עמוד הבית » טיפול לחיזוק רצפת האגן

טיפול לחיזוק רצפת האגן

אמסלה טיפול בבריחת שתן וחיזוק רצפת אגן בויו קליניק. צילום: לירון סדנמן
במהלך ההיריון עוברת האישה שינויים רבים - חלקם נפשיים וחלקם גופניים, הבאים לידי ביטוי בשינויים הורמונליים, שינויי משקל ומצבים רגשיים משתנים.

לאחר הלידה נשים רבות רוצות "לחזור לעצמן", להתחיל להתעמל, לחזור לכושר, לחזור למשקל של לפני הלידה ועוד אתגרים גופניים רבים שמתווספים לאתגרי האימהות הטרייה. נשים רבות אחרי לידות סובלות גם מתופעות שפחות מדברים עליהן כמו בריחת שתן ועוד'.

כיום יש מגוון טיפולים מתקדמים מבוססי טכנולוגיה שיוכלו לתת מענה בנושא, במרפאות VIV Clinic מציעים את חבילת מאמי מייקאובר- טיפולים מדויקים לנשים שרוצות כלים חדשים שיעזרו להן להתמודד עם התופעות הגופניות שאחרי לידה. הטיפולים מתאימים לנשים אחרי לידה וגם לאמהות וותיקות יותר שרוצות להינות מטיפולים מתקדמים.

טיפול אמסלה EMsella – טיפול בבריחת שתן וחיזוק רצפת אגן
טיפול משנה חיים שהוכח מחקרית לטיפול בבעיית בריחת שתן וחיזוק רצפת אגן.מטפל בכל התסמינים שמופיעים אצל נשים כתוצאה מהיחלשות שרירי רצפת אגן ולאחר לידה.
EMSella הינו כיסא ייחודי הפועל בטכנולוגיה אלקטרומגנטית ממוקדת – HIFEM הגורם לגירוי עמוק של שרירי רצפת האגן, ללא ניתוח ומהווה פריצת דרך ביכולת הטיפול ברצפת אגן ופתרון מהפכני ומוכח לבעיית בריחת שתן. הכיסא מבצע מגה פיזיותרפיה בשיטת "קיגל" – למעלה מ- 11,200 כיווצים של שרירי רצפת האגן שסובלים מריפיון.
איך הטיפול מתבצע? נכנסים לחדר פרטי שבו נמצא הכסא. הטיפול מתבצע תוך כדי ישיבה נינוחה על הכיסא בלבוש מלא. משך הטיפול הוא 28 דקות.  נשים שעברו את הטיפול עד כה מדווחות על 98% שביעות רצון.

טיפול אמסקלפט
EMSculpt – מהפכה בתחום חיטוב הגוף – "סופר אימון"
הטיפול שורף שומנים ומפסל את שרירי הבטן, זרועות הידיים, הרמת ישבן (אפילו לרמת ישבן ברזילאי) ומותניים ובנוסף הטיפול גם בונה מסת שריר – יכולת שאין לאף מכשיר מקביל בתחום ולא הייתה קיימת עד היום. הטיפול מבוסס על טכנולוגיה אלקטורומגנטית High Intense Focused  Electromagnetic   הממוקדת בעוצמות גבוהות במיוחד וגורמות להפעלת השרירים והתכווצותם עד 20,000 כיווצים בחצי שעה. זהו "סופר אימון" בו ניתן לנצל את מקסימום היכולות של הגוף מעבר ליכולות הפיסיולוגיות שלו. היכולת להפעיל את השרירים בעצימות רבה  גורמות לשריפת יתר של השומנים בגוף באותם המקומות שאנחנו רוצים ומתמקדים. המיקוד הוא על רקמת השריר ששורפת את השומן בתהליך הכיווץ, ולא בשכבות השומן כמו בטכנולוגיות שהיו נהוגות בשוק עד כה. פעילות אינטנסיבית זו מהווה מהפכה ופריצת דרך משמעותית בבניית מסת השריר ובמראה ריבועים בבטן של כל אחד ואחת.

איך הטיפול מתבצע? המטופל/ת  שוכבים על הגב, וידית אוטומטית מבצעת את הפעילות. מקבלים תחושה של פולסים מהמכונה שאינם פולסים חשמליים, היוצרים את התנגדות השריר לפעולה.

לפני הטיפול כל מטופלת מוזמנת לפגישת ייעוץ עם רופא מומחה ותאום ציפיות. מומלצת סדרה של 4 טיפולים בני חצי שעה, רצוי עד 2 טיפולים בשבוע.

מחקרים הוכיחו כי אחרי טיפול אחד הייתה למטופלים עלייה של 16% במסת השריר, וירידה של 19% ברקמת השומן. יש לזכור כי תהליך פירוק השומנים אינו במידי, ואת התוצאות הסופיות של החיטוב ניתן לראות במהלך 4 חודשים היות ולוקח זמן לשומן להתפרק ולצאת מהגוף.

תוצאות ה"סופר אימון" הן בטן מחוטבת, ידיים מוצקות וישבן מורם וזאת באופן מהיר יחסי וללא מאמץ. גוף חטוב ומוצק מביא איתו גם עלייה בביטחון העצמי, שיפור בתפקוד היומי, יציבה חזקה ונכונה יותר ושיפור משמעותי באיכות החיים.

ואם חשבתם שטיפול הוא "זבנג וגמרנו" – טעיתם. לשומן יש נטייה לחזור ולכן גם אחרי סיום 4 הטיפולים יש להקפיד על כושר גופני ועל תזונה מאוזנת, ולחזור על סדרת הטיפולים אחת לשנה.

חבילת הטיפולים מוצעת במחיר של 7,900 שקלים (במקום 11,500 שקלים)

לפרטים נוספים 2345*-  למידע נוסף אודות המרפאה והטיפולים:www.viv.co.il