עמוד הבית » טיפים להכנת הפנים בעונת האביב

טיפים להכנת הפנים בעונת האביב

קטרינה ידלין בעלת המותג קטרינה טיפוח אורגני צילום חלי סלע
עונת האביב היא עונה להתחדשות, מבשר פריחה וצמיחה ותמיד מביאה איתה חשק לריענון. גם הטבע בעונה זו משיל מעליו את החורף, וצומח מחדש. זה בדיוק הזמן גם לחדש את עור הפנים שלנו, ולרענן אותו, ואין זמן מתאים מזה, לסגל לעצמך שגרת טיפוח קבועה במטרה לשמור על עור הפנים שלך בריא, צעיר וקורן.

אז מה זה בכלל אומר שגרת טיפוח? הכוונה היא לטיפול בסיסי ושמירה על האיבר הגדול ביותר שלך – העור שלך!

בדיוק כפי שאת מצחצחת שיניים באופן קבוע, כך גם עורך זקוק לתשומת לב מסוימת בכדי לשמור על בריאותו והמראה שלו.

קבלי ממני המלצה ל- 4 צעדים לכל מי שרוצה להקפיד על שגרת טיפול קבועה לעור הפנים .

  1. הביני את חשיבות העניין– אנחנו אמנם לא יכולות להאט את הזמן וההתבגרות, אבל ע"י שגרת טיפוח נכונה ועקבית, ניתן בהחלט להפחית קמטוטים, לשפר את מראה העור, לטפל בנזקי שמש וכמובן לאזן עור מיובש/יבש או שמנוני.
  2. הכירי את סוג העור שלך– כדי לדעת מהו סוג העור שלך, חשבי על "התנהגות" העור שלך ללא איפור או כמה שעות לאחר המקלחת. אם הוא נהיה מעט שמנוני או מבריק, כנראה שיש לך עור שמנוני. אם הוא מרגיש יבש יחסית, כפי הנראה יש לך עור יבש. אם יש לך עור יבש במקומות מסוימים ועור שומני באחרים (בדרך כלל באזור ה- T) יש לך עור מעורב. אם אין לך אף אחד מהדברים האלה, העור שלך נחשב לעור "רגיל". הכרת סוג העור שלך תעזור לך למצוא את המוצרים שיצליחו להתמודד עם יובש ושומניות תוך דאגה לכל בעיית עור אחרת שיש לך.
  3. שגרה נכונה לא צריכה להיות מסובכת או להכיל מוצרים רבים– טיפול בעור הפנים לא צריך להיות מסובך! 3 השלבים הבסיסיים בשגרת טיפוח העור בבוקר הם ניקוי, לחות ומריחת קרם הגנה. ובערב 4 שלבים: ניקוי כפול (גם שמן ניקוי להסרת איפור וגם סבון פנים), מריחת קרם עיניים, החדרת 4-5 טיפות סרום לעור הפנים ומריחת שפתון להזנה ושמירה על השפתיים. וזהו!
  4. התייחסי לטיפול בעור כפינוק ולא רק כחובה- כדי ששגרת הטיפוח שלך באמת תעשה עבודה, חייבים להתמיד בה יום יום. הדרך הכי טובה להתמיד במשהו הוא פשוט להתאהב בעשיה שלו. אז אם את רוצה להתחיל ולהתמיד, ראי בזמן הטיפוח שלך, פינוק ורגע יומי לעצמך במירוץ החיים. סגלי לעצמך זמן קבוע בו את פשוט משקיטה את כל רעשי הרקע ומתמסרת ל-10 דק' לפינוק וטיפוח עצמי.

נסי את זה בבית! מבטיחה שזה יעבוד

הידעת?

העור הוא האיבר הכי גדול בגוף ו 60% ממה שנמרח על העור ייספג למחזור הדם. הקפידי לקרוא את רשימת המרכיבים במוצרי הטיפוח שלך.

מומלץ להימנע מהחומרים האלה העלולים להופיע ברשימת המרכיבים:

  • אוקסיבנזון
  • פנוקסיאתנול (Phenoxyethanol).
  • פורמלדהיד (Formaldehyde)
  • SLS
  • PROPYLENE GLYCOL
  • פראבנים

את המוצרים של קטרינה טיפוח אורגני ניתן להשיג באתר החברה https://katerina.co.il/

הכתבה באדיבות  קטרינה ידלין, מומחית לארומתרפיה ומפתחת מוצרי קוסמטיקה אורגנית,

בעלת מותג הטיפוח " קטרינה טיפוח אורגני"

תגובה

הוספת תגובה