עמוד הבית » עיצוב שיער בעידן 2020

עיצוב שיער בעידן 2020

צילום חלי פרידמן
נשים יודעות שלא קל למצוא מעצב שיער כלבבה. אחד שהוא אומן ורואה בעבודתו יצירת אמנות, מישהו שהוא מקצוען, ישר ונעים הליכות, שמשתמש במוצרים הכי טובים בשוק ויודע לעצב את השיער שלה בדיוק כמו שהיא רוצה ואוהבת.

המספרה של  "אביב- Aviv Hair Boutique שממוקמת במרכז תל אביב, ברחוב ירמיהו 42 (יש מגרש חניה קרוב) בה תמצאי את כל מה שאת מחפשת. מקצועיות, שימוש בחומרים המובילים והטובים שיש, ומקום שכייף להיות בו.

צילוםשי סבג

למעצב השיער אביב ישנה מטרת על והיא לייצר מספרת בוטיק בה עומס לקוחות היא לא המטרה, כי אם היחס אישי והשווה שהוא שואף להעניק לכל אחת ואחת.

הוא התחיל את הרומן שלו עם עיצוב שיער לפני 10 שנים עוד כשהיה בן 15. לפני 3 שנים והוא רק בן 22 הוא יוצא לדרך עצמאית ופותח את המספרה הראשונה שלו. סיפור סינדרלה מהסרטים. לפני כחצי שנה הוא פתח את המספרה החדשה בירמיהו והמקום מעוצב ומזמין. בעקבות השתלמויות בחו"ל הוא מיישם את שראה במספרות בחו"ל ולכל נישה במספרה יש איש מקצוע מיוחד, יש מי שחופף, יש את הקולוריסט, מי שעושה גוונים ומי שאוחז במספרים. כך הלקוחה זוכה ליחס אישי ולטיפול סופר מקצועי.

העולם השתנה, הוא אומר לי, בעידן האינטרנט וגוגל, הנשים רוצות לקבל יותר ולשלם פחות, ומי שלא יפנים זאת ובמהרה יישאר מאחור. ולכן הוא מייצר מספרת בוטיק אינטימית ומקצועית המתאימה לכל כיס במחירים השווים לכל נפש. מחירים נגישים עם עבודה סופר מקצועית.

במספרה של אביב משתמשים בעיקר במוצרים של אבלנץ' משמעותו " מפולת שלגים" , מותג של חברה ישראלית עם ליין מוצרי טיפול וטיפוח לשיער שהפכה להיות מובילה בארץ וגם בחו"ל כמו בארה"ב, בניו-יורק ומיאמי, בגרמניה, רומניה, באזייביג'אן ועוד.

מוצרי הטיפוח של "אבלנץ' מיועדים ומותאמים לכל סוגי השיער ולשימוש יומיומי.

בכל המוצרים נמצאים 5 חלבונים העוזרים בשיקום שיער פגום שעבר תהליך כימי. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא פיתוח בלעדי של החברה בו החלבון חודר לשערה והופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה, לא יורד בחפיפה וזו פעם ראשונה שאנשי מקצוע ומעצבי השיער במספרות יכולים לעשות טיפולים כימיים מבלי שיהיה נזק לשיער וזאת בגלל השימוש במוצרים של אבלנץ'.

המוצר הנמכר ביותר וה"שוס" של "אבלנץ'" היא המסכה הלבנה.

מסכה משקמת לכל סוגי השיער במיוחד לשיער שעבר החלקה, צבע, סלסול ועוד. מוצר נוסף שנחשב נושא הדגל היא "הסדרה הסגולה – סילבר" המכילה שמפו ומסכה ומיועדת בעיקר לשיער בלונדיני ושיבה.

מוצרי ה"סילבר" מנקים את הצבע הכתום מהבלונד. כל מי שצובעת לבלונד גם אם היא בלונדינית מלידה מכירה את התופעה שאחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה "סילבר" מנקים את הצבע הכתום, מגבירים את הגוון הבלונדיני ומחזירים את החיות לשיער. חשוב להבין כי הפיגמנט במסכה הסגולה מייבש את השיער, אולם המסכה הסגולה של אבלנץ' היא היחידה בשוק מוצרי טיפוח השיער אשר מכילה חלבון פרי פיתוח בלעדי, ובכך מחייה את השיער, משקמת ומנקה את הצבע הכתום. מסכת הסילבר נועדה לשימוש הן לגברים והן לנשים ומעולה גם לשיער שיבה דהוי בכך שמחזירה לו את הברק ואת הצבע הטבעי. את המסכה משלים שמפו סילבר, ננו פיגמנט לשיער בלונד. 

בימים אלה משיקה "אבלנץ'" 2 מוצרים נוספים וחדשים לשוק. סרום, ואמפולות לשיקום שיער פגום.

סרום, בדיוק כמו הסרום בטיפוח הפנים, הוא מוצר שאסור לפסוח עליו. הוא מרוכז יותר ולכן מחייה את השיער, מעניק לו ברק, וזה נכון גם לבעלות השיער המתולתל. הייחודיות של הסרום החדש של "אבלנץ" שהוא אינו שומני ולכן לא הופך את השיער לשומני, נהפוך הוא, הוא מתנדף מהר מהיד, אבל נתפס נהדר על השיער. כדי להגיע לאפקט מקסימלי של הסרום, יש להניח כמות בגודל מטבע על קצות האצבעות, לשפשף ולפזר שווה בקצות השערות.

האמפולות החדשות של "אבלנץ" הם מוצר טיפולי שיקומי המכיל את כל 5 סוגי החלבונים כמו שאר מוצרי המותג, במסכה ובשמפו שמחוברים יחדיו ונותנים הגנה וטיפול מסיבי לשיער. יש לשים את האמפולה על השיער ומומלץ לחמם מעט את השיער עם פן או עם השמש היות וחלבון אוהב חום, ואפקטיבי יותר בחום. אחרי רבע שעה יש לשטוף. למי ששערה במצב פגום במיוחד מומלץ לשים את האמפולה על השיער, ובנוסף גם את המסכה הלבנה, להמתין רבע שעה ולשטוף. התוצאה מידית אחרי טיפול אחד. יש לחזור על הטיפול אחת ל3-שבועות עד חודש.

אורן רווח יוזם ומבעלי אוולנץ אמר בראיון למערכת " התאמנו את המוצר לאקלים הישראלי ולכל סוגי השיער בישראל

הלקחות במספרות נהנו מהמוצרים האפקט היה מהיר ומורגש והחלטנו למכור לקהל הפרטי "

צילוםחלי פרידמן 
צילום חלי פרידמן
צילום נעמה משיח כהן

את המוצרים של אוולנץ' ניתן לרכוש במספרות המובילות ובמשרדי החברה טלפון 03-6433335. בטלפון זה ניתן לברר גם את המספרה הקרובה למקום מגוריכם. משלוח עד הבית

המספרה של אביב, ירמיהו 42 תל אביב

הוספת תגובה

הוספת תגובה