עמוד הבית » ד"ר מננה דן בשילוב הזרקות עם טכנולוגיה רפואית

ד"ר מננה דן בשילוב הזרקות עם טכנולוגיה רפואית

ד"ר דן מננה, צילום: נעמה משיח כהן
ד"ר מננה דן החלה את דרכה לפני 35 שנים כרפואת ילדים ומשם נחשפה אל רפואת האסטיקה וכיום היא עוסקת בשני המישורים שהמסירות הראשונה הוא לילדים.

ישבתי לשוחח עם ד"ר מננה דן לשמוע, אך היא רואה את תחום האסתטיקה הרפואית ואלו בשרות מציעה בעולם המתחדש. מגיל צעיר המשיכה  ד"ר מננה היתה בתחום האמנות ומשם הדרך קצרה לאסתטיקה וליופי. חוש אמנותי ועיצובי גבוה הם כלי עבודה חשובים מאד לעוסקים ברפואה האסתטית. "עיצוב הפנים זו אדריכלות ברמה הגבוהה, לשמור על הפרופורציות הנכונות, להתאים אותן למבנה הפנים ולאופי הלקוחה, ולשמור על מראה טבעי ולא עשוי. זו אמנות” אומרת ד"ר דן "ואסתטיקה היא רפואה לכל דבר".

צילום: פרטי

בקליניקות הממוקמות אחת בראשל"צ  והשניה בגדרה ד"ר מננה מוסיפה " לפני 5 שנים הגעתי לגדרה והמרפאה החלה מפציינט אחד ולאחר מכן הצטרפו עוד.וכך זה קודם המרפאה ייחודית מדובר על מרפאה של פציינטים קבועים, הקליניקה כמו בית עבור כולם כמשפחה אחת והרבה סלבים שהגיעו לגדרה".  בקליניקות ניתן לקבל את כל מגוון הטיפולים האסתטיים. שילוב של המוצרים האיכותיים מוצרים טבעיים בעלי אישורי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ואישורי משרד הבריאות הישראלי אשר הוכנו עבורה למטופלים לצד מיכשור וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך.

ד"ר דן מאמינה בשיטת השילובים של טיפולים, טכנולוגיה ומוצרים הכוונה הזרקות לצד מיכשור טכנולוגי . כמו מכשיר RF הפועל עם גלי הרדיו או מכשיר ה"הייפו אולטרה פורמר" בשיטת האולטרסאונד שמטפל בשכבות העמוקות של העור שמחט לא מגיעה, מעודד ייצור מחדש של הקולגן, מחדש וממצק את העור. זאת בשילוב הזרקות בשכבות החיצוניות של העור והם השילוב המנצח לכל אישה שעברה את גיל ה-50 עם התוצאות הגבוהות והטבעיות ביותר.

וזאת במטרה להחזיר את הגמישות והלחות לעור, ולהשיב את הזוהר שאבד, ולהצעיר את המטופלים ב-10 שנים לפחות. זאת ע"י הזרקות של בוטוקס וחומצות היאלרוניות למיצוק וחידוש העור, טיפולי קלציום, מילוי קמטים ואזורים נפולים כמו הלחיים ועיצוב קו הלסת, פיסול והרמת הפנים, פיסול אף ועיבוי ועיצוב שפתיים. בנוסף טיפולים באזור הדקולטה, מיצוק עור הידיים, ועוד.

מוצרי קוסמטיקה צילום: פרטי

ד"ר מננה טסה אחת לחודשיים לכנסים ברחבי עולם ללמוד ולהתעדכן בחידושים האחרונים של הרפואה האסתטית. בימים אלה משלבת ומיישמת ד"ר דן את המילה האחרונה בעולם ההזרקות – חומר מילוי חדש המשלב חומצות היאלרוניות, חומצות אמינו וביו פפטידים, השילוב המנצח לשיקום ומיצוק מרקם העור, השבת הזוהר לפנים, ועידוד הגוף לייצור מחדש של הקולגן. חומר חדש זה הוא הדור הבא של חומרי המילוי, המשלב מחקר ומדע ברפואה האסתטית.

הידע והניסיון של ד"ר דן מעניקים לה את היכולת לבנות תכנית טיפולים אישית כמו חליפת הוט קוטור. טיפול שיתאים לגיל המטופלת, למצב העור, וכמובן לתקציבה האישי, מיומנותה והשליטה בחומר מאפשרת לד"ר מננה לפזר אותו באופן מדויק באזורים המטופלים, למקסם את הטיפול ולהישאר במסגרת התקציבית, ותמיד להשיג את התוצאות הגבוהות ביותר.

חשוב לה מאד שמבנה הפנים והטקסטורה יהיו בדיוק כמו שהיו קודם תוך שמירה על המראה הטבעי. לפני כל טיפול נערכת פגישת ייעוץ מקצועית עימה . לברר להיכן רוצים להגיע ולעשות תיאום ציפיות. לא בכדי רוב הלקוחות הם לקוחות חוזרים, כאלה שמביאים גם את בני המשפחה לטיפולים. היא מכירה כל אחד בשמו, ועבורה כל לקוחה היא כמו משפחה.

"מטרת העל שלי היא להחזיר את המראה של המטופלת למה שהייתה לפני 10 שנים, ולא לייצר מישהי אחרת" אומרת ד"ר דן. "נשים רוצות להיראות טוב מבלי שידעו שעברו טיפולים והזרקות, אני יודעת להעניק להן מראה טבעי באופן המקצועי והבטיחותי ביותר". בשביל אנשי מקצוע כאלה שווה להגיע עד גדרה וראשון לציון.

המלצה של ד"ר מננה: " עולם הגברים, הגבר הישראלי מתעניינים בתחום הגבר המבוגר רוצה להיראות צעיר ואסתטי, כיום הגבר הישראלי יותר פתוח לכך, ועושה הזרקות. יש לציין שההזרקות של גבר מעולם לא דומות להזרקות של אישה ( עצמות לחיים, קו לסת, סנטר )

המרפאות של ד"ר מננה דן

שדרות בן גוריון 105 גדרה, 08-9404191

החומה 14 ראשון לציון, 03-6112770