עמוד הבית » למה כדאי לעסקים להטמיע יותר משער תשלום אחד?

למה כדאי לעסקים להטמיע יותר משער תשלום אחד?

צילום: FREEPIK
בתור הכלי שאחראי על שליחת נתוני לקוחות לחשבון הבנק שלכם, שערי התשלום ממלאים תפקיד מפתח בהשלמת עסקאות, והם חשובים מאוד לכל עסק. בלעדיהם, לא תוכלו לקבל תשלומים ולעבד עסקאות, ולא משנה אם אתם מנהלים חנות מקוונת או חנות פיזית.

אבל מה לגבי שערי תשלום מרובים? זה הזמן להבין מדוע כדאי לבצע סליקה לעסקים עם יותר משער תשלום אחד, וכיצד חלופות לשער התשלום יתרמו לפעילות שלכם.

מה הכוונה בשערי תשלום מרובים?

שערי תשלום מרובים פירושם הצעת אפשרויות תשלום מרובות ללקוחות. גישה זו מאפשרת לכם לנתב את העסקאות אל השער המציע את התמיכה הטובה ביותר במדינה או אזור מסוים, ולהגדיל את מספר העסקאות המוצלחות בשווקים שונים. כתוצאה מכך, הגישה תוביל לחוויית משתמש טובה יותר, מכיוון שהיא מאפשרת ללקוחות לבחון אפשרויות שונות ולבחור את זו שנותנת להם את העסקה הטובה ביותר.

מציעים חווית לקוח טובה יותר

לא משנה כמה מתקדם או חזק שער התשלום שלכם, זה כמעט בלתי אפשרי להציע את כל התכונות בכל המדינות ברחבי העולם, ולספק תמיכה טובה באותה מידה לכולן. שערים שונים מציעים מבחר תכונות ייחודי משלהם. לדוגמה, חלק משערי התשלום אינם מקבלים כרטיסי מותג ספציפיים, או שדמי העיבוד גבוהים מדי מה שעלול לגרום לחוויית לקוח גרועה. חלק מהשערים אינם מציעים את האפשרות לקבל תשלומים חוזרים ולנהל מנויים חודשיים, בעוד שלאחרים אין כלים לניהול סיכונים או למניעת הונאות לשמירה על ביטחונכם. אם מציעים מספר שערים לתשלום, המשתמשים יכולים לקבל את הגמישות הדרושה להם כדי להשלים הזמנות בהצלחה.

מצמצמים את אחוז נטישת עגלת הקניות

נטישת עגלת קניות היא אחת הבעיות הגדולות ביותר שעומדות בפני סוחרים בעת מכירה מקוונת. לפי Sleeknote, שיעור נטישת העגלה הממוצע הוא כ-70%, אך בחלק מהענפים הוא מגיע עד 81%. מיותר לציין שיש לכך השפעה שלילית רצינית על ההכנסות שלכם, כך שכל מה שיכול לעזור לכם להפחית את האחוזים הללו יכול לשפר את ההכנסות שלכם בטווח הארוך. היעדר אמצעי תשלום מספיקים הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שלקוחות נוטשים. הצעת מספר שערי תשלום מעניקה ללקוחות את הגמישות לבחור את זה שמספק להם את העסקה הטובה והזולה ביותר. כתוצאה מכך, יש פחות נטישה ויותר סיכוי להגדיל את ההכנסות.

מגדילים את ההכנסות

חסרונות של מעט מדי אפשרויות תשלום:

  • אובדן לקוחות, במיוחד אם הם לא יכולים לבצע את התשלום בשיטה המועדפת עליהם.
  • סיכון גבוה יותר לאיחור בתשלומים עקב חוסר הגמישות.
  • איבוד הזדמנויות למכירות נוספות.
  • ייתכן שלא תוכלו לקבל תשלומים חוזרים.

כל החסרונות הללו מובילים לירידה בהכנסות, ולפגיעה בעסק שלכם בטווח הארוך. כדאי להשקיע בפתרונות סליקה לעסקים כדי לספק ללקוחות כמה שיותר אופציות ולהגדיל את פוטנציאל ההכנסות.