עמוד הבית » שר הפנים משה ארבל התארח בתעשייה האווירית

שר הפנים משה ארבל התארח בתעשייה האווירית

ביקור שר הפנים בתעא, צילום: התעשייה האווירית.
יו״ר התעשייה האווירית, שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, ומנכ״ל התעשייה האווירית בועז לוי אירחו את השר לסיור היכרות עם החברה הביטחונית הגדולה בישראל.

במהלך הביקור סיפר היו״ר פרץ על ההתגייסות המרשימה של העובדים ב-7 באוקטובר, ובכללם העובדים החרדים שהבינו עד כמה פיקוח הנפש דוחה שבת וחג. פרץ הציג לשר את הפרויקטים החדשים של התעשייה האווירית בפריפריה הצפונית והדרומית בהובלתו, רק בשנה החולפת: מפעלים חדשים בבאר שבע ואופקים, מרכזי חדשנות בצפון ובדרום והיד עוד נטויה.  

צילום: דוברות התעשייה האווירית


המנכ״ל בועז לוי הציג את הצלחותיה העסקיות של החברה בארץ ובעולם וסיפר על בלימת המתקפה האיראנית ב-14 באפריל. מזכיר הארגון יאיר כץ שיתף במאבקים המשותפים גם ליו״ר פרץ ולהנהלת החברה בראשות לוי כדי להצליח להתמודד בתחרות על העובדים הטובים ביותר במשק.

השר ארבל סיכם את הביקור: ״אני סמוך ובטוח שהיכולת של התעשיה האווירית לצמצם פערים בין מרכז לפריפריה היא אדירה, הביטחון הפנימי הכלכלי-חברתי הוא חשוב מאוד, ולכן צריכה לבוא המחשבה להמשיך להרחיב את הפעילות בפריפריה וליצור עוד עוגנים כלכליים דווקא באזורים אלו. משרד הפנים ומנהל התכנון יעשו הכל בכדי לסייע לכם להקל ולהוריד בירוקרטיה ולהבטיח שההתרחבות של הפעילות בפריפריה תצא לפועל."