עמוד הבית » אלין גולן מצטלמת עם אמה הפרזנטורית של בית האופנה GOLBARY

אלין גולן מצטלמת עם אמה הפרזנטורית של בית האופנה GOLBARY

מימין אלין גולן _יעקב גולברי _אילנית לוי _צילום יניב אדרי _
בהמשך לטרנד ההולך וגובר של שילוב הדור הצעיר במשפחה בתעשיית הבידור, גם מגישת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי החליטה שהתנאים הבשילו ושזה הזמן המתאים לסלול לביתה אלין בת ה 14, את הדרך לעולם הזוהר והאופנה.

בשעות הבוקר הגיעה אילנית לוי – הפרזנטורית החדשה של בית האופנה GOLBARY יחד עם  ביתה  אלין גולן לסוויטה הלבנה במלון הילטון בתל-אביב, שם חיכו להן  צוות הפקה של 100 אנשים לצילומי קמפיין אביב -קיץ 2020 המשותף, שיעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות ואתרי אינטרנט.

עבור אלין גולן מדובר בקמפיין אופנה ראשון ובצעדים הראשונים בעולם הזוהר.  אלין  סיפרה שירשה את הכישורים מהוריה וכבר עושה את צעדיה הראשונים בתעשייה ומנהלת פרופיל פופולארי ברשת החברתית טיק טוק.

בסט הצילומים אמרה אילנית לוי: " אחרי אין סוף מחשבות, הבנתי ש"טבילת האש" הנכונה לאלין להיכנס לעולם האופנה יהיה בקמפיין משותף איתי ועם חברה מדהימה כמו גולברי שמשדרת אופנה ומשפחתיות. אני בטוחה שאלה רק צעדיה הראשונים של אלין בתעשיית הבידור. אין כיף יותר מללכת ליום צילום יחד עם הבת שלך" ".  "

מימין אלין גולן _יעקב גולברי _אילנית לוי _צילום יניב אדרי _

ההפתעה: לרגל יום האישה הבינלאומי תערוך חברת האופנה GOLBARY ב 8 למרץ תצוגת אופנה בגני התערוכה בתל-אביב ומי שתנחה את הערב האופנתי זו אילנית לוי. יש למה לחכות……

הוספת תגובה

הוספת תגובה