עמוד הבית » חוטי מינט הדור החדש של טכנולוגיית החוטים

חוטי מינט הדור החדש של טכנולוגיית החוטים

דר מון בחברת דר מרינה לנדאו לצד מר מייקל בייק נציג קבוצת הנס העולמית צילום יחצ

ד"ר מון נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית מקוריאה ומבכירי הפלסטיקאים בארצו הגיע  ארצה כאורח של חברת סלע מדיקל  והציג את  הפיתוחים האחרונים בטיפול באמצעות החוטים הנספגים שעתידים לחולל מהפכה בעולם האסתטיקה והכירורגיה הפלסטית בגישה המתקדמת ומניעה של ניתוחים פולשניים בשלבים מתקדמים.

בפורום בפני כ- 90  מבכירי הפלסטיקאים בארץ הציג ד"ר מון כי הפיתוח האחרון  מאפשר גמישות  ואלסטיות רבה בגלל המבנה המיוחד בעל הזיזים

של חוטי מינט ובשל כך העוגן אותו מעניקים החוטים בשכבה התת עורית מסוגלים להיאחז באותה רקמה שומנית ומרימה את עור הפנים למראה צעיר יותר

ומאפשרת להחזיר את המבנה האנטומי למקומו הטבעי הראשוני לפני שחל תהליך ההזדקנות והגרביטציה המשפיעה באופן ישיר על רקמות השומן

התת עוריות לצנוח כלפי מטה.

ד"ר מרינה לנדאו  מבכירות הדרמטולוגיות  בין המוערכות בעולם והמטפלת בטכניקה באמצעות הטכנולוגיה החדשה מוסיפה  כי , רצוי לבצע טיפול כבר בשלבים הראשוניים של צניחת הפנים  וכשקיימת צניחה משמעותית אין מנוס  אלא מהתערבות כירורגית. לפיכך , כל מי שרוצה למנוע את ההתערבות הכירורגית  צריכה לחשוב על טיפול  כבר בשלבים הראשוניים של רפיון העור.

 

 חוטי MINT:

חוטי מינט  עשויים  Pdo  פולידרוקסנון  , חומר המוכר בשרותי הרפואה ובחדרי הניתוח מזה כמספר עשורים.

אופן הטיפול ומטרתו:

מטרת  הטיפול בחוטי המינט הינו הידוק של הרקמות בפנים שבתהליך ההתבגרות התרופפו וגרמו לרפיון בולט, חוטי מינט עוזרים ביצירת מבנה אלסטין וקולגן ומתן מראה חיוני , צעיר ואסוף יותר לפנים שלנו. במהלך הטיפול מחדיר הרופא/ה {שעבר השתלמות על ידי החברה המשווקת} קנולות בהן נמצאים  החוטים  אשר לאורכם קיימים זיזים  ,ברגע שהחוטים נמצאים במקום הנכון בעור ומתקבעים באותה רקמה ובאזור הנכון אנטומית למטופלים  , הקנולה {מחט עם צינורית דקיקה} נשלפת החוצה  והרופא גוזר את קצהו המיותר של החוט ולמעשה באופן מידי מתבצעת אותה הרמה של רקמת הפנים.

הדור הראשון של החוטים הנספגים  בשנת 2005 לא אפשר את החיבור האידאלי לרקמת העור ואחת מתופעות הלוואי היתה קריעה של החוט והתמוססותו.

הפיתוח החדש חוטי מינט גמישים ואלסטיים יותר ובאמצעות הטכניקות החדשות לחדירה לרקמות העור שיכולות לשאת רקמות שומן ולמעשה להעניק את אפקט הרמת הפנים .

הטיפול באמצעות חוטי "מינט" הינה פרוצדורה מרפאתית יחסית פשוטה ,  ההליך מתבצע תחת אלחוש מקומי ובסיומו ניתן לחזור לשגרה רגילה  ועם תוצאות שנראות לעין באופן מידי ותוצאות מתמשכות בין 6-12 חודשים.

החומר בטוח לשימוש ונספג באופן מלא על ידי הגוף תוך כ-6 חודשים עד שנה, התוצאה יחד עם זאת ,בזכות מבנה הקולגן והאלסטין שיוצר הגוף סביב החוטים נמשכת כשנה.

נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית דר מון בחברת הדרמטולוגית דר מרינה לנדאו צילום יחצ

חוטי "מינט" הקוראנים בעלי אישור   ,CE  ,FDA האמריקאי   האירופאי ומשרד  הבריאות  הישראלי  .

חוטי המינט הקוראנים משווקים בארץ בלעדית  ע"י חברת "סלע מדיקל"

הוספת תגובה

הוספת תגובה