עמוד הבית » מוצרי טיפוח מחומרי גלם טבעוני

מוצרי טיפוח מחומרי גלם טבעוני

פצצת אמבט מכילות חלב קוקוס של המותג קצף, להשיג באתר החברה, צילום אשר בן דוד
במסגרת המהפכה הטבעונית שעוברת על העולם בתזונה, במוצרי הצריכה ובקוסמטיקה טבעית, החליטה גם עדי תמיר, בעלת המותג "קצף", לתרום את חלקה בתחום, מאחר שכל מוצרי הטיפוח הטבעיים שלה מכילים אך ורק חומרי גלם טבעוניים ואין בהם שום רכיב שמקורו מהחי.

עדי תמיר מייסדת החברה, בעבר השתמשה בחלב, החלב מהחי הוחלף בחלב טבעוני: חלב קוקוס, חלב אורז, חלב שקדים וחלב שיבולת שועל. תחליפי חלב ידועים כבעלי תועלות רפואיות מוכחות ולא פחות מזה עושים נפלאות מבחינה קוסמטית.

מה שהתחיל מתחביב מקצועי הפך בן רגע לעולם שלם של צבעים וניחוחות. עדי החליטה להפוך את הקונספט כולו ולהעמיד את הסבונים והטיפוח הטבעי במרכז ולהסיט אליהם את הזרקור.

עדי, מתכנתת במקצועה, עבדה בחברות הייטק גדולות והחליטה לקחת את החשיבה המתמטית שלה לכיוון אחר, שבו לאחר כל החישובים והמשוואות מתקבלת יצירה מרשימה, וזאת בניגוד לקוד ותכנות שבסופם לא תמיד ניתן להציג משהו פיזי.

״המוצרים שלי ייחודיים במינם. ישנם מוצרים בהם אני משלבת רכיבים יוקרתיים, כגון: שמפניה ויין, סוגי חלב טבעוניים (קוקוס, שיבולת שועל, אורז) או שוקולד. אני מביאה תוספות ריח מיוחדות, שכולן ממקור טבעי וטבעוני, והן לא התמציות האתריות בהן כל המוצרים הטבעיים האחרים משתמשים.

סבון שוקולד לבנדר מכיל חלב שקדים של המותג קצף, להשיג באתר החברה,
צילום אשר בן דוד
סבון שיבולת שוער מכיל חלב שיבולת שועל של המותג קצף, להשיג באתר החברה,
צילום אשר בן דוד
פצצת אמבט מכילה חלב קוקוס של המותג קצף, להשיג באתר החברה, צילום אשר בן דוד

עדי משתמשת הרבה במינרלים מסוגים שונים על מנת לאפשר את כל הצבעים והמרקמים שאפשר למצוא במוצרים התעשייתיים, ובכל זאת לשמור על מוצרים טבעיים, טבעוניים ואקולוגיים".

להלן כמה דוגמאות:

חלב קוקוס – נטול תופעות לוואי כמעט לחלוטין ואלרגיה אליו היא נדירה, מה שהופך אותו למוצר אידיאלי במוצרי טיפוח לתינוקות ולבעלי עור רגיש. חלב קוקוס משמש להזנת שיער פגום, מונע נשירת שיער ומעניק לחות וגמישות.

בנוסף הוא מונע קמטים בעור הפנים ומטפל בכוויות שמש, בפריחה ובאדמומיות בעור. לא פלא שהוא חומר גלם פופולרי בתכשירים למחלות עור שונות כמו פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס ואקזמה. (ניתן למצוא  במוצרי חברת קצף בסבון מוצק, בפצצת מניקור ופצצת אמבט)

פצצת מניקיור מכילה חלב קוקוס של המותג קצף, להשיג באתר החברה, צילום אשר בן דוד

חלב אורז מיוצר לרוב מאורז מלא ונמצא בשימוש רפואי וקוסמטי כבר אלפי שנים באסיה. הוא המקור לשיער המבריק והיפה של ההודיות והוא המקור לפנים הבהירות נטולות הרבב של היפניות. (ניתן למצוא במוצרי חברת קצף  בשמפו ומרכך מוצקים)

חלב שיבולת שועל – יש הוכחות שכבר בשנת 2000 לפני הספירה, המצרים, היוונים והרומאים השתמשו בחלב צמחי זה כדי לרפא מחלות עור. (ניתן למצוא במוצרי חברת קצף בסבון מוצק)

את מוצרי חברת קצף ניתן להשיג באתר האון ליין   https://ketsef.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה