עמוד הבית » סדרת מוצרי איפור במהדורה מוגבלת MAC X NOA KIREL

סדרת מוצרי איפור במהדורה מוגבלת MAC X NOA KIREL

נועה קירל מאק תמונה רשמית צילום איילת ארד
כוכבת הפופ הגדולה בישראל, נועה קירל, חוברת למותג האיפור MAC ביצירת סדרת איפור המעוצבת בחתימתה ובהשראתה.

סדרת האיפור במהדורה מוגבלת שיצרה, כוללת את ארבעת המוצרים האהובים עליה מהמותג M.A.C – מותג האיפור עמו הכריזה על שיתוף פעולה באפריל האחרון ונודע בשל שיתופי הפעולה הרבים שלו עם כוכבות פופ עולמיות.

נועה, שמעידה על עצמה שמאז ומעולם היתה בה תשוקה גדולה לעולם האיפור ותמיד אהבה להתנסות במראות איפור שונים,  בחרה ארבעה מוצרים מנצחים ואהובים עליה שהיא נוהגת לאמץ לכל מראה איפור שלה.

נועה רואה באיפור חלק בלתי נפרד מעולם הפופ ומספרת שגם את ההשראה לשיריה היא הרבה פעמים שואבת מעולם הסטייל והאיפור של כוכבות פופ בעולם.

 נועה היתה שותפה מלאה לתהליך עיצוב ויצירת האריזות הנושאות את שמה וחתימתה האישית.

מוצרי הסדרה:

Bronzing Powder – ברונזר בגוון Matte Bronze בגימור מאט המעניק את המראה השזוף האהוב על נועה ומזוהה עמה במשך כל השנה.

MACXNOAKIREL ברונזר בגוון matte bronze צילום דן לבמחיר: 153 ₪  

Lipstick  בגוון Faux – ליפסטיק במרקם satin , פורמולה קרמית עם מגע רך, בגוון ניוד ורדרד שתואם את גוון שפתיה של נועה ומדגיש אותן.

MACXNOAKIREL ליפסטיק בגוון faux 92
צילום דן לב

מחיר: 93 ₪

Lip Pencil בגוון Whirl – עיפרון שפתיים בגוון ורוד מלוכלך לתיחום, הגדרה ומילוי של השפתיים. מוצר האיפור האהוב על נועה הוא עיפרון השפתיים שתמיד נמצא אצלה בתיק ולדבריה לעולם לא תניח ליפסטיק בלי עיפרון.

MACXNOAKIREL עיפרון שפתיים בגוון whirl 91 צילום דן לב

מחיר: 91 ₪

פלטת צלליות בגוון Burgundy X9 – פלטה של 9 צלליות בגווני היין והוורוד המעושן גוונים שנועה אוהבת להוסיף איתם צבע למראות האיפור שלה והם מחמיאים לגוון עיניה הירוק.

MACXNOAKIREL פלטת 9 צלליות Nine Times Burgundy
צילום דן לבמחיר: 169

נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC שיצרה את מראה האיפור של נועה קירל, מעניקה טיפים ליצירת המראה:

  1. פלטת הצלליות משלבת גוונים מבהיר לכהה, טקסטורות ממאט ועד נוצץ ובשני גלי צבע – מסגלגל ועד חום. על נועה השתמשתי בגוונים מבריקים בצורת הנחה שמגדילה ומאריכה את העין – גוון בהיר יותר בחלק הפנימי של העין וכהה יוצר בחלק החיצוני.
  2. Matte Bronze הוא גוון ברונזר אוניברסלי כמעט אשר יתאים לגווני עור רבים. ניתן בעזרתו להצליל את העור בצורה שתחטב אותו ותדגיש את עצמות הלחיים, ניתן לעשות בו שימוש כסומק או לפזרו קלות על אזורים שונים בפנים למתן גוון עור שזוף יותר ואני אוהבת גם להשתמש בו כצללית מחמיאה.
  3. עפרון השפתיים Whirl מתאים להדגשה קלה של גוון השפתיים הטבעי שלך. ניתן להניח אותו סביב השפתיים בלבד על מנת לעצב את צורתן או לצבוע איתו את כל שטח השפתיים לבד, או כבסיס לשפתון.

להשיג בחנויות מאק, באתר מאק

הוספת תגובה

הוספת תגובה