עמוד הבית » המהפכה השקטה בעולם הצערת הפנים – Virtue RF

המהפכה השקטה בעולם הצערת הפנים – Virtue RF

Virtue RF,צילום: יחצ
בעידן שבו טיפולי פנים הפכו למדע מתקדם, מכשיר ה-Virtue RF מסמן את הדור הבא של טכנולוגיה אסתטית. מיובא לישראל מקוריאה על ידי חברת פרומדיקס, הוא מציג גישה חדשנית: לא לשנות את מראה הפנים, אלא לשפר ולהעצים את היופי הטבע לצד חומר האסטפיל.

הסוד הטמון הוא בשילוב ייחודי של מיקרונידלינג, גלי רדיו (RF) וחומר האסטפיל יוצר תוצאה משמעותית בעור. המחטים הדקיקות בידית חודרות לשכבה הרקמתית העמוקה, מעבירות גלי רדיו שמחממים את תת-הרקמה. זה יוצר "פציעה מבוקרת", גירוי מדויק שמעודד תהליכי ריפוי. במקביל, המחטים מרחיבות את הנקבוביות ומאפשרות החדרה עמוקה של האסטפיל, חומר מתקדם היוצר רשת קולגן בעור.

"זה לא רק ממלא את העור, אלא מעודד אותו לייצר קולגן משלו", מסבירה ד"ר דפנה מנספלד, מומחית בתחום. "הרשת הזו בעצם מרימה את הפנים ומטפלת". התוצאה? הרמה עדינה של לחיים, מיצוק קמטוטים, ושיפור משמעותי במרקם העור. בניגוד לטיפולים אחרים, כאן העבודה היא בעיקר פנימית. "לא רואים דבר בעור בצורה חיצונית", מדגישים בפרומדיקס. "אחרי שלושה שבועות  רואים שינוי, וזה מחזיק שנתיים".

לפחות 2 טיפולים מומלצים לתוצאה איכותית. "טיפול אחד מתחיל את התהליך, השני מעצים ומחזק", מסבירים המומחים. "יחד, הם יוצרים אפקט מצטבר". אחרי 4-6 שבועות, הטיפול השני בונה על הקולגן החדש, מרחיב את הרשת ויוצר מבנה עמוק לתמיכה. אבל היתרונות לא נגמרים בהצערת הפנים. "המכשיר מטפל ברקות, לחיים, קו לסת וריפיון בצוואר", מדגישים בפרומדיקס. "הוא מספק פתרון הוליסטי". למשל, ברכות הוא מחזיר נפח, בלחיים הוא מרים ומגדיר, ובצוואר הוא מצמצם ריפיון.

ראיון עם גבריאל חנני מנכ"ל פרומדיקס, אריאלה ביוטי קוסמטיקאית בכירה

מפתיע במיוחד: היכולת לטפל באקנה פעיל. "בניגוד לחששות, אפשר לטפל גם כשהאקנה פעיל", אומרת ד"ר מנספלד. גלי הרדיו מחסלים חיידקים, מפחיתים דלקת ומווסתים ייצור שומן. המיקרונידלינג פותח נקבוביות חסומות טיפול ושיקום". לצד היעילות, Virtue RF שם דגש על נוחות. "יש ידית המפחיתה כאב על ידי קירור", מדגישה ד"ר מנספלד. "זה מנגיש את הטיפול לקהל רחב יותר". בזמן שהמחטים מחממות מבפנים, הידית מקררת את השכבות החיצוניות, מרדימה את קצות העצבים ומפחיתה אי-נוחות.

כמה זה עולה לנו? מחיר לטיפול 1 כולל הזרקה כ- 4,000 ש"ח

בעידן שבו אנשים מחפשים שינוי משמעותי אך טבעי, Virtue RF מציע איזון מושלם: טכנולוגיה חדשנית לתוצאות מרשימות, עם התחשבות מלאה בנוחות. הוא לא רק מטפל בקמטים או באקנה, אלא מתייחס למבנה הפנים כולו. כפי שאומרים בפרומדיקס: "זה לא לשנות את מי שאתה, אלא להוציא החוצה את היופי שכבר נמצא בפנים".