עמוד הבית » ויוה פראנס !

ויוה פראנס !

נעה אשכנזי, איפור ירין שחף, צילום: בן לאון
לרגל יום הבסטיליה - חג העצמאות הצרפתי (14-7.2022) ירין שחף, עם הצעת איפור עם 'שיק פריזאי'.

יום הבסטיליה (יום העצמאות הצרפתי) מנציח את תחילתה של המהפכה הצרפתית. החגיגות מתקיימות בכל המדינה כשהבולטות הגדולות והיפות הן בעיר האורות פאריס, ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "רחוב בוגרשוב בת"א, הפך לא מכבר למקום המועדף על התיירים הצרפתיים. לא מזמן, הומלצתי על אחת המסעדות במקום מסעדה אסייתית העונה לשם "לי פו". מעבר לאוכל המהמם, הוקסמתי במיוחד מבעלת המקום הצעירה, נעה אשכנזי (22). ביקשתי לאפר אותה להפקת אופנה עם שיק צרפתי. והתוצאה לפניכם:

נעה אשכנזי, גם דוגמנית גם מסעדנית, איפור ירין שחף צילום: בן לאון

איך יוצרים מראה בשיק צרפתי?

  1. מורחים קרם לחות, ומניחים מייק אם בגוון העור. מורחים קונסילר מתחת לעיניים, מדגישים את קצה האף ואזור עצמות הלחיים במייק-אפ כהה יותר בטון אחד, בכדי לחטב את מבנה הפנים. מטשטשים הכל בעזרת מברשת או ספוגית.
  2. מפדרים את הפנים בפודרה שקופה כדי לקבע את המייק אפ. יוצרים הצללות באמצעות גוון חום כהה שבפלטה באזור עצמות הלחיים. בקו השיער יוצרים הבהרות בעזרת גוון פנינה.
  3. מניחים על העפעפיים צללית כהה שחורה בסגנון מעושן. מעליה מניחים צללית וורודה בגוון בייבי. על עצמות הגבה ובזוויות הפנימיות של העין. מושחים קו אייליינר בצמוד לקו הריסים.

מניחים סומק כתום חלודה על תפוחי הלחיים. מוסיפים שימר רטוב על עצמות הלחיים. מושחים על הריסים מסקרה שחורה, ומורחים שפתון בגוון ורוד-אפרסק.

מברשות איפור ירין שחף , צילום: יח'צ

 

איפור: ירין שחף

עוזר איפור: אור יאיר

עיצוב שיער: משי לולבי | סטיילינג: רנה גליקסמן

מודליסטיות: נעה אשכנזי

צילום: בן לאון לסטודיו ירין שחף

אתר ירין שחף: https://www.yarin-shahaf.co.il/