עמוד הבית » מטבעות אירוסין ועד למצברים: שלושה עסקים שכדאי לתושבי המרכז להכיר

מטבעות אירוסין ועד למצברים: שלושה עסקים שכדאי לתושבי המרכז להכיר

צילום:FREEPIK
בואו נגיד את האמת. יוקר המחייה בישראל זה משהו שעושה לכולנו חיים לא קלים בלשון המעטה. גם אנחנו חיים בזוג, ושנינו עובדים קשה במשרות מכניסות, זה לא תמיד קל לסגור את החודש, במיוחד אם כבר יש כמה זאטוטים חמודים ברקע.

חשוב בראש ובראשונה לנהל את עצמינו כלכלית נכון. לראות איפה אנחנו מוציאים יותר מדי ואפשר לצמצם, וכמובן לבחון ביחד ולכוד אפשרויות להגדלת ההכנסה שלנו.

יחד עם זאת, אין ספק כי העול הכלכלי המשמעותי ביותר עבור מרבית האזרחים בישראל הן אותן ההוצאות הגדולות והחריגות שכולנו נדרשים אליהן מעת לעת. קנייה של ריהוט חדש, תיקון של רכב שמתקלקל, קנייה מתנה גדולה ליום הנישואים, מכשירים חשמליים מסוגים שונים וכן הלאה. אלו הן ההוצאות שמנפחות את חשבון האשראי שלנו מדי חודש, ולעיתים אין איך להימנע מהן (מה גם שהרבה פעמים מדובר על כסף שחשוב לנו להוציא למטרות שונות).

בדיוק בגלל זה, אם אתם שואלים אותנו, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא עסקים מובילים בתחומם שלא רק יודעים להציע מחיר הוגן ומשתלם על השירותים או המוצרים שלהם, אלא יודעים גם לתת הרבה מעבר בתמורה לכסף שלנו. אם כך, אנחנו רוצים להכיר לכם שלושה עסקים נפלאים כאלו שתוכלו להיעזר בהם המרכז ואפילו בצפון ודרום הארץ. שנתחיל?

תכשיטים יוקרתיים ללא פערי תיווך לחיסכון ללא פשרות – דיאמור

אין ספק שהרגע הזה בחיים בו אנו מחליטים להציע נישואים לבן/בת הזוג שלנו הוא רגע חשוב ומרגש. ברגע הזה יש גם לא מעט דברים חשובים לדאוג להם – החל מבחירת הלוקיישן המושלם להצעה, דרך גורם ההפתעה שצריך ליצור ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו המוזיקה שתתנגן והיין שילווה את הרגעים האלו. עם זאת, אין ספק בכלל שההחלטה החשובה ביותר היא הבחירה בטבעת שאיתה נציע.

כאן יש דילמה, מפני שמי שיחפש טבעת שקולעת באמת לטעם, יגלה כי יצירת  טבעות אירוסין בעיצוב אישי היא דבר יקר, ורבים מתפשרים למרבה הצער על משהו שהם לא באמת מתחברים אליו . ובכן, מהיום כבר ממש אין צורך להתפשר, ואתם פשוט צריכים להכיר את חנות התכשיטים דיאמור במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. העסק הייחודי הזה הוקם על ידי צמיד מומחים. יהלומן ותיק ומעצב תכשיטים מומחה ומוכר בישראל. יחד מייבאים השניים את כל חומרי הגלם ארצה, דואגים לליטוש ועיבוד שלהם עד למוצר הסופי ומנפיקים לכל תכשיט תעודה גמולוגית מלאה ממכון בינלאומי.

שימו לב שהתכשיטים לא עוברים אף ידיים אחרות, כך שאתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים קודם כל, אך חשוב מכך, אתם נהנים מתכשיטים יוקרתיים במחירים פשוט מצחיקים, נמוכים בעשרות אחוזים מדגמים דומים בחנויות אחרות. במובן הזה מדובר כאן על חיסכון מושלם ללא פשרות וזה לגמרי משהו שכדאי לכולם להכיר.

מתנות מרגשות לחגים שיהפכו את האירוח לבלתי נשכח – אתר קרוסלה

בואו נדבר על אחד הרגעים האהובים ביותר על הרבה מאד ישראלים – התקופות בשנה בהן יש לנו את הזכות להזמין ולארח חברים קרובים ובני משפחה לארוחות החג. באופן טבעי למדי מי שמארח רוצה לפנק עד הסוף – לבשל אוכל טעים, להגיש יין משובח ופשוט לתת לכולם חווית אירוח מושלמת, ואין דרך טובה יותר להפוך אירוח לייחודי מאשר עם מתנות לחגים שמעניקים לכל אורח שמגיע.

אז איפה מוצאים מתנות כאלו? אנחנו רוצים להמליץ בחום על עסק נהדר שנקרא קרוסלה, שם תוכלו למצוא מגוון מתנות מיוחדות לחגים ולאירועים מיוחדים. אם אתם מחפשים מתנות לחג העצמאות למשל, תוכלו ללכת על דברים מדליקים כמו בנדנה עם דגל ישראל, מארזי זיקוקים חמודים עם כיתוב אישי, צנצנות במילוי נשיקות עם בד יוטה ועוד. כמובן שיש עוד הרבה דוגמאות מגניבות לכל חג – ראש השנה, פסח, חנוכה, אפילו יום האישה וימים מיוחדים.

היתרון הגדול כאן זה שאפשר להפוך כל מתנה לאישית עם מיתוג ייחודי, ואתם אפילו יכולים לכתוב את השם של כל אורח על כל אחת מהמתנות. תארו לכם את התגובות של האורחים שיראו מזכרת מדליקה עם השם שלהם עליה. אנחנו יכולים להבטיח לכם שהם לא ישכחו את החג אצלכם.

סוגרים לכם את הפינה עד הבית כשאתם צריכים מצבר – מצברים עד הבית

אם יש לכם בבית רכב פרטי או רכב מהעבודה, אתם בטוח מכירים את הסיטואציה המעצבנת שבה המצבר שובק חיים וכדי להמשיך לנסוע חייבים להחליף מצבר לרכב  בהקדם. ברור שזה משהו שיכול לקחת לנו הרבה מאד זמן, במיוחד אם צריך להניע את הרכב או לגרור אותו למוסך, ובדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להכיר לכם את העסק המיוחד שנקרא מצברים עד הבית.

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה זה להרים טלפון, להסביר את הבעיה, ואם אכן מדובר על מצבר ששבק חיים, הם כבר יעשו הכל. הם יעזרו לכם לבחור מצבר שמתאים לרכב ולתקציב שלכם, יקבעו אתכם מקום ושעה ויגיעו אליכם בזמן.

כעת, הם יחליפו עבורכם את המצבר במקצועיות, ובמהלך ההתקנה אתם חופשיים לגמרי להמשיך בעיסוקים שלכם כרגיל. שימו לב שהם עובדים בפריסה רחבה בכל איזור המרכז ויכולים להגיע אליכם לתל אביב, רחובות, הרצליה, כפר סבא ואפילו לנקודות דרומיות וצפוניות יותר ברחבי הארץ. השירות הזה מעולה משני כיוונים. קודם כל הוא חוסך לכם הרבה מאמץ בהחלפה עצמאית של המצבר שלכם, ושנית הוא מאפשר לכם ליהנות ממצברים מעולים במחירים הנמוכים ביותר בשוק, כאלו שיכול לספק רק משווק מצברים ותיק שעובד באופן ישיר עם היבואנים של המותגים הגדולים ביותר בארץ ובחו״ל.