עמוד הבית » שכחת לטפח את השפתיים מהיום מוצר לטיפוח האזור

שכחת לטפח את השפתיים מהיום מוצר לטיפוח האזור

DRPAWPAW, גוון ורוד לוהט, מחיר 39.90 להשיג ברשת סופר-פארם, צילום: יחצ חול
עולם הטיפוח נרחב בפרט טיפוח עור הפנים, אבל לרגע אנו שוכחות את טיפוח השפתיים שלנו, מצאנו מוצר שיישנה עבורכן את מרקם השפה.

מותג הבאלמים עטור השבחים מבריטניה Dr.PAWPAW נחת בישראל בגוון חדש: באלם בגוון ורוד לוהט. התכשירים כוללים שלישיית מרכיבים צמחיים: פרי הפאו-פאו (זן ייחודי ממשפחת הפפאיה הידוע כטיפולי) המעניק הזנה לאורך זמן לעור, אלוורה המרגיעה עור רגיש ומגורה ושמן זית המעניק לחות עמוקה לעור יבש וסדוק ומשאירה אותו לח ועשיר בלחות.

בנוסף, המוצר מכיל את את אנזים הפפאין, המפרק תאי עור מתים ומאיץ את התחלפותם בתאים חדשים המעניקים לעור מראה בריא יותר. כאמור, מדובר על נוסחה המזינה והמטפחת של הבאלם הקלאסי, בגוון ורוד לוהט וטרנדי המשדרג את מראה השפתיים. הגוון של הבאלם ניתן לבניה, ממראה ורדרד טבעי ועדין עד לגוון ורוד עשיר ונועז יותר. מתאים לשימוש על השפתיים, הלחיים והעפעפיים.

צילום: נעמה משיח כהן

המוצרים טבעוניים, ידידותיים לסביבה, לא נוסו על בעלי חיים ומגיעים באריזות הניתנות למחזור

מחיר לצרכן: 39.90 ל-25 מ"ל, להשיג ברשת סופר-פארם

נסיינית המערכת: קיבלתי את המוצרים לידיי, פתחתי את השפופרות הקטנות וממש נוחות, מרחתי את הבלאם הוורוד על שפתיי, המרקם מעדן את השפתיים אינו נוזלי נוח למריחה עם האצבע. לאחר מריחה העור בשפתיים פעיל ולחותי לצד נעימות ורכות. אין ריח רק תחושה של לחות ושמירה על השפתיים שהן מוגנות יותר. השפופרת השנייה הינה מסכה לשפתיים והשלישית לחות ליובש. תכל'ס 3 מוצרים לפי חילופי העונות לשימוש, ניתן לשים בתיק קטן וללכת לכל מקום. מסכה לשים שמנקים את הפנים. והשפתיים מושלמות ושמורות היטב.תהנו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה