עמוד הבית » בואו נדבר על אורגזמות של נשים

בואו נדבר על אורגזמות של נשים

צילום: באדיבות אלעד קיואטק
נשים רבות, על אף שהן בריאות לחלוטין ונורמליות מבחינה מינית מתקשות להגיע אורגזמה. במילים אחרות, ייתכן שתתקשו לזהות את האורגזמות שלהן, פשוט כי אין להן אותן. בסקרים ומחקרים רבים התגלה שכ-25%-14% מהנשים (המספרים משתנים מעט מסקר לסקר) בגילאי 18 עד 59 העידו שהן מתקשות להגיע לאורגזמה.

גברים צריכים להיות מוכנים לאפשרות שאהובתן מתקשה להביע אורגזמה או לא חווה אותה בכלל.האישה שלך עלולה להתאכזב ולחוות תסכול, לכן כדאי להעלות את הנושא הזה מולה בעדינות. לומר לה שאתה יודע שלחלק מהנשים יש בעיות עם אורגזמה, ושאם מניעת אורגזמה נתפסת בעיה עבורה, אתה לא שופט אותה, אבל אתה כן רוצה לעזור לה ללמוד איך לקבל אותה.אם יש לאהובתך בעיה להגיע לאורגזמה יתכן שאתה הבחור הראשון שלא יגרום לה להרגיש רע עם זה, או הבחור הראשון שהיא יכולה לדבר איתו על זה, אולי הבחור הראשון שלא גרם לה להרגיש כאילו היא הייתה צריכה לזייף את זה. היא כנראה לעולם לא תשכח אותך.

צילום: pexels

מי יודע, אולי אתה תהיה הראשון, שתגרום לה לחוות אחת כזאת בזכות הלגיטימציה שאתה נותן ל"בעיה" או ה"עיכוב" שלה.גברים גם צריכים להבין שנשים רבות שחוות אורגזמות רק לעיתים רחוקות, אם בכלל, לא חוות אותן במהלך קיום יחסי מין. לפעמים הסיבה היא מיניות לא חושנית מספיק. אבל גם עם גברים שהם אוהבים חושניים מיומנים, לא מעט נשים פשוט לא יכולות להביע אורגזמה בזמן קיום יחסי מין. הווריאציות של התנוחות בקיום יחסי מין ויידע פרקטי שצריך לרכוש בנפרד (מוזמנים לפנות אלי, זה לא מהדברים שאני כותב עליהם בד"כ), מגדילות את הסבירות שאישה תוכל להגיע לאורגזמה במהלך קיום יחסי מין – אך הן אינן מבטיחות זאת במאה אחוז.

גברים עשויים להתקשות בזיהוי אורגזמות נשיות מכיוון שהן מובעות בצורה לא שווה בקרב הנשים ולעומת הצורה הוולגרית בפורנו שעל גבי המסך.אורגזמות בפורנו הן תמיד פרועות ודרמטיות. האישה שם מתנשפת וגונחת במגמה מתמדת של התרגשות, ומאיצה בשחקן המשחק את דמות המאהב שלה: "יותר מהר יותר חזק, עוד עוד!" ואז, רק כדי לוודא שקהל הגברים המכור יהיה בעניינים, היא מרכינה את גבה כלפי הגבר ומכריזה, "אני גומרת" (אמרו לי שבאנגלית זה נשמע ממש טוב…)אורגזמות פורניות אמורות להיות ברורות וחדות, זה התסריט. הן גם בדיוניות, קל לשחק אותן.

צילום: pexels

במציאות, אם נשים כבר גומרות, האורגזמות שלהן בדרך כלל דומות לגברים, אלא שרוב הנשים אינן פולטות כמובן. בשני המינים, אורגזמה היא תוצאה של סדרת תנועות מהירה של התכווצויות שרירים דמויי גל, של שרירי רצפת האגן. שרירים אלו די דומים בשני המינים. הם מקיפים את פי הטבעת ואת איברי המין. במהלך האורגזמה, הם מתכווצים מספר פעמים ברצף מהיר במשך כמה שניות.

כיצד תוכל לדעת אם אהובתך גמרה? עקוב אחר כמה סימנים שיתכן שאתה חווה בעצמך:

  1. נשימה מהירה יותר, עמוקה יותר
  2. תזוזות ירך מוגברות
  3. יותר צלילים קוליים כמו גניחות של עוררות מינית
  4. התכווצויות בלתי נשלטות של האגן, הירך והרגליים
  5. שחרור של נשימה ומתח כשהאורגזמה מאחוריה

אמנם הסימנים הללו אינם כלל גורף, משום שחלק מהאורגזמות של נשים נראות אחרת. לאישה אין ספרי לימוד על כיצד אורגזמה צריכה להיראות. אין בזה שום דבר רע. לעולם אל תבקר את אהובתך על כך שיש לה אורגזמות "מוזרות". זה רק יגרום לה להרגיש בוז לעצמה וחרדה – ופחות סביר שהיא תגמור שוב מולך בעתיד. ואם אתה לא בטוח שהיא גמרה האם לא הכי פשוט שתשאל אותה???

לכמה גברים יש בעיה עם השאלה הזו כי היא מעידה שהם לא בטוחים לגבי משהו שהם בטוחים שהם צריכים לדעת. לעומתם, גם נשים רבות חוששות מהשאלה הזו. אחת הסיבות שנשים אפילו שונאות את השאלה הזו היא מכיוון שלרבות מהן אין אורגזמות במהלך קיום יחסי מין. מכיוון שגברים לרוב מודדים את יכולתם המינית לפי תגובותיהן של נשים, אישה שאין לה אורגזמות במהלך קיום יחסי מין חוששת לעתים קרובות שהגבר עלול לאבד בה עניין. זו סיבה חזקה לתופעת הנשים שמזייפות אורגזמות.סיבה נוספת לכך שנשים לא אוהבות את השאלה "גמרת?" היא משום שכאשר גברים שואלים אותה לאחר שגמרו בזמן קיום יחסי מין, נשים מתרעמות על העובדה שגברים לא סיפקו גירוי ישיר של הדגדגן, והתעסקו רק בהנאתם. במין, כמו בשאר החיים, קל יותר להגיד כן מאשר לא. הנה שאלות טובות יותר לשאול אותה: "את צריכה עוד זמן?" "יש עוד משהו שאני יכול לעשות בשבילך? או לעשות שונה?"שאלות אלו מראות שאתה פתוח לספק לה יותר גירוי.

צילום: pexels

אם היא לא חוותה  אורגזמה עדיין, לשאול אותה בדרך זו מקלה עליה לומר, "כן, תמשיך ככה עוד." הסוד הוא להיות סבלני. כמו גברים עם קשיי שפיכה, לחלק מהנשים האורגזמיות לוקח לא מעט זמן להגיע לשם – הבעיה שחלקן הגדול מרגישות חוסר נוחות ולחץ מהחשש שאולי הגבר מתעייף או משתעמם, או מתמרמר על הזמן הרב שלוקח לה לגמור. המחשבה הזו בעצמה גורמת לנשים ליותר זמן לגמור או שהיא מכבה אותן לחלוטין.

יש גברים שהם באמת מאהבים טובים בענין הזה ונותנים לה את כל הזמן שהיא צריכה, מרגיעים אותה ומביאים ליגיעתה שהעונג הגדול שלהם הוא להשקיע בה. בעוד שאחרים, מאהבים גרועים וחסרי סבלנות: "קדימה, תגמרי כבר . . . " גבר שהוא מאהב טוב יודע להרגיע את אהובתו בידיעה שהוא מחויב ליצור את הסביבה הרגשית והפיזית שמאפשרת לה להביע אורגזמה, גם אם זה ייקח זמן מה. ואל תשכחו לכוון להתמקדות בחושניות מלאה יותר של הגוף שלה לפני שאתם מתמקדים באיברי המין שלה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה