עמוד הבית » סובלים מאי נוחות במערכת העיכול?

סובלים מאי נוחות במערכת העיכול?

נטע רוקחות מהטבע - גסטוכל צילום יחצ
אי נוחות במערכת העיכול, כמו תחושת נפיחות, כאבי בטן, צרבות, בחילות, גיהוקים, ריפלוקס ועוד, היא בעיה שמטרידה רבים על בסיס כמעט יום-יומי.

בעיות במערכת העיכול יכולות להיגרם ממגוון סיבות, בהן – תזונה לקויה, חוסר בפעילות גופנית, לחץ ומתח מתמשכים, מחלות מעיים, טפילים במערכת העיכול ועוד. שמירה על בריאות מערכת העיכול מסייעת לחיזוק הגוף ולמיצוי המיטבי של הרכיבים שבמזון, מציינת הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין.

חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה תכשיר צמחי ייחודי – "גסטוכל", העשוי לסייע בהתמודדות עם תופעות של אי נוחות במערכת העיכול. התכשיר, המוצע בכמוסות, מכיל חומרים טבעיים בלבד.

לדברי ספירין, הכמוסות מכילות תערובת ייחודית של צמחים, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת להקל ולסייע בהתמודדות עם צרבות וחומציות יתר – באמצעות סיוע באיזון החומציות, הרגעת סימפטומים של כאבי בטן, נפיחות, בחילות ותסמונת המעי הרגיז, והן אף עשויות לסייע בשיקום הריריות במערכת העיכול.

בין הצמחים: פילפנדולה/ספיראה, חוטמית רפואית/נטופית, אולמוס, בבונג/קמומיל, חלמית, פלנטגו/לחך ושוש קרח.

מומלץ גם להקפיד לאכול ארוחות קטנות במהלך היום – כל 3 שעות, להעדיף מנות קטנות של מזונות קלים לעיכול, להוסיף לארוחות סיבים (שיבולת שועל, סובין שיבולת שועל, פירות, ירקות), ולהימנע מאכילה בסמוך לשינה וממזונות יוצרי חומצה כמו עגבניות, חצילים, פירות הדר ומזון מטוגן ושומני. רצוי גם להימנע מעישון, אלכוהול, משקאות תוססים ומשקאות קפאין.

כשר למהדרין באישור בד"צ הרב רובין והרבנות הראשית בית שמש.

 

מחיר: כ-99 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות.

להשיג: בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים.

לפרטים: http://www.netapharm.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה