עמוד הבית » בלעדי: זה הזמן לטפל בפגמנטציה בבית

בלעדי: זה הזמן לטפל בפגמנטציה בבית

שרה גץ-קליניקה לטיפולי עור מתקדמים. צילום יחצ
מלנין הוא הפיגמנט המעניק לעור צבע. הוא מיוצר על ידי תאים הנקראים מלנוציטים. ישנם מצבים וגורמים שונים המשפיעים על ייצור מוגבר של מלנין והתוצאה היא הופעה של כתמים על עור הפנים

מצבים כמו שינויים הורמונאליים כמו היריון או אמצעי מניעה שונים, חשיפה לשמש, אקנה ועוד.  בתקופה שכל הקוסמטיקאיות ומכוני הטיפול והיופי סגורים, אם אנו סובלים מפיגמנטציה בפנים, זוהי לא ברירת מחדל! שיגרת הטיפוח היומית הביתית של כולנו התגברה בצורה משמעותית ועכשיו לא יכולים להגיע לקוסמטיקאית או רופאות עור לטיפול, יש עדיין מה לעשות גם בבית, כדי לסייע לעור להתגבר על כתמי העור בפנים. שרה גץ, קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E המתמחה בטיפולים בעור הפנים מציעה מספר פעולות מומלצות שתעשו בבית:

  1. שמירה על שגרת ניקוי לעור הפנים – עור הפנים שלנו פוגש רדיקלים חופשיים, לכלוך שמצטבר מזיהום אויר, שומנים ופחם שנמצאים באוויר. לכן, גם אם אנחנו לא מתאפרים או מורחים קרם על הפנים, או אפילו לא יוצאים כמעט מהבית, עדיין השלב הראשון בטיפול בפיגמנטציה הוא לדאוג לשגרת ניקוי לעור הפנים שלנו. שגרה זו תבטיח שעור הפנים שלנו יהיה זוהר, קורן ובריא יותר לאורך זמן ותסייע בהפחתת כתמים על העור.
  2. השתמשו במוצרי ניקיון שיעשירו את מרקם עור הפנים – מומלץ לבחור בסבון פנים ללא SLS המשלב חומצות אלפא הידרוקסיות AHA, חומצה גליקולית חומצה היאלורונית וצמחי הרגעה כמו אלוורה. סבון הפנים המכיל רכיבים אלה מנקה ומרגיע את העור וגם מסייע ומעודד הסרה של תאי עור מתים, מרענן משמעותית את מראה העור ומעניק רכות וגמישות.
  3. ניקוי הפנים עם מסיכה פעילה – מומלץ פעמיים בשבוע. מסיכה המכילה חומצות אלפא הידרוקסיות המשילות לנו את התאים המתים ומחדשות את העור ומטהרות את הנקבוביות. החומצה נספגת בעור וממיסה את הדבק הבין תאי, כך שכל קרם שתמרחו על הפנים ייספג הרבה יותר טוב ויחדור לשכבות הפנימיות יותר של עור הפנים.
  4. שימוש במוצרי טיפוח המכילים רטינול – הרטינול, נגזרת של ויטמין A, הוא כוכב המולטי-טאסקינג – הוא מעודד התחדשות תאים, מעודד ייצור של קולגן, תפקוד תקין של תאי העור, מאחד את גוון העור ומשפר את הטקסטורה שלו. מומלץ להשתמש בתכשירים המכילים רטינול רק לאחר שהותאמו לעור באבחון מקצועי, וכן לשים לב כי השימוש אינו מומלץ לנשים בהריון.
  5. שימוש בערכות פיגמנטציה – מומלץ להזין את העור באופן יומי בקרמים מותאמים אישית לנו. כיום יש הרבה ערכות פיגמנטציה, כאשר כל ערכה היא שונה ומכילה מוצרים המותאמים אישית לכל אחת ואחת. כדי לבחור מהי הערכה המתאימה לכם, חשוב שתתחילו באבחון סוג הפיגמנטציה ומצב העור שלכם, האם הוא עור שומני או יבש, האם האישה בהיריון או מניקה, ובהתאם רכשו את הערכה המתאימה.
  6. שימוש קבוע בקרם הגנה ביציאה מהבית – טיפול יום יומי קבוע – גם אינכם סובלים מפיגמנטציה, אל תצאו מהבית ללא קרם הגנה, חשוב תמיד לשמר את הטוב הקיים. ולמי שסובל מפיגמנטציה, קרם ההגנה יגן על עור הפנים העדין וישמר את התוצאות הטובות של הטיפול הביתי בפיגמנטציה.
  7. סוד ההצלחה בשיטת הטיפול העצמי בבית היא התמדה – מלבד ההתאמה האישית והמדויקת של התכשירים לשימוש ביתי הליווי והדרכה על ידי בעל מקצוע, ההתמדה היא מאד חשוב לתהליך. ככל שתתמידו ותקפידו על ההנחיות התוצאות יגיעו. לא מדובר בתהליך קצר, ההתמדה בתהליך הביתי תביא את התוצאות, אל ייאוש ובהצלחה!

בעקבות הקורונה, פיתחה את שיטת טיפול ביתית לטיפול בפיגמנטציה שיודעת לתת מענה אמיתי עם תוצאות משמעותיות ביותר. אמנם אי אפשר להיפגש פיזית, אבל כולנו רוצות להיראות טוב תמיד. טיפול נכון מתחיל מאבחון נכון של הכתמים והתאמה של שיטת טיפול שבאמת מביאה לתוצאות. במיוחד ברוח התקופה, עכשיו כשכולנו עוברות לטיפול ביתי, ניתן לקבל ייעוץ קוסמטי אישי עם אבחון העור באונליין ולקבל הוראות ומוצרים מדויקים המתאימים לנו לטיפול וטיפוח בבית.

במסגרת הייעוץ, שרה מאבחנת באמצעות מענה על שאלות וקבלת תמונות של הלקוחות, ובהתאם בונה ערכות מוצרי קוסמטיקה המותאמים אישית לצורכי הלקוחות, להמשך טיפול עצמאי בביתם. בנוסף, השיקה סדרת מוצרי הבהרת פיגמנטציה וכתמים, סדרה עוצמתית במיוחד לטיפול ביתי, אותם היא מתאימה אישית בעבור כל לקוח ולקוחה.

לאחר שסבלה ממחלת עור סבוריאה וטיפלה בעצמה בהצלחה, החליטה לחקור ולהעמיק בנושא בריאות העור והקימה מרכז לטיפול בבעיות עור: "העור שלנו יודע מה לעשות, עלינו רק לעזור לו ולכוון אותו בעזרת הסימנים שהוא מאותת לנו". המרכז הוקם במטרה לתת מענה לקשת רחבה של בעיות עור, עם התמחות מיוחדת בפתרון בעיות פיגמנטציה ואנטיאייג'ינג. כאשר כל טיפול מותאם לכל המטופלים לפי מאפייניהם האישיים.

הטיפולים בקליניקה משלבים קוסמטיקה טבעית וקוסמטיקה קונבנציונלית, עם המכשור המתקדם ביותר .בין הטיפולים שהמרכז מציע: טיפולי הבהרה ופיגמנטציה, טיפולי פנים "גואשה", טיפולי אקנה, טיפולי צלקות פוסט אקנה, טיפולי אנטיאייג'ינג ועוד.

לפרטים לייעוץ וטיפול ביתי ניתן ליצור קשר באתר  https://saragetz.co.il/

הכתבה באדיבות : שרה גץ, קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E