עמוד הבית » הטבע והאדם חולקים ביחד את העולם

הטבע והאדם חולקים ביחד את העולם

ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני צילום יחצ חול
מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI, משיק בושם חדש לגבר ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM

ג'ורג'יו ארמני מציג את ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM: פירוש חדש לבושם האייקוני אקווה די ג'יו, עם ראיה מבט לעתיד. הבושם דה פרפיום מגלם את האחריות של המעצב לקיימות: מתוכנן ומעוצב באופן ידידותי לסביבה, הוא משיג ניטרליות פחמנית בעל אפשרות למילוי חוזר ובאמצעות רכישת מרכיבים אחראית. עם מודעות לסביבה אשר שזורה ביצירה שלו, אקווה די ג'יו או דה פרפיום הוא בושם למען העתיד.

המרכיבים הארומטיים והזוהרים כוללים מרכיבים טבעיים, המופקים ונרכשים באופן בר-קיימא. עם תווים של מנדרינה ירוקה נוצצת, לב של מרווה מרושתת ותמצית פצ'ולי, ההיבט החדש של הקולקציה האייקונית של בשמים לגבר של ג'ורג'יו ארמני, יוצר אפקט רגוע וחושני המשתהה על העור. הבקבוק מגיע בעיצוב חדש כבקבוק קיים בו אפשרות למילוי חוזר בלתי מוגבל, וזאת שמירה על הקיימות לפריט יפהפה ונצחי.  מהצגתו בשנת 1966, אקווה די ג'יו ביסס את מעמדו כבושם לגבר, המשלב קלאסיקה ומודרניות עם יכולת מתמדת של משיכה ופיתוי, אשר לוכד את מהות המים ואת הקשר של האדם ליסוד הזה. מהיום הבושם עכשווי ומודרני.

רעננות חדשה, אינסופית

הבושם הגברי, עצי-ארומטי-ימי, צלול אך עוצמתי. הוא נוצר על ידי רוקח הבשמים הווירטואוזי, המאסטר פרפיומר אלברטו מורילאס, שרקח, למעשה, את כל בשמי אקווה די ג'יו. עם קומפוזיציה הכוללת מרכיבים טבעיים ממריצים,הבושם לוכד את חותמת הריח הימית המקורית, אך מציג מולקולה חדשה Yodanol, המאפשרת לרעננות שלו להמשך. עם התווים הימיים ומעניק חוויה ריחנית, חושנית, ארומטית ואינטנסיבית. התווים המרכזיים העשירים של הבושם מורכבים מלב של מרווה מרושתת מפרובנס, ארומטי, חם ודמוי 'ענבר אפור' מינרלי, תו הנוצר עבור ג'ורג'יו ארמני ומופק באופן בר קיימא. הוא משתלב עם לבנדין רענן ולב גרניום בורבון ממדגסקר, אשר מעניק היבט גברי ופרחוני לניחוח.

התווים הבסיסיים מגלמים תחכום ריחני, בעל תמצית פצ'ולי מגואטמלה. האיכויות העציות, הבלסמיות והאדמתיות של הפצ'ולי, המעניקות עומק ועמידות לניחוח, מתמזגות עם תמצית ארז אטלס חמימה ולב וטיבר רענן, צלול ונוצץ, אשר מופק באופן בר קיימא בהאיטי. המרכיבים של הבושם כוללים מרכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא, ומרכיבים בעלי תו תקן, שמבטיח יכולת עקיבות.

בין מרכיבי הבושם המופקים ונרכשים באופן בר-קיימא ניתן למצוא מנדרינה ירוקה שנקטפת ידנית בדרום איטליה; מרווה שנקטפת בפרובנס, שבדרום צרפת; ו-וטיבר מהאיטי. הפצ'ולי מגיע מגואטמלה והוא נקטף באמצעות תוכניות לרכישה ממקורות חוץ תוך גילוי סולידריות, שפירושן שג'ורג'יו ארמני מבטיח תנאי עבודה הוגנים ומחירים הוגנים לחקלאים, ותומך במתן גישה לקהילה למספר צרכים בסיסיים, כגון גישה למים נקיים.

בקבוק חדש ומלוטש, בעל מילוי חוזר ללא הגבלה

הבקבוק בעל מראה חדש והצהרתי. הקווים האלגנטיים והגבריים שלו מעוצבים עתה בזכוכית שקופה, עם פקק חדש וייחודי מעץ כהה. הבקבוק הניתן למילוי חוזר, הופך לפריט מרשים, המיועד להחזיק זמן רב. הזכוכית המינימלית, השקופה – בפורמטים למילוי חוזר ממוחזרת עד 15%, ובבקבוק המילוי 25% זכוכית ממוחזרת – מציגה לראווה את הבושם הטהור, הנקי והצלול. בראש הבקבוק פקק מעץ כהה, אשר מגלם את העיצוב המאוזן בין ארכיטקטורה לטבע. בפקק העץ החדש הזה, אשר עשוי מעץ המופק ונרכש באופן בר קיימא באירופה, נעשה שימוש ב-56%* פחות פלסטיק וב-83%** פחות מתכת בהשוואה לפקק הפלסטיק של הבקבוק; ואילו בהשוואה לפקק האלומיניום שלו, נעשה שימוש ב-21% פחות פלסטיק וב-86% פחות מתכת.

בקבוקי הפלקון הניתנים למילוי חוזר מעוצבים כך שבקבוק המילוי מתחבר ללא פייה, על מנת לאפשר מילוי חוזר בקלות, ללא כל מאמץ. הקופסה החיצונית עשויה מאותו קרטון מאושר על ידי תו תקן של המועצה לניהול יערות FSC כמו בכל הבשמים של ג'ורג'יו ארמני, ואילו האריזה של המילוי אינה מכילה צלופן.המילוי החוזר חוסך כ 43% בשימוש בזכוכית, 67% בשימוש במתכת ו-19% בשימוש בנייר, בהשוואה לשימוש שווה ערך לשלושה בקבוקי תרסיס של אקווה די ג'יו בגודל של 75 מ"ל.

ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני מחיר 289 שח לתכולת 75 מל צילום: יחצ חול

בושם העתיד

יצירתו המושלמת של אקווה די ג'יו או דה פרפיום והניטרליות הפחמנית שלו מדגישות את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לכדור הארץ ולאוכלוסיית כדור הארץ. הבקבוק ממחיש את התפיסה האקולוגית, עם האפשרות למילוי חוזר, הבחירות העיצוביות לרבות החומרים שלו, כמו גם הרכישה האחראית של מרכיבי הבושם. ארמני מתחייב לשמר אזור חיוני ביער האמזונאס בדרום-מערב ברזיל, על כל המגוון הביולוגי שלו, באמצעות תמיכתו של המותג בפרויקט 'שמירה על יער האמזונאס הדרומי' South Amazon Forest Protection, ופועל לבלום את כריתת היערות באזור, ובכך מפחית את פליטות הפחמן, תוך הבטחת איסוף בר קיימא של קורות וגזרי עצים וחיזוק המאמצים הכללים בברזיל לשימור היערות.

בנוסף, הפרויקט הזה פועל לשיפור פרנסת הקהילות שחיות באזור, על ידי יצירת הזדמנויות עבודה בניהול פרויקטים ושימור, לצד תמיכה בחינוך סביבתי ושמירה על תרבויות מסורתיות מקומיות. מחויבות זו תורמת ליעד של חטיבת היופי בארמני להשיג ניטרליות פחמנית עד שנת 2025.

לוכדים את כוחו האינסופי של הטבע

הקמפיין מבטא אסקפיזם מלהיב, האפשרות לטבול את כל החושים באינסופיות של הים. הסרט, שצולם בשחור-לבן על-זמני, מזכיר את הזהות האסתטית האיקונית של אקווה די ג'יו, ומבטא את עוצמתם של הטבע ושל האדם. הדוגמן הגרמני אלכסנדר רוסיץ' מככב בסרט כגיבור מודרני המגלם את הגבריות האותנטית והרגשית של הבושם. הסרט לוכד את אלכסנדר רוסיץ' על רקע עוצר נשימה של הטבע. כשהוא רץ על פני לגונות המלח במדבר אטקמה בצ'ילה, צולל, ומגיח בחוף הנסתר באיי מריאטה שבמקסיקו, אלכסנדר רוסיץ' משדר את תחושת החופש והשלווה של הבושם, ומבטא חזון חדש ומשחרר של גבריות. הקצב של הסרט מעורר נשימה עמוקה אינסופית, הלך רוח ללא כל מגבלות או אילוצים. רק הים, האינסופי.

מחיר מומלץ : 125 מ"ל – 399  ₪ / 75 מ"ל – 289 ₪ / מילוי חוזר – 150 מ"ל – 499 ₪

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

נסיינית המערכת: הגעתי להשקת הבושם החדש, מציינת שזה אחד האירועים המדהימים שחוויתי כיאה למעצב על. הבושם מעוצב להפליא באלגנטיות ובתחכום מודרני לצד קלאסיקה. הריח מצמרר את החושים, ניחוח מושלם עבור הגבר, ניחוח חושני מפתה מאוד מפוקח ובוגר. אני מאז ומתמיד אהבתי את הבשמים של המעצב. באמת כל פיתוח של בושם מושקע ולא ניתן להתעלם מהריח, הן לגברים ולנשים. הדבר החשוב כאן נושא הקיימות שמירה על הטבע למען האנושות, למען עתיד טוב יותר. זהו אירוע משמעותי ביותר שמעצב דגול מחליט לצאת ולקחת אחריות עולמית בהיבט מוצר ירוק יותר ומילוי בושם. זה אכן, היסטוריה ומקווה שמעצבים  נוספים ובעלי חברות ענק תיקח אחריות לנושא ותעביר ממסר לאנושות. האדם והטבע חולקים יחדיו את העולם!

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה