עמוד הבית » למה לעסקים כדאי לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי?

למה לעסקים כדאי לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי?

צילום FREEPIK
בימינו אנו מבצעים את מרבית הפעולות באינטנרט – חיפוש נותני שירות, קניות, הזמנות, תשלומים. ואם הגולשים נמצאים באינטרנט, כך גם בעלי העסקים. בעקבות ריבוי הפעילות האינטרנטית אין די באתר אינטרנט עסקי כשלעצמו כדי למשוך את הגולשים. מלבד זאת שחשוב לדאוג לקידום האתר, נוכחות ברשתות החברתיות וכמובן, כרטיס ביקור דיגיטלי שעליו נדבר יותר כאן.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא תורם להתפתחות העסק?

בדומה לכרטיס ביקור רגיל, כרטיס ביקור דיגיטלי כולל את פרטי העסק – שם, טלפון, אתר, כתובת וכדומה. אך מכיוון שמדובר בכרטיס דיגיטלי, האפשרויות שלו נרחבות יותר. ניתן לעצב אותו בהתאם לאופי העסק, להכניס תמונה, לפרט קצת יותר על העסק וכמובן להוסיף קישורים לפרטי התקשרות שונים כמו טלפון, וואטסאפ או מייל. למעשה, כרטיס הביקור הדיגיטלי משמש לא רק ככרטיס לכל דבר, אלא גם כמיניסייט, אתר אינטרנט או עמוד נחיתה. כך, שקיים בהחלט הבדל בין עסק שהחליט לעצב לעצמו כרטיס דיגיטלי, לבין עסק שעדיין מסתמך על מגנטים והכתבת פרטי ההתקשרות ללקוח בטלפון.

מדוע כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בגדר חובה לכל עסק?

לכרטיס ביקור דיגיטלי יש כמה יתרונות בולטים. דבר ראשון, קיימת אפשרות להגדיר כך שהכרטיס יישלח באופן אוטומטי ללקוח בסיום כל שיחה. כלומר, אתם כלל לא צריכים להמתין על הקו עד שהלקוח יסיים לכתוב את הפרטים שלכם, או להכתיב להם את המייל מילה במילה. השליחה האוטומטית חוסכת זמן יקר לכם וללקוח. דבר שני, הכרטיס הדיגיטלי מותאים באופן אישי לכל עסק. לדוגמה, כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין יהיה שונה מבחינת העיצוב שלו מכרטיס ביקור המיועד לבעלי מקצוע אחרים כמו מרפאים ברפואה משלימה או רופאי שיניים. מעבר לכך, כרטיס הביקור המיוחד הזה מגביר את החשיפה של העסק, ודרכו יותר ויותר אנשים נכנסים לרשתות החברתיות. בתמורה לכך, העסק מקבל לידים איכותיים יותר, ואף מגיע לתוצאות הראשונות של גוגל במהירות גדולה. והסוד הוא בכך שאתם לא צריכים לעשות דבר כמעט, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא זה שעובד בשבילכם.

מקבלים יותר מידע בבלוג אתרים

כאשר אתם מנהלים עסק משלכם, אתם רוצים לדעת עליו כמה שיותר. בלוג אתרים יעזור לכם למצוא את המידע שאתם צריכים ולהעשיר את הידע שלכם בתחום. כך שבפעם הבאה שאתם מדברים עם מקדם האתרים שלכם, תוכלו להיות קצת יותר בעניינים. וכמובן, קידום אתרים מתקשר היטב לכרטיס ביקור דיגיטלי, ואתם יכולים לקבל את ההחלטה להכניס אותו לעסק על סמך ידע קודם שצברתם בזכות הבלוג.

הוספת תגובה

הוספת תגובה