עמוד הבית » קריאה דיגיטלית פרי עטו של אשכול נבו

קריאה דיגיטלית פרי עטו של אשכול נבו

iphone2_nevo צילום יחצ
סיפורים חדשים פרי עטו של אשכול נבו יתפרסמו ב"עברית" ויוצעו לקריאה ללא עלות לאור המצב | קהל הקוראים הישראלי שמתבקש להישאר בביתו יוכל להנות מסיפוריו בקריאה דיגיטלית

לאור הבידוד של רבים והבקשה מאזרחי ישראל למעט ביציאה מהבתים החליט אשכול נבו, מהמוכרים והאהובים בסופרי ישראל, להציע שלושה סיפורים חדשים שלו לקריאה בחינם, ובנוסף, כל ספריו ימכרו בימים אלו בכמעט 50% הנחה. נבו הוא מחבר רבי המכר "ארבעה בתים וגעגוע", "משאלה אחת ימינה", "הראיון האחרון" ועוד.

אשכול נבו: "אם הייתי מוזיקאי, כנראה שהייתי מנגן עכשיו מהמרפסת. כסופר, אני יכול לתת במתנה סיפורים. שלושה סיפורים קצרים חדשים על אהבה. מזל. ואמפתיה. אני מקווה שהם יפיגו את הבדידות שבבידוד ואולי גם יעשו תיאבון לאנשים לחזור לקרוא. הדמיון שלנו עומד לרשותנו תמיד. יש לו חופש תנועה בלתי מוגבל. וזה הזמן ליהנות ממנו."

הסיפורם מלאי קסם ומציגי נקודת מבט ייחודית ושונה על העולם: עורכת דין לענייני גירושין שומעת סיפור שלא ייאמן על איש שפיתח אובססיה לסרטים מתוצרת בוליווד. אלא שמאחורי הקלעים מתרחש סרט הודי מסוג שונה לגמרי. סטודנט מתאהב באוהדת כדורגל שפגש בקורס על תורת המשחקים. איך חיים במשולש אהבה של איש, אישה וקבוצה? וסיפור עם נגיעה אקטואלית על אמפתיה והשלכותיה המדבקות.

אסופת הסיפורים של נבו תצטרף בכך לשני ספרים נוספים שנפתחו לקריאה חינם לאור המצב: המותחן רב המכר "איש הלחישות" מאת אלכס נורת' (ידיעות ספרים) ו"מבצע מנהטן", הספר הראשון בסדרת המתח המצליחה לנוער "שליחות חשאית" מאת דנה אלעזר-הלוי (אחוזת בית וידיעות ספרים). הבידוד הביתי וההנחיה לציבור למעט ביציאה מהבתים ובהתקהלויות הביאו רבים לקריאה הדיגיטלית והורדו עשרות אלפי עותקים של הספרים הללו. כך גם כשהם נשמעים להנחיות משרד הבריאות, יכולים הישראלים להתחדש בספרים חדשים ולהקל על עצמם בימים מאתגרים אלו.

גיא בן נון, מנכ"ל עברית: "אנחנו מרוגשים מכך שאשכול נבו הצטרף אלינו במאמצינו להקל על אזרחי ישראל הנתונים במצב מורכב ומאתגר, ושמחים להציע להם מפלט באמצעות סיפורים מאת אחד הסופרים האהובים במחוזותינו. מאחלים בריאות טובה וקריאה טובה, ומקווים שהספרים הדיגיטליים יסייעו לכולנו לעבור את התקופה הזו".

"עברית" הינה חנות הספרים הדיגיטליים והמודפסים הגדולה בישראל המציעה גם אפליקציה ייעודית לקריאת הספרים. עברית מבית ידיעות אחרונות ו-YNET מאפשרת רכישה נוחה וקריאה קלה בכל טאבלט או סמארטפון ומציעה אלפי כותרים בתחומים רבים ומגוונים לקהל הולך וגדל של קוראים המצביעים ברגליים ורוצים להתקדם עם הטכנולוגיה המציעה פשטות, נוחות ושפע של ספרים במרחק נגיעה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה