עמוד הבית » ד"ר יעקב גולדיץ' – רופא ומנתח עיניים בכיר

ד"ר יעקב גולדיץ' – רופא ומנתח עיניים בכיר

צילום: PIXABAY
עיניים, לפי הפתגם הידוע, הן חלון אל הנשמה. גם אם המשפט הזה אולי לא נכון, אין ספק שהעיניים הן חלק חשוב מאוד בגופנו המאפשר לנו לתפוס ולחוש את העולם בצורה טובה יותר. לכן חשוב מאוד לשמור על העיניים ולטפל בהן בעת הצורך, במרפאת עיניים מקצועית.

מגוון סוגי ניתוחי עיניים

מציאת רופא עיניים מומלץ היא לא עניין של מה בכך, אפילו לא במרכז הארץ. לכן המרפאה של ד"ר יעקב גולדיץ' – רופא עיניים פרטי מנוסה ובעל ניסיון רב – היא נקודת אור למטופלים רבים הסובלים מבעיות עיניים שונות.

במרפאה ניתן לעבור מגוון של הליכים וטיפולים רפואיים הקשורים בעיניים, לרבות ניתוחי עיניים הנחשבים מורכבים, כגון ניתוח קטרקט בלייזר , הסרת משקפיים בלייזר, השתלת קרנית, הסרת פטריגיום (תבלול בעברית, גידול שפיר הצומח בקרנית העין) וכיוצא בזה.

שנים של ניסיון

לא משנה באיזה בעל מקצוע בחרנו, נרצה שיהיה לו ניסיון עשיר ורלוונטי בתחום בגינו פנינו אליו. על אחת כמה וכמה כשאיש המקצוע המדובר הוא הרופא, והנושא הנדון על הפרק הוא הבריאות האישית. כל שכן שמדובר על מנתח עיניים הנדרש לבצע עבודות במקום רגיש ולתפעל בהצלחה אופרציות כגון ניתוח קטרקט או ניתוח לייזר להסרת משקפיים.

במרפאת "מאור" של דוקטור גולדיץ' תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם ניצבים מול גורם רפואי עם כל הניסיון הנדרש על כך שתהיו בטוחים. החל מהתמחות-על בקנדה בתחום ניתוחי עיניים , חניכת סטודנטים לרפואה ותרומה למחקר האקדמי. זאת כמובן בנוסף על ניסיון עשיר "בשטח" והמלצות חמות רבות מפי מטופלים קודמים.

אל תתפשרו על העיניים שלכם

בשונה מהליכים רפואיים אחרים, ניתוחי עיניים אינם נמצאים תמיד מספיק במודעות. לא כל האנשים ערים לכך שהם יכולים לטפל בבעיות העיניים שלהם ולבצע למשל ניתוח להסרת משקפיים או ניתוח קטרקט בעיניים.

לכן עוד לפני בחירת המרפאה, אם כי גם כאן כמובן אסור להתפשר, חשוב לא להתפשר על העיניים שלכם, ולהיות מודעים לשיפור הרב שטיפול בעיניים יכול להקנות לכם. החל מהסרה של קטרקט וכלה בייעוץ איכותי ומותאם למטופל – איכות החיים שלכם יכולה לגדול פי כמה רק מפנייה למרפאת עיניים.

טיפול עיניים עושים אצל דוקטור יעקב גולדיץ'

לסיכום, חשוב לדעת על מי לסמוך כשאתם עוברים טיפול עיניים מורכב. הודות לניסיון עשיר ומגוון, התמחות בניתוחי עיניים, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ויחס אדיב ומקצועי לכל מטופל, תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ומנוסות במרפאת העיניים של דוקטור יעקב גולדיץ' .

לכן, אין על מה להתלבט או להשתכנע. אם אתם צריכים לעבור פרוצדורה רפואית כלשהי הקשורה בעיניים שלכם, החל מהסרת משקפיים ועד לקטרקט ולניתוחים מורכבים, פנו אל המרפאה של דוקטור גולדיץ' ותקבלו את הטיפול האפשרי הטוב ביותר שמגיע לעיניים שלכם.