונות במסגרת קייטנת הקטניות של סוגת, מבלי לצאת מהמזגן. בין התאריכים 1-12.8.2021.אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם,  כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: אני אישית אוהבת לאפות מזה 15 שנה, עם הזמן הכרתי את קמח הכוסמין ויתרונותיו וכיום מרבית האפיה שלי עם קמח הכוסמין, היעילות מהיום תהיה יותר מהירה, מדוייקת עם הקמח ברגע שהקמח מגיע עם חומרי ההתפחה של המוצר. זמן עבודה במטבח, מהירות, דיוק בכמות החומרים ובריאות. מהיום אצלי במזווה.

מארזי " זרעים של עידוד" 

לרגל 25 שנה לכפר עידוד, מרכז רימון מציע מארזי "זרעים של עידוד" בעיצוב חדשני, של צמחי תבלין וערכה לזרעי פרחים לשתילה שמיוצרים במשתלת הכפר, המהווה בית חם לאנשים מיוחדים. המארז כולל כד זריעה עצמית מחרס, אדמה, זרעי תבלין בזיליקום וזרעי פרחים רב שנתיים, ודף הוראות. המארזים מיוצרים על ידי דיירי כפר עידוד.

צילום יחצ

מחיר ליחידה – 15 שקלים.

ניתן להשיג במשתלת כפר עידוד רחוב הארי 51 נתניה. (כל ההכנסות לטובת דיירי הכפר)

נסיינית מערכת: כמה טוב להיות בנתינה וגם השם כפר עידוד גורם לחימום הלב, משמח את הלב ובריא נפשית לגדל ערכת תבלינים, פרחים שהוא שלך באופן אישי לזרוע את הזרעים בחרס להשקות מים, לשים במעט שמש ולחכות שיגדל והשמחה ענקית בלב.זוהי מתנה עם המון אהבה לאנשים שאנו אוהבים ותרומה לכפר.

סדרת חטיפי צו'רו לכלבים

חברת ביופט משיקה סדרת חטיפי הצ'ורו מותג יפני לכלבים של INABA, מפנקים ובשל המרקם הנוזלי שלהם, הם כמו "שלוקים" המוכרים לנו בני האדם ואף ניתנים להקפאה- פינוק מושלם ליום חם!

החטיפים, מיוצרים מרכיבים איכותיים מגיעים במגוון טעמים ומרקמים שונים, אינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים. הם מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וכמיטב מסורת ההקפדה היפנית, מתאימים כמזון משלים, כחטיף או כפרס, ותורמים לחיזוק הקשר בין הכלב לבעלים. ניתן   להקפיא ולפנק כשלוק קפוא, כחטיף צונן בימים החמים.

סדרת-צורו-אינבה.צילום
באדיבות-ביופט

מחיר מומלץ : 31 ₪  לחבילה של 8 יחידות. להשיג בחנויות בעלי החיים המובחרות.

נסיינית מערכת: נלה כלבת הלברדור שלי בקיץ בקושי זזה, חם לה מאוד בארלים הארצישראלי, שנתתי לה את חטיף הקרחון היא שמחה קפצה, עיניה בורקות , ליקקה כל כך מהר בשקיקה ונותר רק להמתין לחטיף הבא.

סנו ג'ט פלוס שמן עץ התה 

סנו משיקה מתז לניקוי כללי והשמדת חיידקים בתוספת שמן עץ התה ובניחוח אקליפטוס מרענ ןהמוצר מחטא וקוטל 99.9% מהחיידקים, מבריק משטחים ומתאים למגוון אביזרים. מותיר ניחוח מרענן של אקליפטוס.

שמן עץ התה קיימות תכונות חיטוי חזקות שיכולות להרוג חיידקים ולחטא משטחים.

סנו ג'ט פלוס שמן עץ התה צלם טל אזולאי

סנו ג'ט פלוס ג'ל בתוספת שמן עץ התה בניחוח אקליפטוס – 750 מ"ל.

מחיר: 9.90 ש"ח (לפי אתר זאפ)

נסיינית המערכת: כלהמוצר ש"נוחת " על המדף בתחום הניקיון אני בשקיקה רוצה לדעת מה הוא תורם לי וכמה הבית יהיה יותר נקי ואיזה ריח הוא מותיר,אז לקחתי מטלית לחה והתזתי עם הג'ט על משטח המטבח הארוך אני אוכל לומר שהריח מהפנט ונותר לזמן מה והמשטח נקי, לאחר שביתי אפתה לחמים.