עמוד הבית » תחליב הלחות הטבעי – המגן הסודי של הגוף מפני קרינת השמש

תחליב הלחות הטבעי – המגן הסודי של הגוף מפני קרינת השמש

ג'נסיס סאן פלואיד לכל סוגי העור צילום: יעל האן
סדרת ד"ר פישר GENESIS הינה סדרת תכשירי אנטי-אייג’ינג, המשלבת טכנולוגיה דרמו-קוסמטית מדעית יחד עם ידע רפואי ומציעה את הפתרונות החדשניים ביותר להאטת הזדקנות העור, תוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

הסדרות תחת GENESIS מטפלות כל אחת בצורך אחר של העור בנוסף להגנה משמש, לרבות פיגמנטציה, קמטים, לחות, סימני גיל וכו'. מוצרי ג'נסיס לא רק מטפלים בהזדקנות המוקדמת של העור, אלא גם מסייעים למנוע אותה: ידוע כי כ- 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה וכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינם תורשתיים נגרמים מחשיפה לא מוגנת לשמש. המוצרים מכילים הגנה גבוהה ורחבה במיוחד מהשמש. הסדרה כוללת -קרם יום אנטי אייג'ינג, שני קרמי יום BB ושני תחליבים לפנים פלואיד, קלילים במיוחד, לכל סוגי העור ולעור מעורב עד שמן, שניהם במרקם קליל שנספג במהירות.

הקרמים מכילים שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבים פעילים:

ג’נסיס סאן קרם פנים אנטי-אייג’ינג  SPF50 מכיל שילוב אנטי-אוקסידנטים רב עוצמה – ויטמין E, תמציות זרעי ענבים ותה ירוק המסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים כגון: זיהום אויר, חום, קור ויובש.

ג'נסיס סאן תחליב פנים פלואיד 50 SPF מכיל חומצה היאלורונית, המעניקה לחות אופטימלית לעור ותורמת למראה עור חלק וקורן יותר. התחליבים הינם,OIL FREE אינם מכילים פראבנים, נבדקו דרמטולוגית, היפו-אלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב – המעיד על התאמה גם לעור רגיש. מגיעים ב- 2 ווריאנטים לעור רגיל ולעור מעורב- שמן.

ג’נסיס סאן קרם לחות והגנה +BB בתוספת גוון 30 SPF מכיל Blumilight שילוב פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו מזן מובחר ונדיר שמקורו מפרו, העשיר בפוליפנולים, סכרידים ופפטידים, בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית גבוהה במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים (ROS) הנוצרים מקרינת האור הכחול. מיועדים ליצירת גוון עור אחיד, מגיעים ב-2 גוונים.

ג'נסיס סאן פלואיד לעור מעורב עד שמן צילום: יעל האן

>>> הקרב על הבית 

ניתן להשיג בסופר פארם. טווח מחירי הסדרה: 64.90 ₪ – 94.90 ₪

לסיכום: חשיפה ממושכת לקרינת השמש יכולה לגרום נזק לעור ולהאיץ תהליכי הזדקנות. לכן חשוב להגן על העור באמצעים שונים, כמו חשיפה מוגבלת לשמש, לבוש מגן והרבה תחליב לחות. לתחליב של העור יש תכונות הגנה ייחודיות מפני קרינת השמש המזיקה. תחליב הלחות מורכב ממלחים, חומצות שומן ומרכיבים ביולוגיים נוספים שמגנים על העור כשהם מצויים על פני השכבה החיצונית שלו ובכך להפחית מהנזק התאי ולעכב תהליכי הזדקנות ופגמים כמו קמטוטים וכתמי העור. לכן חשוב למרוח על העור קרמים לחים ועשירים בתחליב לחות טבעי המעניק הגנה מקסימלית מפני פגעי הזמן.

הוספת תגובה

הוספת תגובה