עמוד הבית » בלעדי: כך תוכלו לטפל בכאבים בלי לצאת מהבית

בלעדי: כך תוכלו לטפל בכאבים בלי לצאת מהבית

צילום shutterstock
כשמדובר בטיפול בכאב, יש היום שיטות רבות, משחות, כדורים ומכשירים מסוגים שונים שמבטיחים טיפול יעיל ואפקטיבי. אבל יש מכשיר אחד שאושר על ידי משרד הבריאות לטיפול ביתי והוכח מחקרית ב 6 מחקרים קליניים כיעיל לטיפול בכאבים, בי-קיור לייזר. אז דווקא בימים שאנחנו מבלים את רוב הזמן בבית, חשוב לנצל את הזמן וטפל בעצמינו ובכאבים.

כבר כמעט חודשיים שכולנו מעבירים את רוב הזמן בבית, ואחרי שסיימנו לנקות, לסדר, להחליף ולתקן את כל הבית, אנחנו מתחילים להרגיש את אותם הכאבים שהזנחנו זמן רב. כאבי הגב או הברכיים, הכאבים בצוואר או הדורבן שמסרב להיעלם כל אותם כאבים ששגרת היום יום השכיחה, חוזרים דווקא בתקופה הזו.

אבל בימים בהם כל יציאה מהבית כרוכה בסכנה של הדבקות רבים מחפשים פתרון ביתי לאותם הכאבים, שייתן מענה יעיל, נוח וטבעי. על כל הדרישות האלו עונה מכשיר רפואי אחד, שאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש ביתי, הבי-קיור לייזר. המכשיר המהפכני הזה שיצא לראשונה לפני 10 שנים הספיק לעשות מהפכה של ממש בכל הנוגע לטיפול בכאבים והפך בשנים האחרונות למכשיר חובה בכל בית.

איך זה עובד?

הבי קיור לייזר פועל בטכנולוגיית הלייזר הרך, הנמצאת בשימוש בעולמות הטיפול בכאב כבר למעלה מ 40 שנה. עד להופעת המכשירים הביתיים, טיפול בלייזר רך היה ניתן במרפאות כאב על ידי מכונות נייחות שהיו תופסות חצי מרפאה. בזכות פטנט ייחודי בבי קיור לייזר הצליחו לרתום את אותה האנרגיה שסופקה על ידי המכונות הגדולות לתוך מכשיר ביתי קל ונוח לשימוש.

הפעולה של הלייזר היא פשוטה, הקרן חודרת דרך העור אל תוך הרקמות באזור הכאב ומעוררת תהליכים ביוסטמולנטים בגוף המטפלים בכאבים, דלקות ופצעים קשיי ריפוי. היתרון הגדול של טיפול בלייזר רך הוא שמדובר בטיפול ללא תופעות לוואי ידועות, לא כמו משככי הכאבים או המשחות למיניהן. גם הטיפול במכשיר פשוט, מניחים את הלייזר על נקודות הטיפול המומלצות על פי אזור הכאב למשך 6-8 דקות פעמיים ביום ובהתמדה תרגישו שיפור בכאב וברמת החיים.

צילום רון גולדשטיין

המכשיר שהרופאים מכנים "פלא טכנולוגי"

עם השנים, יותר ויותר רופאים מצטרפים לשורת הממליצים הארוכה של הבי קיור לייזר. הרופאים שנחשפים לאחד או יותר מ-6 המאמרים המתארים את הניסויים הקליניים שבוצעו על המכשיר באוניברסיטאות מובילות באיטליה, רוסיה, ברזיל וגם כאן בישראל, מבינים שמדובר במכשיר רפואי שיש לו ביסוס מדעי.

פרופסור דניאל רייס- לשעבר יו"ר ארגון האורתופדים בארץ ומי שהקים את היחידה האורתופדית ברמב"ם מסביר: "אנחנו יודעים מבחינה ביולוגית שלבי קיור לייזר יש השפעה על התהליך הדלקתי בתוך הרקמות" אומר פרופסור רייס, "אני מאוד שמח שיש לי טיפול נגד כאבים שהוא זמין, פשוט וללא סיבוכים, ואני יכול לבוא לאדם עם כאבים בלי דאגה ולהגיד לו, תנסה את הבי קיור לייזר"