עמוד הבית » תערוכת ירדנה ארזי "הביתה"- חוויה של מוזיקה, אמנות ואופנה

תערוכת ירדנה ארזי "הביתה"- חוויה של מוזיקה, אמנות ואופנה

צילום: דנה קופל
אמש ערך מגזין ״לאשה״ את אירוע ההשקה לתערוכת המחווה לזמרת הישראלית ירדנה ארזי: ״הביתה״, המוצגת בגלריית המשכן בחולון.

התערוכה מוקדשת לירדנה ארזי, אייקון תרבות ישראלי. התערוכה עוברת דרך תחנות חייה מהצבא ועד היום אשר תועדו בעשרות שערים של מגזין ״לאשה״ לאורך השנים . ארזי היא שיאנית שערי לאשה.

צילום: נעמה משיח כהן

ירדנה ארזי היא לא רק זמרת מוכשרת, אלא גם אייקון של אופנה וסטייל. בכל הופעה שלה, היא מדהימה את הקהל לא רק בקולה המופלא, אלא גם בלוק המדהים המיוחד שלה. היא משתלבת בצורה מושלמת על הבמה ומלווה את השירים בלוקים מרהיבים מאורווזיוניים. השמלות המותאמות אישית והתכשיטים המרהיבים מוסיפים למראה המושלם וחוויתי.

צילום: נעמה משיח כהן

התערוכה המרהיבה מציגה לקהל את הקריירה העשירה שלה בעולם המוזיקה והאופנה המשולבים יחדיו. קטעי עיתונות תלויים על הקירות פוסטרים של קמפיינים, קטעי וידאו  בשחור לבן ועוד.בתערוכה ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות ערב יוקרתיות ועד לשמלות קולנועיות ואופנתיות. הכל בגימור מדויק ומותאם אישית לצרכי הזמרת על הבמה. כל שמלה בתערוכה מובילה לסיפור מיוחד.

אם אתם מעריצים של ירדנה ארזי או פשוט אוהבי אמנות, מוסיקה ואופנה, אין ספק שתערוכתה של ירדנה ארזי היא חוויה מרגשת שאתם חייבים לחוות. התערוכה המרהיבה מכניסה את הקהל לתוך העולם המדהים של האמנית.

צילום: דנה קופל
צילום: דנה קופל
צילום: דנה קופל

באירוע השתתפו: ראש עיריית חולון מוטי ששון, קרינה שטוטלנד עורכת לאשה, סנדרה שדה, יואב גינאי, נדב אבקסיס, יובל כספין, לאה לופטין, ורדינה כהן, לירון זייד, צדי צרפתי, חן אהרוני, יובל לוי, ורד בוסקילה, ועוד.