עמוד הבית » שזירת ריסים ליצירת "עין מושלמת "

שזירת ריסים ליצירת "עין מושלמת "

פרפקט פייס צילום יחצ
המבט הוא ללא ספק החלק הדומיננטי ביותר בפנים. היופי המעטר את עינינו ומשווה לו צורה הוא הריסים הארוכות.

נאור הרוש כיום בעלת בוטיק ביוטי. מגיל צעיר החליטה לפתוח עסק של עצמה ולהתנהל אחרת. מאז ומתמיד הצטיינה בחוש אסתטי מפותח והשקיעה את מיטב מרצה בו, כשבמקביל בחרה להתרחק מכל עיסוק ואף עבודה יציבה בעסק המשפחתי, לטובת תעוזה להגשים את שאיפותיה.

לפני כ-5 שנים הלכה ללמוד שזירת ריסים והצללת שפתיים בשיטת המיקרו-פיגמנטציה באופן מקצועי בהשתלמויות שונות באוקראינה ורוסיה ויצאה עם תעודת מאסטרית. באמצעות ומפה לאוזן, הדהד שמה אך, נאור לא הסתפקה בכך ושאפה להקים בי"ס, ללמד את הכלים שרכשה בשיטה האירופאית הייחודית.

בימים אלה משיקה סטודיו לטיפוח ויופי המשלב טיפולי שזירת ריסים והצללת שפתיים, וכן מעבירה קורסי VIP המלמדים את תורת מקצוע שזירת הריסים, הן מבחינה עיונית ומעשית, בקפסולות של 1-2 תלמידות, וליווי צמוד במהלך 4 מפגשים.

נאור הרוש, צילום יחצ

טיפולי השזירה כוללים- הדבקת ריס משי רך ונעים על ריס טבעי, המעניקה מראה טבעי ובעל נפח, אינו מזיק לריסים או לעיניים וללא תופעות לוואי, בטכניקה הייחודית שפיתחה נאור ליצירת "העין המושלמת".

המוצרים והחומרים מיובאים מאירופה והינם המובילים ביותר בשוק, ביניהם ויויאן, בל, לובלי, לאש סיקרט- בעלי התקן המחמיר ביותר, מבחינה בטיחותית ובריאותית.

נאור הרוש, מנכ"לית ובעלים "NH- פרפקט פייס לדבריה "- "הסיפוק הכי גדול עבורי הוא ליצור מהפך בחיי נשים. הדגשת תווים או טשטוש פגמים בפני הלקוחה, ללא ניתוח, יוצר שינוי גדול במראה הפנים ואין מאושרת ממני להעלות לאישה את הביטחון העצמי שלה ולגרום לה להתאהב בעצמה מחדש"

נאור הרוש- פרפקט פייס