עמוד הבית » גיא קארו – דיקור סיני מקצועי ואיכותי

גיא קארו – דיקור סיני מקצועי ואיכותי

צילום:PIXABAY
בצד ההצלחות הבלתי ניתנות לערעור של הרפואה המערבית, אין ספק שניתן לשאוב גם לא מעט יתרונות מסודותיה של הרפואה האלטרנטיבית, ובפרט הדיקור מהסיני, אשר מסייע ללא מעט אוכלוסיות כגון נשים בהריון, מחלימים מקורונה ועוד. בכתבה הבאה נציג בקצרה את עבודתו של גיא קארו, מדקר סיני מומלץ הפועל בתל אביב.

דיקור סיני לגוף ולנפש

דיקור סיני היא טכניקת טיפול שהתפתחה בסין ולוטשה במשך 2000 שנה עד שהגיע למקום בו היא נמצאת היום. בפשטות, דיקור סיני מבוסס על החדרת מחטים דקיקות מאוד למיקומים שונים בגופים, במטרה להקל על מכאובים שונים, הקשורים בבעיות גופניות ונפשיות כאחד. כך למשל ישנו דיקור סיני לכאבי גב , דיקור סיני לכאבי שרירים אך גם דיקור סיני כטיפול במחלות פנימיות ומחלות נפש.

המיקומים העיקריים בהם מחדיר גיא קארו, מדקר סיני מומלץ ומוסמך בעל שנים של ניסיון בתחום, הם באזורי הידיים והרגליים. יש להדגיש כי המחטים לרוב לא מוחדרות ישירות אל האזור עליו המטופל מתלונן, כך שעל אף השם המאיים דיקור סיני לא אמור להיות מלווה בכאב משמעותי נוסף.

דיקור סיני לכל האוכלוסיות

כמי שברשותו קליניקת דיקור סיני בתל אביב וגם בעמק הירדן, גיא קארו מודע היטב לכך שמדובר בטיפול שמתאים למגוון רחב של אוכלוסיות אשר מגיע לקליניקה עם סט לא פחות מגוון של מצבים ותחושות. כך למשל, ניתן לטפל בטכניקות דיקור סיני לנשים בהריון, כמו גם לבצע דיקור סיני פוסט קורונה, דיקור סיני לכאבים כרוניים ועוד שורה ארוכה של סיטואציות שהיריעה קצרה מלהכיל.

חלק מתוך השלם                                   

שאלה החוזרת ועולה בהקשר של רפואה אלטרנטיבית תוהה לגבי טיב הטיפול ויעילותו. חשוב לומר כי רפואה מערבית סטנדרטית היא כלי ראשון בחשיבותו לאבחון נכון של המצב וכן לפעולות נוספות בהקשר הרפואי. יחד עם זאת, ניתן להגיע בעזרת שילוב של דיקור סיני לטיפול הוליסטי שמטפל במגוון של בעיות גוף ונפש דרך כלים שונים.

לכן גישה נכונה לבחינה של רפואה אלטרנטיבית, ודיקור סיני בפרט, היא כחלק חשוב מתוך שלם הגדול מסך חלקיו, שמטרתו להעניק למטופל את הרווחה המקסימלית. בהתאם לכך גישה הוליסטית המביאה בחשבון שילוב של שתי הטכניקות, כפי שגיא קארו נוהג לעשות, תתייחס למטופל כאדם בפני עצמו ובהתאם עם רצונות, פחדים ואורח חיים שהמטפל צריך להכיר.

בין טיפול אחד לכמה שבועות

בקליניקה לדיקור סיני, תוכלו למצוא מטופלים שבאים לטיפול חד פעמי כמו גם פציינטים ותיקים שמגיעים לסדרה ארוכה של מפגשים אשר נפרשת על פני כמה שבועות. משך הביקורים תלוי כמובן בסיבה בגינה מגיעים אל קליניקה לדיקור סיני , וגם כתלות בחומרת המצב ממנו סובל המטופל. בהפשטה ניתן לומר כי מקרים קלים מאוד יכולים להיפתר במפגש בודד, בעוד שמחלות קשות וארוכות שנים דורשות כשמונה עשרה שבועות טיפול.