עמוד הבית » יש לכם חלומות מעץ?

יש לכם חלומות מעץ?

צילום: באדיבות ספרטק
תכירו את ספרטק שקרוב, נגר בנשמה ומספק שירות בוטיק, בעלים של נגרית "נגרית ואן גוך" בתל אביב שמגשימה חלומות.

מאת: אבי רוזנפלד

כמה פעמים זה קורה לנו? יש לנו חלומות, רק שהשגרה משיגה אותנו, אנחנו דוחים למחר ולבסוף מתפשרים על איזה שהוא סידור ביניים וממשיכים עם השגרה.

ספרטק מגשים חלומות מעץ דווקא לאלה שעוצרים לרגע את השגרה ומזמינים את ספרטק אליהם הבייתה, זהו, משם זה הוגשם, כל שאר התהליך מתנהל אצלו בממלכה, זאת אומרת… בנגריה, אצל ספרטק והצוות שלו.

צילום: באדיבות ספרטק

את ספרטק אני מכיר כבר שנים רבות, אין אצלו אמצע, זה חייב להיות מושלם, בחירת העץ, הדיוק והגימור, זה השילוש המקודש שלו, מעבר לכך, יש את העיצוב, הצבעים, תכנון המרחב ועוד.

ללקוחות פרטיים מציע ספרטק שלל פתרונות, ודווקא כאן, כיוון שמדובר בייצור אישי, על פי הזמנה, תוכלו להינות בדיוק מהמטבח שדמיינתם לכם, או מהשידה המיוחדת שתמיד חלמתם עליה, פורניר? צבע? גלזורה? רק תגידו ותשתפו אותו, הוא כבר מומחה בלהגשים את זה. אתם בטח מכירים את התופעה הזאת שיש לכם סוג של תמונה בראש וגם אם קשה לכם להסביר אותה בדיוק, ספרטק יודע לדייק את את זה ולהפוך את זה למציאות, כמה אושר יש כאן, תודו…

צילום: באדיבות ספרטק

מי שטרם הכיר את ספרטק יוכל להרגע ולהיות בטוח שהוא מצא סוף סוף את האיש הנכון, עמידה במילה ובלוחות הזמנים, מתן שירות אישי ומלא. האיש פשוט כזה ולא פלא שאפילו הבנקים הגדולים אימצו את שירותיו כבר שנים, אתם כבר יודעים איך זה עם הבנק… לא תמיד אנחנו סומכים על הבנק רק ש.. כשהבנק סומך על מישהו, אז זה כבר בדוק, הנה מס' שמות של לקוחותיו – בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל, בנק מזרחי, הבנק הבינלאומי.

צילום: באדיבות ספרטק

גם חברות הייטק ומוסדות נוספים משתמשים בשירותיו. אז כמובן שהידיעה הזאת מופנית גם לחברות ועסקים, מהייטק ועד בכלל, כי לנגריה יש את הציוד המשוכלל ביותר, ספרטק שוקד על חדשנות ותמיד דואג להתעדכן ולחדש.

צילום: באדיבות ספרטק

וכעת… כמה מילים אישיות על האיש, הוא צנוע, (בינינו…) אפילו מאוד, עושה את עבודתו בשקט, עומד כאמור בלו"ז וממש לא מתרברב, לא מפרסם, היומן שלו עמוס בלקוחות מרוצים שחוזרים אליו שוב. הוא אפילו לא רצה שאכתוב עליו, רק שאני, איך לומר, חושב עליכם, חייב להביא לכם את הטוב ביותר, נראה לי באמת חשוב שגם אתם תכירו אותו, מילה שלי, אם הזמנתם ממנו פעם אחת, אתם תמשיכו ותשתפו את החברים, כי ישנם אנשי מקצוע שהם נכס, ספרטק הוא בין האנשים האלה, כשהוא נותנן שירות, אתם יכולים "לישון בשקט", תזכרו את ההמלצה שלי, יבוא היום ואתם תגידו.. "וואלה אבי? צדק", וכאן זאת הייתה דרך מעט מחוכמת להרים גם לי חחח

נגרית ואן גוך בע"מ, רח' הפלך 9, תל אביב. 

מס' נייד: 050-6449757 ספרטק.